Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Det er helt utrolig de prisene elkjop.no har på spill i helgetilbudene sine. Nå koster Heavy Rain SE 349,-. Nesten så jeg vil kansellere min ordre der jeg ga 399,- for å spare 50,- :p Også har de White Knight: Chronicles til 349,- , Alien vs Predator til 399,- og Bioshock 2 til 299,- på pc og 399,- på konsoll.

 

Jeg er helt enig i at det er helt utrolige priser elkjøps nettside opererer med for øyeblikket. Selv måtte jeg gni meg en tre-fire ganger i øynene da jeg så heavy rain SE til 349!

 

Det blir nok bestilt, eneste er at jeg ikke har spesiell god erfaring med forhåndsbestilling hos elkjøp/lefdal, men samtidig trenger jeg ikke spillet før den 26 feb.

 

Med tanke på at serien fortsatt har en veldig stor fanbase, så er det rart at det ikke har blitt nevnt noen planer om et ssx6 til ps3 og 360 ha. Har ikke fått spilt så mye av de to første, men likte godt de senere spilla (spesielt 3ern^^).

 

Helt enig i at det bør komme et nytt SSX snart, fanbasen er jo kjempestor og det ville garantert solgt mye. De andre spillene i SSX serien er jo kjempepopulære og har vel solgt godt nok til at en oppfølger kan lages?

 

Savner også et nytt Amped spill som er det ski/snowboard spillet jeg har kost meg mest meg noensinne!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LETTELSE!

 

Jeg hadde egentlig gitt opp å få Turian Ally achievementen (Mass Effect). Trodde den hadde glitcha seg eller noe, så når jeg så den poppa opp under den siste konfrontasjonen med Saren ble jeg dritglad. Rart hvor fornøyd man kan bli bare for en achievement.

 

Noen som har merket hvordan Kaidan plutselig roper deg i trynet? :p

 

Alle tre kan stå på et helt rolig sted uten noen fiender eller bakgrunnstøy og ha en normal dialog samtidig som Kaidan sin stemme roper for full hals. Latterlig morsomt.

 

Garrus: "Shepard, we should be going down these stairs"

Shepard: "Yes, but lets eat this delicious sandwich first"

Kaidan: "OKAY COMMANDER! *OMNOMNOM* IM GOOD TO GO, LETS GO! WHOOO! THE GETH ARE BAD"

Garrus: "Say, that is some good cheese"

Shepard: "Myes, I got that from Ashley. Good cheese"

Kaidan: "YEAH THE CHEESE IS GOOD. LETS HEAD DOWN THE STAIRS AND SHIT! YEAH! WHOO!"

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Er veldig enig i at det er et savn etter nytt SSX spill. Håper at det blir annonsert et nytt spill i serien i år, men holder ikke pusten for det.

 

EA ser nok på salgstallene til de siste spillene og tenker, huff, vi kan nok ikke melke den serie mer. Eneste problemet er at de har seg selv å takke der. De hadde en god formel på hvordan SSX skulle være (1-3) også kommer de med noe skitull og challanges som ikke henger på greip.

 

Et nytt spill som SSX 3 hadde vært glimrende. Kanskje legge inn noen historielementer til hver karakter osv.

Lenke til kommentar

Mins det var en snowboard spill under produksjon til PS3 for en stund siden? Husker ikke hva det hette men det var rimelig syk grafikk på dem klippene jeg så....kjørte ned noen jævlig bratte fjellsider.

 

Kan ikke huske hva det hette...rimelig sikker på at det var påvei til PS3... mulig jeg husker feil da.

Lenke til kommentar

Etter litt over 3 år med ps3 har den "endelig" blitt hakket.

 

"I don't generally like to post articles on claims about console hacking. Over the past few years, the PS3 and Xbox 360 have been subject to numerous hoaxes. In the Xbox 360 case, there were several that turned out to be true (esp. of late), but so many others that didn't. For the PlayStation 3, there has been a lot of claims made and not a lot that has come from them (that's just good security, over three years now).

