Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

 

 

 

Jeg vet ikke om den gjør mer enn min egen HP i damage. Hvordan finner jeg ut det?

Service Record, fane 4 (Vehicles), se på Specific Damage ;)

 

EDIT:

Jeg elsker Pershing!

attachicon.gifshot_014.jpg

 

Oy!! Så ikke bildet før nå. Ser nå at jeg er ganske nybegynner i forhold!

Hehe. Wow. :D

 

Jeg har Ace Tanker i den allerede, fikk den på første match med helt stock tank :p

Likevel en fantastisk medium om du er villig til å ta med litt APCR

 

Nice.

Vel. Hvor mange timer skal jeg holde på da? =P

Da må jeg vel først begynne på nytt med amerikansk og gå videre opp gradene derfra.

Og det kan jo ta sin tid. =P Men hvordan er det? Blir det mer morro desto "lenger opp" i gradene du kommer, eller er det stort sett det samme? Ev. hva gjør det morsommere? =)

Endret av turbonello
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nice.

Vel. Hvor mange timer skal jeg holde på da? =P

Da må jeg vel først begynne på nytt med amerikansk og gå videre opp gradene derfra.

Og det kan jo ta sin tid. =P Men hvordan er det? Blir det mer morro desto "lenger opp" i gradene du kommer, eller er det stort sett det samme? Ev. hva gjør det morsommere? =)

 

Har ikke peiling på hvor lang tid du trenger, kommer helt an på hovr flink du er til å spille ;)

Jeg fikk ca 1000 XP per kamp med T20, og det meste var dobbeltrunder, så hvis du regner med at hver match tar 5 minutter blir det da ca 250 minutter spilletid når T20 er fullt oppgradert, for å få T20 fullt oppgradert trengte jeg bare 16 000 XP ettersom jeg allerede hadde vært gjennom T29, T21, og M4A3E2, som da er 40 minutter ekstra spilletid om vi regner 1000 average XP per match og dobbeltrunder hver match. Så kan du gjøre samme beregning nedover ;)

 

Nå skal det sies at jeg er litt over gjennomsnittlig god i WoT, og jeg har premium-konto som også hjelper betraktelig på grinding og credits, har ikke gått i minus med en tier 9 eller 10 tank på over et halvt år ;)

 

Føler at T-34 er ekstremt sårbar. Eksploderer ofte på første skuddet som blir avfyrt.
Don't get hit ;)
Endret av N o r e n g
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Nice.

Vel. Hvor mange timer skal jeg holde på da? =P

Da må jeg vel først begynne på nytt med amerikansk og gå videre opp gradene derfra.

Og det kan jo ta sin tid. =P Men hvordan er det? Blir det mer morro desto "lenger opp" i gradene du kommer, eller er det stort sett det samme? Ev. hva gjør det morsommere? =)

Har ikke peiling på hvor lang tid du trenger, kommer helt an på hovr flink du er til å spille ;)

 

Jau. =P

Tror jeg oppgraderer til en måneds premium.

Akkurat nå så føler jeg at jeg er sånn midt på treet. Middelmådig =P

Spiller helt greit. Men det er jo noe med å tilpasse (tilvenne) spillestilen til den aktuelle tanksen også. Liker veldig godt raske tanks. Den jeg hadde før T34 var veldig rask, dvs. T80

 

Jeg fikk ca 1000 XP per kamp med T20, og det meste var dobbeltrunder, så hvis du regner med at hver match tar 5 minutter blir det da ca 250 minutter spilletid når T20 er fullt oppgradert, for å få T20 fullt oppgradert trengte jeg bare 16 000 XP ettersom jeg allerede hadde vært gjennom T29, T21, og M4A3E2, som da er 40 minutter ekstra spilletid om vi regner 1000 average XP per match og dobbeltrunder hver match. Så kan du gjøre samme beregning nedover ;)

Hmm. Ja. Jeg har nok av tid. Så er vel ingen fare med det.

Har egentlig ikke så mye å si hvor raskt jeg kommer meg dit. På veien blir jeg forhåpentligvis bedre. Så er det jo gøy å spille med de tanksene jeg har nå også. Vil tippe det er mye mer morro å få noe nytt om man har ventet lenge på det også. =P

Får man det med en gang, så er det vel ikke så morro...

 

 

Nå skal det sies at jeg er litt over gjennomsnittlig god i WoT, og jeg har premium-konto som også hjelper betraktelig på grinding og credits, har ikke gått i minus med en tier 9 eller 10 tank på over et halvt år ;)

Good, good! :)

Har du noen videoer? YouTube?

Kan jo ta opp med prog: "Action!" så jeg får se. =P

(Kanskje jeg lærer en ting eller to også)

 

 

Føler at T-34 er ekstremt sårbar. Eksploderer ofte på første skuddet som blir avfyrt.

Don't get hit ;)

 

Nei, det var det da. =P

Pleier å flanke fienden med den. Frem, skyte, tilbake loade, frem skyte. =P

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Anbefaler å ta en titt på videoer fra Quickybaby, jingles, circonflexes og resten av gjengen som legger ut på youtube + streamer.

Du kan plukke opp utrolig mye derfra.

 

Ellers er vel det aller viktigste man kan gjøre, som 99% av spillere tydeligvis ikke fatter, er å vinkle panser riktig så man har størst mulighet til at innkommende ild ikke penetrerer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det var det da. =P

Pleier å flanke fienden med den. Frem, skyte, tilbake loade, frem skyte. =P

Det gjelder å ta mulighetene som byr seg, T-34 har så lav alpha og så høy ROF at det aldri lønner seg å drive med peek-a-boo, som medium må du angripe fiender som reloader eller er opptatt med andre tanks ;)

HP skal du aldri gi bort til fienden gratis, dette er det viktigste når det kommer til WoT.

