Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg greide jo såklart å lese spoilere -.- for over en måneds tid siden (en j**el som skrev om hva som skjedde i spillet) i en slags chat... moderatorne var for sent ute med å slette de meldingene. :(

Vet ikke om det er sant da, men man vet jo aldri...

 

Det samme skjedde da jeg skulle lese om noe i Resident Evil på wikia siden... da var det allerede skrevet om Resident Evil 5, noen uker før release. -.-

Denne gangen har jeg vært mer forsiktig enn vanlig... til ingen nytte...

 

 

Men jeg skal ikke si noe om spillet til noen... så don't worry about that :)

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Jeg bestilte også Epic Edition :) + bestilte spillet til en kompis... så jeg kunne få

"Mechanical Baird" :p nå mangler jeg bare "Commando Dom" -.- har ikke GameStop i Tromsø så :/

 

Bots er med i spillet ja

 

Hvorfor kan noen gjøre som så dette med å gi skins til diverse butikker? Hvorfor ikke bare selge de for MS points via Live? Hadde sikkert vært mer lønnsomt og enklere for folk flest :)

Vil du ha den skinnen så kjøper du den, enkelt og greit.

 

Så slipper man å forhåndsbestille spillet 4 forskjellige plasser, så avbestille og så sende tilbake 3 av dem ;)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Du har tydelig ikke vært mye på marketplace.

 

Det meste som er av pre-orders kommer på marketplace for nedlasting. Pre-orders er bare noe kjedene kjøper seg til, eller produsentene gir til enkelte.

 

Kan ikke å ha huske å sett noe til pre-order som ikke er kommet på marketplace, kanskje ved unntak av golden lancer og hammerburst til Gears 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...