Gå til innhold

Kommentar: Hardware.no fra innsiden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det er en ting jeg lurer på:

Hvorfor så mange utviklere?

Gutta på HW som de fleste utviklere jeg har vært borti jobber effektivt mer enn mange andre "stillinger".

 

Husk at dette er avdelingen ikke bare til HW, men alle Mediehuset Teks tjenester.

Det er utrolig mange tjenester under HW og i Mediehuset Tek. Forum, prisguide og prissøk, videotjenester m.m. som alt skal fungere på flere plattformer. Det er mye jobb det.

Lenke til kommentar

Litt unødvendig å la ungdomsskoleelever legge ut artikler her. En god idé, men dette fortjener absolutt ingen plass i rampelyset.

 

Offtopic vil jeg anbefale disse to guttene å trene litt.

 

Et par heldige ungdomselever har fått være i Mekka! Fortjener sin artikkel og rampelys. Bare misunnelig du.

Lenke til kommentar

Syntes det var upassende med at skoleelever ikke skulle få publisere en historie her, om hvordan de opplevde det!

 

Husker selv når jeg var på utplasering for en sån .. 12-15 år siden hehe, vi måtte skrive full rapport da og.

 

Er jo ganske normalt nå til dags å møte på skolelever / utplasering / arbeidspraksis osv , så hvorfor ikke her og ;)

Lenke til kommentar
Litt unødvendig å la ungdomsskoleelever legge ut artikler her. En god idé, men dette fortjener absolutt ingen plass i rampelyset.Offtopic vil jeg anbefale disse to guttene å trene litt.
Greit med ytringsfrihet osv, men den kommentaren der var direkte smakløs.

 

 

Litt unødvendig å la ungdomsskoleelever legge ut artikler her. En god idé, men dette fortjener absolutt ingen plass i rampelyset.Offtopic vil jeg anbefale disse to guttene å trene litt.
Et par heldige ungdomselever har fått være i Mekka! Fortjener sin artikkel og rampelys. Bare misunnelig du.

 

Tror det Lacim mente er at denne artikkelen inneholder en god del skrivefeil, som får Hardware.no til å virke ganske så uprofesjonell.

Lenke til kommentar

Du synes kommentaren min var smakløs, deg om det. Jeg synes det er smakløst av hw.no å fronte en artikkel full av skrivefeil, undertegnet to lubne tenåringsgutter. Hvilket signal sender det?

 

Kunne ikke vært mer enig. Den mer eller mindre rett frem formuleringen i teksten gjør den ufattelig irriterende også.

Lenke til kommentar

Du synes kommentaren min var smakløs, deg om det. Jeg synes det er smakløst av hw.no å fronte en artikkel full av skrivefeil, undertegnet to lubne tenåringsgutter. Hvilket signal sender det?

Jeg synes det er direkte smakløst av deg å angripe to tenåringsgutter på et nettforum.

Hva gjør det om dem er lubne ? Det er tenåringer FFS!

Tviler du kommer deg ut så mye mer med nesten 1000 poster i World of Warcraft forumet ! :!:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du synes kommentaren min var smakløs, deg om det. Jeg synes det er smakløst av hw.no å fronte en artikkel full av skrivefeil, undertegnet to lubne tenåringsgutter. Hvilket signal sender det?

Jeg synes det er direkte smakløst av deg å angripe to tenåringsgutter på et nettforum.

Hva gjør det om dem er lubne ? Det er tenåringer FFS!

Tviler du kommer deg ut så mye mer med nesten 1000 poster i World of Warcraft forumet ! :!:

 

Hva i all verden har mine poster i world of warcraft-forumet med dette å gjøre?

 

Flott av hw.no å gi ungdommer en sjanse, absolutt. Det jeg (og andre) reagerer på er kvaliteten på artikkelen. Skrivefeil og dårlig språkbruk vitner om at her er det ingen som bryr seg bare et eller annet havner på forsiden. Er litt kvalitetssikring for mye å be om?

 

Å kalle en lubben person for lubben er for øvrig langt ifra et "angrep". Fint du liker å leke forumpoliti, men å anbefale noen å trene er bare et lite tips.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Å kalle en lubben person for lubben er for øvrig langt ifra et "angrep". Fint du liker å leke forumpoliti, men å anbefale noen å trene er bare et lite tips.

 

Er nettopp der du tar feil.

 

Å dra inn personers fysiske form inn i en slik debatt, med eneste hensikt å rakke ned på vedkommende er langt mer lavmål enn at hw.no viser at de tar ungdommen på alvor.

Lenke til kommentar

Du synes kommentaren min var smakløs, deg om det. Jeg synes det er smakløst av hw.no å fronte en artikkel full av skrivefeil, undertegnet to lubne tenåringsgutter. Hvilket signal sender det?

Jeg synes det er direkte smakløst av deg å angripe to tenåringsgutter på et nettforum.

Hva gjør det om dem er lubne ? Det er tenåringer FFS!

Tviler du kommer deg ut så mye mer med nesten 1000 poster i World of Warcraft forumet ! :!:

 

Hva i all verden har mine poster i world of warcraft-forumet med dette å gjøre?

 

Flott av hw.no å gi ungdommer en sjanse, absolutt. Det jeg (og andre) reagerer på er kvaliteten på artikkelen. Skrivefeil og dårlig språkbruk vitner om at her er det ingen som bryr seg bare et eller annet havner på forsiden. Er litt kvalitetssikring for mye å be om?

 

Å kalle en lubben person for lubben er for øvrig langt ifra et "angrep". Fint du liker å leke forumpoliti, men å anbefale noen å trene er bare et lite tips.

 

Artikkelen er på ingen måte en stjerneartikkel, men disse karene går i 9. klasse, og med tanke på det har de gjort en fin jobb synes jeg. Det går veldig klart frem av teksten at det er guttene selv som skriver, og på grunn av det synes jeg det er greit at man publiserer det de skriver, uten å nødvendigvis pynte så mye på det. Det blir alt for upersonlig hvis en eller annen Hardware-skribent skal sitte og endre på hele teksten.

 

At du trekker frem vekt i en diskusjon som dette synes jeg er direkte patetisk, feigt og generelt sett idiotisk. Jeg kommer til å rapportere innlegget når jeg er ferdig med dette, og forhåpentligvis tar moderatorene aksjon. Skam deg.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...