Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Noen som har kjøpt noe spennende i det siste? Holder på å grinde IS men det går så sakte i de høyere tierene. Skal også få 107mm på su-85, hørt den skal være ganske bra

 

Ting går ufattelig tregt. Driver å grinder til IS-3, T34, E-75, Panther II, GW Panther og StuG E-100 nå. Og det hjelper ikke når man skal grinde mot flere tanks samtidig O_o Lurer på når jeg får meg en Tier 10 tank, neste år tipper jeg. StuG E-100 har jo ikke kommet enda men man kan jo grinde xp med ferdinand for å låse opp StuG E-100 med en gang den blir lansert, noe jeg gjør :)

Endret av Kron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke folk som samler til så mange forskjellige tanks :-P Jeg har Maus, E100 og snart IS7, men jeg gikk først til Maus, kun Maus, deretter til IS-4, og så til E100. Nå tar jeg IS7, selv om jeg egentlig ikke hadde tenkt å gå for den i det hele tatt. Men det har hele tiden vært en tanks om ganga for meg...

 

Eller, det vil si... Jeg har også en Hummel, men det er bare for å ha et forhold til hvordan arty fungerer, så jeg må spille en del med den, tenkte skaffe GW Panther, bare fordi den har turret :-P

 

Men måten jeg gjorde det på, så hadde jeg også Maus på 1200 kamper. Nå har jeg 2300 kamper og har snart 3 Tier 10 :-P Det er nemlig den store fordelen med den måten jeg gjør det på ^^

 

Du burde beregne ca 200k XP til Stug E100 :-)

 

Og jeg grinda forresten IS4 med mine tyske tanks :-P Så jeg sliter fremdeles med å få ordentlig taket på IS4en! :-P

Lenke til kommentar

Det kjedelige med din måte er jo at man må vente til tanksen er klar til man kan kjøre den igjen. Hvis du gjør som meg så har du noen tanks, men én main-tank som du grinder på. Når den er opptatt tar du dagens dobbel på de andre. Om dagens dobbel er tatt på de andre og main-tanken er opptatt så kjører jeg T-50^^

 

Blir flere kamper på kortere tid, noe som er morro. Mindre dødtid på venting.

Lenke til kommentar

Vel, det var en stor fordel at jeg ikke trengte spare credits til noen andre tanks enn Tiger II, så dem hadde jeg når jeg hadde nok XP. I tillegg trengte jeg ikke utforske noen andre ting enn det absolutt nødvendige.

Jeg hadde en Tier 8 til å begynne med, og kjøpte derfor ingenting annet. Da går det relativt fort. Sammen med at jeg akkurat da var sykemeldt og ikke hadde noe liv, så gikk det fort ;-P Jeg husker jeg sov veldig lite også :p

Lenke til kommentar

Rimelig ekstremt det der må jeg si.

 

Men, en del må vel ha vært oneshotting?

 

Du har 14 treff, og drept 9 tanks, + skada 1.

Ble et par oneshots av mindre tanks, ellers rammer jeg. Hadde god støtte fra lagkamerater som holdt seg lenger bak mens jeg stormet fremover så en del av dem var jo skadet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...