 

 

So I have been following a blog from George Hotz (geohot), who is responsible for several iPhone hacks, on PlayStation 3 (PS3) hacking, and just today I came across a blog entry

iately intriguing title: "Hello hypervisor, I'm geohot". So while I (and most of us) generally ignore things like this that are submitted to us by users, in this case I'm willing to make an

As far as the exploit goes, I'm not revealing it yet. The theory isn't really patchable, but they can make implementations much harder. Also, for obvious reasons I can't post dumps. I'm hoping to find the decryption keys and post them, but they may be embedded in hardware. Hopefully keys are setup like the iPhone's KBAG.

 

 

exception, even just for the sake of discussion, and out of respect.

I have read/write access to the entire system memory, and HV level access to the processor. In other words, I have hacked the PS3. The rest is just software. And reversing. I have a lot of reversing ahead of me, as I now have dumps of LV0 and LV1.

Til å begynne med tenkte jeg at dette vil jo ikke lønne seg for folk ettersom dem må kjøpe blu ray brenner, være villig til å lastne ned store filer osv, men som kom ryktet at dette eksperimentet kan la folk spille spill gjennom hardisken sin, tror alikavel dette ikke blir no særlig av!

Lenke til kommentar

Viss det er sant så er alle maskinene hakket, bare noen av maskinene som 360, Wii og DS er de letteste der ute og billigst ;)

Bryr meg ikke kjøper spillene uansett hvor blakk jeg blir, finnes alltid noen innbyttetilbud eller tilbud fra diverse sider

 

Surt jeg så nå at Heavy Rain koster 349kr på elkjøp, jaja 50kr tap er ikke noe å grine av ;)

Litt av en pangstart jeg får på dette året, først Mass Effect 2, så Heavy Rain og følgende som jeg gleder meg til mest dette året er selveste God Of War III, Splinter Cell Conviction maybe april og flere spill som Gran Turismo 5, Mafia II, Red Dead Redemption osv osv osv...

 

Vurderer enda å importere Demon's Souls, eller kansje det kommer en PAL versjon som jeg har hørt rykter om :)

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Det blir ikke dante's inferno på deg da? ;)

 

death edition gir deg isacc clark skin, det er jo bare awesome!

 

Er forresten 3 chapters fra å runde dead space for 9 gang.

Etter dette skal jeg endelig få begynt med "Evil zelda" (darksiders)

 

Her må jeg se ann karakteren, kansje jeg selger Buttonetta og skaffer DanTe's Inferno isteden :p

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Har vært en hack en stund ute til PS3 nå..men det krever at du har en eldre PS3 maskin med mulighet for Linux. Men det er tungvint og størelsen på endel spill er så store at det er kun en liten kjerne gjerrige nerder som bryr seg. Om det er dette som er snakk om litt lenger opp her vet jeg ikke...

Lenke til kommentar

Det blir ikke dante's inferno på deg da? ;)

 

death edition gir deg isacc clark skin, det er jo bare awesome!

 

Er forresten 3 chapters fra å runde dead space for 9 gang.

Etter dette skal jeg endelig få begynt med "Evil zelda" (darksiders)

 

Her må jeg se ann karakteren, kansje jeg selger Buttonetta og skaffer DanTe's Inferno isteden :p

 

Så lenge du velger en av de så blir jeg fornøyd haha

 

hvorfor står det 4.2 for dantes inferno egentlig hos gamer.no?

 

når:

34qnxo4.jpg

Endret av amir90
Lenke til kommentar

I den siste episoden av Invisible Walls (finnes på gametrailers.com) så de på salgstallene for de siste månedene. Et spill, kalt Just dance (eller noe i den dur) slo Uncharted 2.

 

Jeg sier som en av de i Invisible Walls: dét er bare feil. Uncharted 2 fortjener et høyere salgstall enn det. Får håpe Naughty Dog lager et tredje, på tross av labre salgstall.

Endret av peasandpeace
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...