Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt skeptisk til denne nuke'en. Når man har greid 25 kills, så tviler jeg på at folk har lyst til å avslutte der, i stedet for å fortsette å drepe folk for å få høyere killstreak + XP. Dette vil føre til at mesteparten nok vil slippe bomben i siste sekund av matchen, og da forsvinner jo litt av poenget. Kanskje man får mer poeng jo lenger det er til matchen slutter? For det andre, så er jo nuke'en selvmord. Jeg mener å huske at man i CoD4 kunne fortsette på killstreaken sin inn i neste match, kunne man ikke? Isåfall vil jo dette ødelegge det.

 

Men jaja, det høres jo fett ut, om de får alt til å funke.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg mener å huske at man i CoD4 kunne fortsette på killstreaken sin inn i neste match, kunne man ikke?

Jeg mener å huske at det var bare for den matchen, men du kunne daue og fortsatt bruke den.

Lenke til kommentar

Noe jeg irriterer meg mye over, er at det virker som om min og motstanderens skjerm ofte er litt usynkronisert, det virker ihvertfall sånn på KillCam'en. På min skjerm ser jeg at jeg greier å komme meg bak en vegg/rundt et hjørne/opp en trapp el, mens på KillCam'et ser jeg at jeg faktisk ble skutt og drept før dette skjedde. Altså at jeg kom meg i dekning på min egen skjerm, mens KillCam'et viser noe annet.

 

Håper de fikser litt på dette.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Noe jeg irriterer meg mye over, er at det virker som om min og motstanderens skjerm ofte er litt usynkronisert, det virker ihvertfall sånn på KillCam'en. På min skjerm ser jeg at jeg greier å komme meg bak en vegg/rundt et hjørne/opp en trapp el, mens på KillCam'et ser jeg at jeg faktisk ble skutt og drept før dette skjedde. Altså at jeg kom meg i dekning på min egen skjerm, mens KillCam'et viser noe annet.

 

Håper de fikser litt på dette.

Enig dette, føler at dette er et generelt problem i flere FPS

Lenke til kommentar

Noe jeg irriterer meg mye over, er at det virker som om min og motstanderens skjerm ofte er litt usynkronisert, det virker ihvertfall sånn på KillCam'en. På min skjerm ser jeg at jeg greier å komme meg bak en vegg/rundt et hjørne/opp en trapp el, mens på KillCam'et ser jeg at jeg faktisk ble skutt og drept før dette skjedde. Altså at jeg kom meg i dekning på min egen skjerm, mens KillCam'et viser noe annet.

 

Håper de fikser litt på dette.

 

hadde du spilt på en dedikert server så hadde det ikke vært slik.

Der ser du en stor fordel PC spillere hadde med Dedikerte servere. Gameplayet blir mer velkomponert med alle spillerne på servern.

 

Dette med Nuke, Winter camo osv, har faktisk IW tatt fra Mod'er som ble lagd for godt over et år siden. X4 mod til Cod4 inneholdt en tactical nuke. Iw sier da: Takk for at dere lagde ideen for oss, men too bad nå vil vi heller tjene penger på slikt!

 

For dere som spiller på konsoll så kan jeg nesten ikke klare forestille meg hvor mye dere går glipp av med Mods. Mange av MOD maps'a er mye bedre enn de standard IW som følger med cod4.

 

så vi konsoll og pc spillere vil jo bare det beste for gameplayet. stand united for dedikated servers and modding.

Lenke til kommentar

FUCK MOTHERFUCKER!!

 

Jeg skulle se på en multiplayervideo før jeg plutselig synes det hele så veldig "ikke-multipayer" ut og jeg lukket videoen for å slippe spoilere. Noen få treff lengre ned så jeg en dust som hadde lastet opp slutt-cutscenen i spillet og jeg gjenkjente straks thumbnailen ved siden av navnet. FUCK! Jeg har sett noen sekunder for mange av slutten :cry:

 

IM NEVARR WATCHING YOUTUBE VIDEOS AGAIN1

Lenke til kommentar

FUCK MOTHERFUCKER!!

 

Jeg skulle se på en multiplayervideo før jeg plutselig synes det hele så veldig "ikke-multipayer" ut og jeg lukket videoen for å slippe spoilere. Noen få treff lengre ned så jeg en dust som hadde lastet opp slutt-cutscenen i spillet og jeg gjenkjente straks thumbnailen ved siden av navnet. FUCK! Jeg har sett noen sekunder for mange av slutten :cry:

 

IM NEVARR WATCHING YOUTUBE VIDEOS AGAIN1

 

Oi, er det der som er så farlig med å rote rundt etter multiplayer-videos. Jeg pleide å sjekke innom IW-forumene en gang i blant, nå tør jeg nesten ikke det.

 

Btw, er det noen som vet om sider der man kan laste opp videoer, og som ikke er tilgjengelig for alle gjennom søking (altså mindre utsatt for sletting)? Tenker sånn bildr.no opplegg, bare til video. Isåfall kan jo vi laste ned Youtube-videoer vi finner, og laste dem opp på en annen side, for så å lage en "trygg" tråd med en haug av MP-videoes på forumet.

Lenke til kommentar

Jepp, hadde vært smart. Enkel måte å laste ned filmer på er å lagre dette som et bokmerke:

 

 

javascript:var%20video_id=null;var%20video_hash=null;var%20video_player=document.getElementById('movie_player');if(video_player){var%20flash_variables=video_player.attributes.getNamedItem('flashvars');if(flash_variables){var%20flash_values=flash_variables.value;if(flash_values){var%20video_id_match=flash_values.match(/[^a-z]video_id=([^(\&|$)]*)/);if(video_id_match!=null)video_id=video_id_match[1];var%20video_hash_match=flash_values.match(/[^a-z]t=([^(\&|$)]*)/);if(video_hash_match!=null)video_hash=video_hash_match[1]}}}if(video_id==null||video_hash==null){var%20args=null;try{args=yt.getConfig('SWF_ARGS')}catch(e){}if(args){video_id=args['video_id'];video_hash=args['t']}}if(video_id!=null&&video_hash!=null){var%20fmt='18';try{if(yt.getConfig('IS_HD_AVAILABLE'))fmt='22'}catch(e){}if(!document.getElementById('download-youtube-video')){var%20yt_mp4_path='http://www.youtube.com/get_video?fmt='+fmt+'&video_id='+video_id+'&t='+video_hash;var%20div_embed=document.getElementById('watch-embed-div');if(div_embed){var%20div_download=document.createElement('div');div_download.innerHTML='%3Cbr%20/%3E%20%3Cspan%20id=\'download-youtube-video\'%3E%20%3Ca%20href=\''+yt_mp4_path+'\'%20onclick=\'blur(this);\'%3EDownload%20as%20MP4%3C/a%3E%3C/span%3E';div_embed.appendChild(div_download);}if(navigator.appName!='Microsoft%20Internet%20Explorer'){document.location.href='http://www.youtube.com/get_video?fmt='+fmt+'&video_id='+video_id+'&t='+video_hash}}}void(0);

 

 

Da er det bare å trykke på bokmerket når du har en Youtube-film oppe, så begynner den nedlastingen av filmen i beste kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...