Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

leste litt på listen med circles i Dantes Inferno og så at Sokrates, Platon og Saladin var i Limbo (første sirkel).

 

Noen som vet hvorfor disse folk er i helvete? :p

Kanskje pga filosoferenes filosofering om menneskets eksistens? Saladin ledet vell muslimene i krig i korstogene, så ligger sikkert noe der. Ikke det at jeg er helt sikker men jeg tror i alle fall at det må være noe slikt.

Lenke til kommentar

Med tanke på at jeg har iPhone, MacBook Pro 13'', iMac 24'', Windows 7, Xbox 360, PS3, PS2 og DS så ser jeg ikke helt hvor denne iPad'en skal ta over å gjøre noe bedre i mitt liv :rolleyes:

 

Men sikkert en kjekk sak å ha i sofaen hvis en bare skal finne noen hint til Demon's souls eller noe ;)

Lenke til kommentar

Okei, skryt var ikke meningen, og du får slette posten hvis den provoserte :)

Listet opp hva jeg hadde fordi jeg har fått inntrykk av at denne iPaden hadde samme bruksområde som disse.

Så la meg starte på nytt.

En trenger en pc for å synke denne iPaden. Alle har en mobil. Altså har man en laptop og en mobil uansett. Hva skal denne gjøre bedre?

Surfe web? Ser for meg at det enklere å surfe med et fysisk tastatur, større skjerm, slippe å tappe for å zoome inn, mulighet for å laste ned og ha mulighet for å se sider med flash-innhold. Altså en laptop.

Se bilder? skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg skal først overføre bilder til en laptop/stasjonær for så å synke over til en mindre skjerm for så å vise fram. Er det ikke enklere å bare vise de fra laptopen?

Joda, en kan kjøpe til ekstra utstyr for å overføre bilder fra SD-kort eller usb-ledning, men de kunne da ha spandert på en SD-inngang eller en usb-port?

Se film? Mener fortsatt at større skjerm er bedre, samt film tar plass og en laptop har større lagringsplass.

Musikk? Mobil, mp3-spiller og pcen. Ser ikke helt hvor denne tilfører noe nytt til dette. Den støtter ikke multitasking, så en kan ikke bruke spotify og surfe samtidig? Spotify-klienten til iPhone/iPod krever Premium konto, altså kan ikke vi som ikke har det bruke spotify på denne.

Mail? Fysisk tastatur er bedre å skrive på.

Spill? Joda, her kan det skje spennende ting. Men slik som det er nå, så har jeg ikke noen tro på at de store kvalitetsspillene kommer til iPad. Enkle greie spill til simpel underholdning, ja, da funker den bra, men det gjør også iPhone.

Skrive dokumenter/iWork? Sikkert nyttig å ha med seg på en forelesning, men skal en først skrive en del, er det en fordel med et fysisk tastatur. Og hvis en da skal dra med seg denne docken med tastatur, kan en vel like godt bare ta med seg laptopen?

 

Absolutt en spennende device, men for meg virker det mer som en trendy liten sak enn en revolusjon.

 

Så får jeg vel først som sist beklage for mitt forrige innlegg som ble tatt for halvkvalmt skryt. Ser selv at det ble litt feil lagt fram.

Endret av nubbiz
Lenke til kommentar

Faen, jeg hadde tekniker fra Philips og han bytta hovedkort og da fikk jeg ingen bilde på min FULLHD, da måtte jeg sende den vekk :(. Jeg spurte han desperat om å sjekke koblingene en gang til men han var stafast å sa dem står i skikkelig. Jeg ler viss det var feilen som gjorde jeg sendte vekk tven for 2-4 uker bare fordi han ikke skrudde koblingene skikkelig :p

 

Da får jeg ikke spilt noe særlig Demon's Souls eller Mass Effect 2 :(, jeg vil ha den store skarpe flotte farge tven min tilbake

Lenke til kommentar

leste litt på listen med circles i Dantes Inferno og så at Sokrates, Platon og Saladin var i Limbo (første sirkel).

 

Noen som vet hvorfor disse folk er i helvete? :p

Kanskje pga filosoferenes filosofering om menneskets eksistens? Saladin ledet vell muslimene i krig i korstogene, så ligger sikkert noe der. Ikke det at jeg er helt sikker men jeg tror i alle fall at det må være noe slikt.

 

mhm, vi får sikkert vite i spillet, når vi har valget mellom å straffe dem, eller frelse dem

Lenke til kommentar

Kan du ikke bare låne tven til mor eller bruke pcskjermer imens da?

Heldigvis så hadde jeg en 26 tommer liggenes som er HD ready er ihvertfall bedre en ingenting :p

 

Men kan man innstallere begge cdene til Mass Effect 2? Er så lei den innstalleringen, men må for å slippe duringa til Eliten og bedre loadetider

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Høres ut som BC2 blir alt det MW2 ikke var, gjør vondt at jeg ikke får prøvd det på en stund.

 

Irriterer meg forresten helt sinnsykt over at tråden heter "Konsollkaféen" istedenfor "Konsoll Kaféen".. :angry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...