Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ikke prøvd Uncharted 2 enda (fulgte med min PS 3, men har andre spill jeg skal spille først. Uncharted: Drake's forunte for eksempel), men med tanke på hvor mange GOTY-seiere jeg har inntrykket av at det vant i fjor (i tillegg til til nominasjoner) så ligger det vel i kortene at det kommer et nummer 3.

Lenke til kommentar

Så lenge de får polert de få tingene en reagerte på (bla. skytesekvenser, manglende våpenfølelse etc.) vet jeg jeg kommer til å ta det i mor med åpne armer. Uncharted 2 har lett ett av de vittigste spillskriptene jeg har vært bortpå (muligens Psychonauts eller Brütal Legend stiller i noenlunde samme klasse), og med engasjerte stemmeskuespillere som gjorde enhver samtale til en glede å høre på. Likte "Marco! Polo!" delen som et lite easter egg også ^_^

Lenke til kommentar

ugh....spill som må skaffes februar og mars for min del:

White knight chronicles (2.feb)

Dante's inferno (4.feb)

Bioshock 2 (9.feb)

Star ocean: The last hope til ps3 (12.feb)

Heavy rain (24.feb)

Battlefield: Bad company 2 (4.mars)

Final Fantasy XIII (9.mars)

God of war 3 (19.mars)

Resonance of Fate (26.mars)

Pokemon Soulsilver (26.mars)

 

Blir ett dyrt 1 kvartal. Takk gud for studielån :p Trenger kanskje en jobb på siden -.-

Har allerede betalt for 4 av spillene og bare venter på release. +at jeg ikke er ferdig med darksiders eller bayonetta enda, ingen spill tørke her i gården nei.

Endret av Jikla
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...