Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Nice utseende!! :)

Her er min siste replay. Har sett på en del "opplæringsvideoer" i dag, mens jeg måtte vente.

 

Ser ut til at jeg gjør det en del bedre nå.

 

http://www.wotreplays.com/site/779915#siegfried_line-turbonello-t-34-85

 

3 kills første runde =P

 

(Forstår mer hvordan jeg skal bruke den tanksen. =P

Endret av turbonello
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nice utseende!! :)

Her er min siste replay. Har sett på en del "opplæringsvideoer" i dag, mens jeg måtte vente.

 

Ser ut til at jeg gjør det en del bedre nå.

 

http://www.wotreplays.com/site/779915#siegfried_line-turbonello-t-34-85

 

3 kills første runde =P

 

(Forstår mer hvordan jeg skal bruke den tanksen. =P

 

du er veldig opphengt i og skyte tank, og ser ikke rundt deg omtrent.

 

feks den VK du skøyt en gang, så kom det en ny tank inn i siktet, og du totalt glemte VKn som fikk lov til og drepe en Churchill. med deg der, så hadde han levd.

når du så køyrer tilbake og skyter i hatchen på VKn, så driter du langflat i hvordan du selv vinkler tanken, du står faktisk med BREDSIDA til han! :facepalm

2 skudded skyter du uten og sikte, rett i der han har mest armor.

Du ser heller ikke at du har blitt ammoracket, denne burde du ha reparert.

Du trenger ikke gå inn i sniper mode for og skyte, feks den cromwellen du sikter og sikter i sniper mode, bakenifra....

Bare ha siktet på rumpa hans i 3rd person, og skyt, bommer ikke på den avstanden.

I 3rd person har du mere oversikt over det som skjer rundt deg også.

(og igjen, hadde ammo racken vært repartert hadde du fått kill'n på cromwell)

Lenke til kommentar

 

Nice utseende!! :)

Her er min siste replay. Har sett på en del "opplæringsvideoer" i dag, mens jeg måtte vente.

 

Ser ut til at jeg gjør det en del bedre nå.

 

http://www.wotreplays.com/site/779915#siegfried_line-turbonello-t-34-85

 

3 kills første runde =P

 

(Forstår mer hvordan jeg skal bruke den tanksen. =P

du er veldig opphengt i og skyte tank, og ser ikke rundt deg omtrent.

 

feks den VK du skøyt en gang, så kom det en ny tank inn i siktet, og du totalt glemte VKn som fikk lov til og drepe en Churchill. med deg der, så hadde han levd.

når du så køyrer tilbake og skyter i hatchen på VKn, så driter du langflat i hvordan du selv vinkler tanken, du står faktisk med BREDSIDA til han! :facepalm

2 skudded skyter du uten og sikte, rett i der han har mest armor.

Du ser heller ikke at du har blitt ammoracket, denne burde du ha reparert.

Du trenger ikke gå inn i sniper mode for og skyte, feks den cromwellen du sikter og sikter i sniper mode, bakenifra....

Bare ha siktet på rumpa hans i 3rd person, og skyt, bommer ikke på den avstanden.

I 3rd person har du mere oversikt over det som skjer rundt deg også.

(og igjen, hadde ammo racken vært repartert hadde du fått kill'n på cromwell)

 

Okei. =P Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Bare ha siktet på rumpa hans i 3rd person, og skyt, bommer ikke på den avstanden.

 

Haha. Kan jeg nevne hvor mange ganger jeg har tenkt det der også går siktet til helvete fordi det fant ut at det skulle sikte på det bak fienden i det jeg skyter? Riktig nok har en av oss vært i bevegelse, men frusterende nok til at unngår det helt så lenge jeg kan.

Lenke til kommentar

Okei. =P

 

 

Som et lite PS kan nevnes at de tre tallene for armor på tank hull og turret er front/sider/bak. På kanonene er de tre tallene representative for de 3 forskjellige ammotypene.

 

(Logisk nok i grunn, men har vært borti en del som har misforstått dette litt, så nevner det just in case!)

Lenke til kommentar

Kjøpte Tier 9 WT pz IV i går kveld. Bra tank. Men fikk noen møkkalag. Gikk for beste 15 cm kanon. Da er den researchet for WT E100 også. 12.8 cm er jo også en meget bra gun som de fleste velger. Men jeg digger høy damage. Booom.. :-) Beholdt borsigen og.. men selger vel en av disse på sikt når æ går på WT E100. WT pz IV er morsom. Mer mobil en borsigen..lettere og poppe frem rundt hjørnet og raskere reload og mer pålitelig 15 cm gun.. morsomt å fly rundt med en kanon som er hakket bedre enn toppkanonen på E100.

Lenke til kommentar

Ser ikke helt hva som er så bra med 15cm kanonen på WT Pz. IV egentlig, spesielt når 12.8cm kanonen er enormt mye bedre på absolutt alt.

De største forskjellene er penetration, treffsikkerhet og spesielt shellspeed som gjør det enormt mye enklere å treffe mål som er i bevegelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ikke helt hva som er så bra med 15cm kanonen på WT Pz. IV egentlig, spesielt når 12.8cm kanonen er enormt mye bedre på absolutt alt.

De største forskjellene er penetration, treffsikkerhet og spesielt shellspeed som gjør det enormt mye enklere å treffe mål som er i bevegelse.

Har du prøvd beste 15 cm? Er bedre dpm og mer presis enn stock 15 cm. Det merker man godt. Går også mye på hvordan man spiller. Ønsker man å være ren sniper er 12.8 cm bedre. Er man mer offensiv er 15 cm bedre tror jeg. Tror de fleste dropper 15 cm fordi de vil rett til WT E100. Jeg skal selvfølgelig ha 12.8 også :) Endret av James King
Lenke til kommentar

 

Platoon noen :)? nurket_ Helst t10 mediums :)

Kan muligens spille litt senere i dag, skal iallefall legge deg til lista mi og sende beskjed om jeg ser deg online.

 

Vi har TS så om du har mikrofon så er det helt knall. :)

 

Det har jeg vett :) Har ikke altfor mange tanks, men noe morro skal vi vel få til ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...