Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har så rett, jeg mente å huske at den var 80mm tykk eller noe lignende, men den er jo hele 120mm tykk faktisk...

Det var fortsatt flere andre skudd som burde gått gjennom (siden av gun mantlet, førerluka, T29 frontplate, skudd mot enden på IS-6 som gikk i beltene...)

 

Uansett er jeg ikke spesielt imponert av T32, kanonen er totalt ubrukelig på avstand, og det er definitivt den svakeste kanonen blant tier 8 heavies, tårnet har et weakspot som er lett å treffe i nærkamp, og skroget kan du ikke regne med vil takle annet enn tier 7 mediums...

Ja enig at en god del av de skuddene der burde pennet. Spesielt skuddet på glacierplaten til T29en som er smør.

 

Det var ikke bra å høre, T32 er jo en av de tanksene jeg er på tur mot. Mangler et par tusen xp for å låse den opp.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
Victory!

Battle: Lakeville 26.12.2013 20:50:30

Vehicle: Comet

Experience received: 2 470

Credits received: 65 301 (compensation for damage caused by allies: 832)

Battle achievements: Steel Wall, Mastery Badge: "Ace Tanker"


Mission completed! Reward:

Premium days added: 1


Steel Wall, 4k skade og Ace med kometen.



Lenke til kommentar

Takk for det herre du som er i himmelen. X5 preger dårlige spillere til å ta dumme valg. Mange ganger ser jeg spillere som begynner å ta sjanser etter man har et lite forsprang. De tenker "Vi vinner vi vinner, nå må jeg gjøre skade og få 10 000xp wohoo". Men det går andre veien også, folk som spiser et tap for å kunne slå bedre fra seg neste runde i en situasjon hvor man ligger under.

 

De fleste vet at det lønner seg mer å spille jevnt over OK enn å gunne etter en syk X5, men ilangt ifra alle.

 

Dobbel Xp er genialt, grindet nesten ferdig Centurion med Cometen, og jaggu ble Cometen den desidert morsomste mediumen jeg har spilt også. Noe jeg så igjen på resultatene da det er den mest innbringende og mestvinnende vogna jeg har spilt (etter ca 80 kamper).

Lenke til kommentar

Ser de oppdaterte bonusen for denne helgen.

 

Istedet for x5 for første seier denne helgen (27/12-29/12) så er det kun x5 i dag og de neste 3 dagene er det x2 XP for alle victories. :)

 

Huh, på US server var det 2x crew exp, som har blitt utsatt og vi får i stedet 2x exp for seier. 5x er etter nyttår...all right!

Lenke til kommentar

Ja enig at en god del av de skuddene der burde pennet. Spesielt skuddet på glacierplaten til T29en som er smør.

 

Det var ikke bra å høre, T32 er jo en av de tanksene jeg er på tur mot. Mangler et par tusen xp for å låse den opp.

T32 er en av mine favoritter på T8. Men du må kjøre den riktig, helt annen spillestil enn IS3 og Tiger 2 naturligvis.

Lenke til kommentar

T32 er en av mine favoritter på T8. Men du må kjøre den riktig, helt annen spillestil enn IS3 og Tiger 2 naturligvis.

Jeg får den til å fungere for det meste, men jeg kan virkelig ikke påstå det er en favoritt for min del ettersom jeg allerede har spilt Caernarvon. Etter den fantastiske T29 forventer man seg jo en tank som spiller ganske likt på tier 8, i skarp motsetning til T32 som er middelmådig til dårlig på alle områder utenom tårnpanser.

Lenke til kommentar

Kjøpte AMX 50 100 i dag. For en fantastisk autoloader. Kun spilt 10 kamper men denne er utrolig gøy å herje med.. kan jo lett ta ut flere tanks med et magasin. Hadde beste kanon researched fra før, Mangler kun beste motor. Kan være en utfordring med lang reload på 48 sek, men sykt gøy sak dette. :p

Gled deg til AMX 50 120 med top gun du... den er morro den :)

Lenke til kommentar

http://wotreplays.com/site/507083#malinovka-noreng-sta-1

attachicon.gifshot_008.jpg

 

 

 

 

Vil si dette er en rimelig grei tank, selv uten toppkanonen, ble en del spam av HEAT der på slutten, men man gjør jo det som kreves :p

Nice.

 

Hadde en mod som ga meg stats slik som du har som viser damage på spot og det du har delt ut selv. Husker du navnet på den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...