Da var premium kjøpt for en måned. =P

Regner med at jeg følger rådene deres å skaffer meg T-34-85 etter denne. =P

Nå går det forhåpentligvis litt raskere.

Du burde ventet til i morgen, da blir det avslag på premium: http://worldoftanks.eu/en/news/44/special-wot-3anniversary/

 

 

Hadde en annen morsom medium-match nå:

http://wotreplays.com/site/763622#ruinberg_on_fire-noreng-t-34-3

post-221391-0-47808400-1397238255_thumb.jpg

 

Verdt å se på replayen for å få med seg chatten :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Nei, det var det da. =P

Pleier å flanke fienden med den. Frem, skyte, tilbake loade, frem skyte. =P

Det gjelder å ta mulighetene som byr seg, T-34 har så lav alpha og så høy ROF at det aldri lønner seg å drive med peek-a-boo, som medium må du angripe fiender som reloader eller er opptatt med andre tanks ;)

HP skal du aldri gi bort til fienden gratis, dette er det viktigste når det kommer til WoT.

 

Ikke peek-a-boo nei, hm. Hvordan skal jeg spille da? Den går rimelig raskt når jeg får opp farta på den. Er det et hint?

 

 

Da var premium kjøpt for en måned. =P

Regner med at jeg følger rådene deres å skaffer meg T-34-85 etter denne. =P

Nå går det forhåpentligvis litt raskere.

Du burde ventet til i morgen, da blir det avslag på premium: http://worldoftanks.eu/en/news/44/special-wot-3anniversary/

 

Damn! ... Banne, banne, banne. Vel, jeg kjøpte for 30 dager. Kanskje jeg skal slå til med litt mer i morgen=)

 

Hadde en annen morsom medium-match nå:

http://wotreplays.com/site/763622#ruinberg_on_fire-noreng-t-34-3

attachicon.gifshot_015.jpg

 

Verdt å se på replayen for å få med seg chatten :p

OK. Skal se den. :)
Lenke til kommentar

Ikke peek-a-boo nei, hm. Hvordan skal jeg spille da? Den går rimelig raskt når jeg får opp farta på den. Er det et hint?

Om du stikker nesa rundt et hjørne bør du få av minst to skudd, reloaden din er kort nok til at det går mot nesten alle heaviene, og mediumer vil du uansett ikke ende opp i en DPM-kamp med, da kaster du bare bort helsen din til liten nytte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde en annen morsom medium-match nå:

http://wotreplays.com/site/763622#ruinberg_on_fire-noreng-t-34-3

attachicon.gifshot_015.jpg

 

Verdt å se på replayen for å få med seg chatten :p

Sjukt bra! :)

Lærte en god masse der nå også egentlig. Artig den hvor du rasket deg bort å låste fast den ene tank-destroyeren ved å stille deg inntil den. Det må testes ut!

Send gjerne flere gode sånne replayer. Artig å se på. :)

Lenke til kommentar

 

Ikke peek-a-boo nei, hm. Hvordan skal jeg spille da? Den går rimelig raskt når jeg får opp farta på den. Er det et hint?

Om du stikker nesa rundt et hjørne bør du få av minst to skudd, reloaden din er kort nok til at det går mot nesten alle heaviene, og mediumer vil du uansett ikke ende opp i en DPM-kamp med, da kaster du bare bort helsen din til liten nytte.

 

OK.

 

Hvis jeg har forstått det riktig så er rød figur med to streker på tvers (over tanksen) symbol som illustrerer heavy, mens rød figur med en strek er medium. Mens en rød figur uten strek er light. Jeg burde stikke av om jeg ser en med en strek da? Og fokusere på heavy og light, sånn å forstå?

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

 

 

Ikke peek-a-boo nei, hm. Hvordan skal jeg spille da? Den går rimelig raskt når jeg får opp farta på den. Er det et hint?

Om du stikker nesa rundt et hjørne bør du få av minst to skudd, reloaden din er kort nok til at det går mot nesten alle heaviene, og mediumer vil du uansett ikke ende opp i en DPM-kamp med, da kaster du bare bort helsen din til liten nytte.

 

OK.

 

Hvis jeg har forstått det riktig så er rød figur med to streker på tvers (over tanksen) symbol som illustrerer heavy, mens rød figur med en strek er medium. Mens en rød figur uten strek er light. Jeg burde stikke av om jeg ser en med en strek da? Og fokusere på heavy og light, sånn å forstå?

 

Ikke fokuser på fiendtlige heavies, fokuser på å være støtte for egne heavies. Angrip når laget ditt har overtall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Ikke peek-a-boo nei, hm. Hvordan skal jeg spille da? Den går rimelig raskt når jeg får opp farta på den. Er det et hint?

Om du stikker nesa rundt et hjørne bør du få av minst to skudd, reloaden din er kort nok til at det går mot nesten alle heaviene, og mediumer vil du uansett ikke ende opp i en DPM-kamp med, da kaster du bare bort helsen din til liten nytte.

 

OK.

 

Hvis jeg har forstått det riktig så er rød figur med to streker på tvers (over tanksen) symbol som illustrerer heavy, mens rød figur med en strek er medium. Mens en rød figur uten strek er light. Jeg burde stikke av om jeg ser en med en strek da? Og fokusere på heavy og light, sånn å forstå?

 

Ikke fokuser på fiendtlige heavies, fokuser på å være støtte for egne heavies. Angrip når laget ditt har overtall.

 

Klokt! Takk for tips :)

 

Edit: Nå får jeg det til! Funker fjell!

Fungerer utmerket til støtte for egne heavis, får masse kills. =)

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...