Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke ekslusive spill kommer i år? Gidder ikke google rundt, så jeg slenger opp de jeg kommer på, så får andre fylle på.

 

Xbox 360:

 

Mass effect 2

Splinter cell conviction

Crackdown 2

Metro 2033

Halo reach

Fable 3

Alan Wake

Project Natal/Milo & Kate

 

Ps3:

 

Mag

Agent (?)

God of war 3

Heavy rain

Gran turismo 5

Sony Arc

Yakuza 3

3D Dot Game Heroes

ModNation Racers

 

wii:

 

red steel 2

zelda (?)

no more heroes 2

sin and punishment

monster hunter 3

metroid: other m

super mario galaxy 2

 

 

Ser ut til å bli et veldig sterkt år for gaming! Jeg må si at linupen til xbox 360 ser veldig sterk ut i år.. For meg som ikke har noe forhold til gow 3 og som ikke liker bilspill, må jeg si ps3 ikke har det helt store for meg i år..

Endret av niggle
Lenke til kommentar

bedre nå? B)

We're getting there!

 

Nintendo skal forresten starte opp en budsjettspillserie i Japan. Måten spillene blir valgt ut på er veldig interessant. Nintendo henter data fra Nintendo channel, og de velger de spillene som har fått enten bronse, sølv, gull eller platinum rating.

 

Her er de første spillene i serien:

428 (Sega, Platinum)

Muramasa Demon Blade (Marvelous, Gold)

Arc Rise Fantasia (Marvelous, Silver)

Family Ski World Ski & Snowboard (Namco Bandai, Silver)

One Piece Unlimited Cruise Episode 1 (Namco Bandai, Silver)

Tales of Symphonia: Ratatoskr no Kishi (Namco Bandai, Bronze)

Dragon Ball Z Sparking! Meteor (Namco Bandai, Bronze)

 

Kanskje det er dette som må til for å rydde opp i showelware-problemet til Wii?

 

Link

Lenke til kommentar

Hvordan kan ME 2 og Alan Wake være exclusive når begge kommer på PC?

Det enkleste svaret er jo at tråden heter Konsoll Kaféen og ligger i en kategori for konsollspill. Når man da snakker om ekslusivitet er det åpenbart nok en tittel som ikke kommer på de andre konsollene. Om man ikke vil anse spill som kommer til både Windows og Xbox som eksklusiver er opp til hver enkelt, men for min egen del ser jeg definitivt på dem som eksklusive, om ikke til én enkelt platform, så til selskap.

Lenke til kommentar

Jeg er en av dem som ikke vil regne det for ekskusivitet. Da ville det jo nesten bli det samme med Wii og DSi, og PS3 og PSP.

 

Det at de fleste gode 360 spillene (i alle fall av de jeg liker*) også kommer til PC er grunnen til at jeg per dags dato ikke eier en Xbox 360 (i tillegg til pengespørsmålet), derfor vil jeg ikke regne de spillene som kommer til både PC og Xbox 360 for eksklusive. Det er to forskjellige platformer.

 

*Dog skal det sies at det er et par eksklusive 360 spill jeg gjerne skulle testet. :(

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Enig med deg Rider Of Reason, synes de ikke bør telles som eksklusiver i det hele tatt

Har man hatt eller har en PC så går du ikke glipp av de man finner på 360en. Skjønner ikke hvorfor jeg har sett dette før nå.. Skulle bare hatt den monsterpcen i lag med PS3, Nintendo Wii, DS og PSP :)

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...