Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke godt nok nett/maskin for å spille før tirsdag ettermiddag/kveld, men vi kan sikkert spille en time da og gi deg noen tips :)

Bare si fra. =)

Men bedre å vente til jeg har fått nytt headsett. Det jeg har får jeg ikke lenger lyd på det ene øret, og det er ufattelig irriterende. Så nå bruker jeg et biltema headsett til 70 kroner i mellomtiden, som da selfølgelig ikke har mic.=P

Overgangen fra det biltema-headsettet og dette tror jeg blir en fornøyelse =P

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Gjorde en dårlig kamp her nå:

http://www.wotreplays.com/site/776873#karelia-turbonello-t-34-85

 

Hva burde jeg ha gjort annerledes her?

(Jeg vet ikke helt hva jeg skal se etter, og hva jeg skal gjøre).

Aner ikke hva som er best taktikk på dette kartet engang.

 

Den der kampen var litt fucked fra begynnelsen. Fienden har to ganske gode spillere (AT 15'en og ene Hellcaten) og en forholdsvis god spiller (KV-1S'en). De to første gjør jo 4600 damage til sammen, KV-1S klarer 1600, og de andre 12 spillerne på det laget klarer til sammen 4938. Ikke tvil om hvem so bar det laget til seier kan du si! Imens så hadde du...ingen gode spillere på laget. Oh welp.

 

I begynnelsen kjørte du nordøst, og det er vel helt greit, men så var det plutselig en del fiendetanks der. Da durte du et stykke tilbake og gjemte deg bak en stein. Tror nok jeg gjerne hadde kjørt ned i gropa sammen med VK3002'en på laget ditt i den situasjonen.

 

Så skyter du litt på en AT-15. Det er egentlig bare å kaste bort ammunisjon :p Fofra kan du penetrere den saken 2 steder: den store vorta på toppen (commander's hatch) og rett gjennom kanonen hans (er et "hull" i armoren der, men der er ikke stort). Problemet med å være foran fyren er at han kan pepre deg full i hull på kort tid. Med en medium vil du helst se siden på AT-serien tank destroyere, og aldri fronten!

 

Ellers så spredte laget ditt seg ut en del og ble rullet opp ganske greit. Shit happens! Ellers så virrer du jævlig mye med kameraet...du trenger en zoom-mod så du kan zoome lenger ut! Har ikke testet denne siden jeg fikk min gjennom en pakke, men denne burde funke: http://www.curse.com/wot-mods/worldoftanks/camera-mod

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen fler her som gleder seg til 9.0 i morgen formiddag?

 

Historical battles er ikke spesielt interessant for min del men Centurion 7/1 HD modellen gleder jeg meg veldig til å se i garasjen.

 

 

Gleder meg til å se HD-modellen av både Centurion 7/1 og T-54.

Ellers så gleder jeg meg til å få WT auf pz 4. Har den om få dager.

Endret av James King
Lenke til kommentar

9.0 kjøres ut nå. 2,3GB.

 

Kan sikkert være lurt å starte nedlastningen relativt fort om man har mulighet. Blir spennende å se om det er spillbart når serverne kommer opp igjen, det var tross alt et problem for mange rett etter 8.11.

 

 


Important: Please note that due to the implementation of the patch, all game servers will be unavailable onWednesday 16th April from 04:00 until 15:00 CEST (GMT +2). (...)

 

Serverne er uansett nede til klokken to norsk tid.

Endret av AiKi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...