Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med deg Rider Of Reason, synes de ikke bør telles som eksklusiver i det hele tatt

 

Slike spill kalles konsolleksklusiver. Når man sammenligner Wii, 360 og PS3 så er det naturlig at disse spillene blir regnet med. Det er for øvrig massevis av spillserier som kun fins på xbox 360.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Er litt skeptisk til at jeg ikke har spilt det selv, til tross for at jeg har en Xbox. Når det dukket opp på Gamers topp 50 liste ble jeg rent bekymret når jeg leste det som sto og innså at jeg ikke hadde prøvd det selv :p

Vel, da er det bare å gå til innkjøp, for Lost Odyssey er et spill du må oppleve. Og det uansett om du er glad i japanske rollespill eller ikke. Handlingen, grafikken, musikken og ikke minst karakterene i dette kunststykket blåser innholdet i andre rollespill av banen. ;)

Lenke til kommentar

Vil du være med så heng på. Lost Odyssey er virkelig et av "vår tids" største rollespill og til den prisen du nå får det for på Play.com ser jeg ingen grunn til ikke å iallefall prøve det. Jo lenger inn i spillet du kommer jo mer hektet blir du.

Kjøper du en 360 til meg da, sånn at jeg får spilt det. :whistle:

Lenke til kommentar

Vil du være med så heng på. Lost Odyssey er virkelig et av "vår tids" største rollespill og til den prisen du nå får det for på Play.com ser jeg ingen grunn til ikke å iallefall prøve det. Jo lenger inn i spillet du kommer jo mer hektet blir du.

Kanskje jeg må fortsette der jeg slapp på disk to i fjor :hmm:

Lenke til kommentar

Det var et par ting med lost odyssey jeg ikke likte så veldig, men historien, grafikken og musikken gjorde opp for det meste xP Jeg synes det kunne vært litt flere minispill og jeg endte opp med å ikke finne kampsystemet så variert og balansert (spells av typen curse, poison osv, fant jeg ofte til å være ganske ubrukelig). Slutten var litt snodig imo. En annen ting var jeg jeg ofte ble sittende oppe til langt på natt pga jeg bare måtte finne neste savested ;P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...