Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok standard men det følger med en Final Fantasy XIII kalender siden jeg har forhåndsbestilt :p

En kalender faktisk, hvilken butikk var det som hadde det tilbudet? Var vel for å korte ned ventetiden kanskje. :p

 

Ble CE av FF XIII for min del. Når det kommer til God of War III så vurderte jeg Ultimate Trillogy Edition, men må vurdere om jeg har råd når det kommer så langt. Mars blir fryktelig dyr for min del med både FF XIII, DSi XL og Pokemon HeartGold/SoulSilver og diverse andre ting.

 

Sukk, hvorfor må alt koste så mye? :(

Lenke til kommentar

Ble CE av FF XIII for min del. Når det kommer til God of War III så vurderte jeg Ultimate Trillogy Edition, men må vurdere om jeg har råd når det kommer så langt. Mars blir fryktelig dyr for min del med både FF XIII, DSi XL og Pokemon HeartGold/SoulSilver og diverse andre ting.

 

Sukk, hvorfor må alt koste så mye? :(

 

Har selv bestilt meg GoW Trilogy Edition på cdon.com. Men da kostet den 1499,- tror jeg. Og den er nå fjernet og erstattet av den til 1799.-. Håper bare ikke de roter slik at jeg ikke får Trilogy Edition, for den har jeg virkelig lyst på!

Lenke til kommentar

Den som er der nå kommer med GoW I & II i HD på en BD-disc, kan det være det, eller var det også på den andre?

 

Edit: Kan jo være de bare er grådige og ville sette opp prisen også da. ;)

 

E2: Anyhow, jeg reserverte meg en utgave av den nå, så får jeg heller avbestille hvis det skulle bli nødvendig. :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Skal følge med GoW I & II i HD på den versjonen jeg bestilte også. Det kan jo forsåvidt være at de synes 1499,- var litt for lite, men de hadde begge to i nettbutikken noen uker før de fjernet den jeg hadde bestilt. Skulle jo tro at de ville fjernet den billigste med en gang slik at ikke flere bestilte den da. Men får som sagt bare håpe at de ikke roter. Kanskje jeg burde sende dem en mail også.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...