Gå til innhold

Sniktitt: Samsung Galaxy S II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

samsung går fra en avrundet form, til en mer firkantet, og tilsynelatende flatere sak. hmmm..... hvor har jeg sett dette før?:p

 

 

 

Huff nå synts jeg Goodyear hermer, Michelin kom vel med samme formen før? :ohmy:

 

 

Dette er ikke bra ass..... :hrm:

Hehe. Nemlig. Hvor mange forskjellige fasonger kan en smartphone, en pannekake, en cd eller en gnom ha..?

Lenke til kommentar

 

Galaxy S gir meg den rette kvalitetsfølelsen. Jeg kan nok heller leve med at mine følelser nok ikke er synkronisert med alle andres følelser. Jeg er ydmyk nok til å ikke tro mine smaksløker definerer verdens smaksløker.

 

Selv klipper jeg håret med brødrasp. Det er min mening at det er bedre enn saks, ergo er den like gyldig.

Lenke til kommentar

samsung går fra en avrundet form, til en mer firkantet, og tilsynelatende flatere sak. hmmm..... hvor har jeg sett dette før?:p

Det er ikke uten grunn at min produsent sa "telefonen din har et helt generisk smarttelefonutseende, Simon. Som en iPhone, kjedelig som bare det".

 

Jepp, Samsung har med Galaxy laget en skamløs blåkopi av iPhone 3Gs. Og med Galaxy S2 har de laget en skamløs blåkopi av iPhone 4, om enn med en langt større skjerm. Er vel litt tynnere også.

 

Men som jeg har sagt før; designet plager meg ikke. Det jeg faktisk liker fra Apples side, det være seg på en iMac eller en iPhone 4, er designet. Det er operativsystemene jeg ikke liker, samt et par løsninger.

 

Men uten å vite dette sikkert tror jeg det er minst en tråd der man kan diskutere iPhone-designet, så vi kan ta den praten der en annen gang. :)

 

 

Galaxy S gir meg den rette kvalitetsfølelsen. Jeg kan nok heller leve med at mine følelser nok ikke er synkronisert med alle andres følelser. Jeg er ydmyk nok til å ikke tro mine smaksløker definerer verdens smaksløker.

 

Selv klipper jeg håret med brødrasp. Det er min mening at det er bedre enn saks, ergo er den like gyldig.

Selv bruker jeg barbermaskin fordi det gir et bedre resultat når jeg skal fjerne alt håret mitt.*

 

Tok du poenget? :)

 

* Jeg har i virkeligheten mer hår, og snauer meg ikke med barbermaskin. Det er mest et eksempel.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar

Hmmm... De overskriftene og ingressene jeg kan finne er:

 

 

Sniktitt: Samsung Galaxy S II

 

Denne toppmodellen er litt norsk

 

Endelig en mobil IT-sjefen din ikke kan si nei til.

 

Og disse står både på Tek.no, Amobil.no og inne i selve artikkelen.

 

Det er mer enn bare å restricte apps, og jeg skjønner ikke hvorfor det er konklusjonen din, at det er akkurat den ene sikkerhetsfunksjonen som det gjelder :-P

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...