Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://wotreplays.com/site/495205#self

Victory!
Battle: Sacred Valley 22.12.2013 19:16:31
Vehicle: KV-5
Experience received: 4 974 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 152 362
Battle Achievements: Top Gun, Steel Wall, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Det å ramme fiender til døde er alltid gøy!

 

Noen tips til en ny E-75 kjører? Noen hemmeligheter for å få stock tårnet til å virke, eller må jeg bare leve med det?

Få oppgradert tårnet så fort som mulig, stock er E 75 ganske ekkel å kjøre, så det anbefales å bruke free XP så du får oppgradert belter og tårn i det minste.

Lenke til kommentar

Noen tips til en ny E-75 kjører? Noen hemmeligheter for å få stock tårnet til å virke, eller må jeg bare leve med det?

Har ingen tips med stock. Enten free xp alle moduler eller grinde. Med dobbel exp for hver game på EU idag,så er det ikke så ille.

Greit å vite at E-75 ikke blir det en god tank å kjøre før alt av moduler er oppgradert. Lykke til

Lenke til kommentar

Ypperlig til sidescraping eller hva det kalles.

Pass på vinklene dine, vinkler, vinkler, vinkler. Tenk vinkler når du kjører E75. Gjelder forsåvidt VK4502P og.

Med stock-tårnet fra Tiger II er det bare å skyte rett på det med 230+ pen og se at de fleste skudda går rett gjennom, hadde det hatt sider med 100 - 120 mm tykkelse hadde E 75 vært langt mer behagelig å få oppgradert.

Lenke til kommentar

Noen tips til en ny E-75 kjører? Noen hemmeligheter for å få stock tårnet til å virke, eller må jeg bare leve med det?

FreeXP belter og tårn, det finnes ingen god måte å spille med den papirhatten E-75 starter med som stock.

Generelle tips for E-75 er å være agressiv og tvinge motstandere til å gjøre feil. Overplata er uskadelig, og en vinklet underplate er fryktelig vanskelig å skyte gjennom. Som Alt-Ctrl sier, vinkle vinkle vinkle, og så vinkle litt til! E-75 er kongen av sidescraping i T9, og på grunn av det gode frontpanseret kan man bounce mange skudd mens man pusher, hvis man kjører litt uforutsigbart med stopp/start og vingling fra side til side :)

 

Jeg spillte forøvrig med Tiger2 kanonen til jeg fikk unlocket den siste (brukte freeeXP på tracks og turret) og tok motoren til sist. Motoren gjør faktisk at E-75 blir en helt annen tank, men kostet sykt mye XP. Dog dette var før da den hadde 1200 hesters motor. Er ikke sikker på hvordan det er nå.

 

Taket er bare 40mm, så alle kanoner over 120mm kan penetrere det uten vansker :/

Ikke så lett å treffe det taket hvis du står på samme høyde som E-75, den er tross alt ganske svær :p

Lenke til kommentar

Jeg spillte forøvrig med Tiger2 kanonen til jeg fikk unlocket den siste (brukte freeeXP på tracks og turret) og tok motoren til sist. Motoren gjør faktisk at E-75 blir en helt annen tank, men kostet sykt mye XP. Dog dette var før da den hadde 1200 hesters motor. Er ikke sikker på hvordan det er nå.

 

De har fjernet den dyre motoren (50 000xp) og alle som hadde den motoren når dem fjernet den fikk 25 000 Free XP.

Det er kun 1 motor å oppgradere nå og den koster bare 26 500xp. :)

Lenke til kommentar

Noen som søker klan? Kravene er som følger :

The TROLLS - a Norwegian community
We are: TROLL, TROII, TR0II, TRO11 and TRCLL

GUARD søker flere aktive spillere til Clan Wars og Tank Companies.

Du er nødt til og være 20 år+ og ha minimum 1x Tier10.

Mumble er også et krav for opptak til GUARD.
Mikrofon er et pluss

 

Da er vi altså tr0ii , vi er under TROLL og TROII link: http://worldoftanks.eu/community/clans/500008079-TR0II/#wot&mt_order_by=-role_hierarchy

Lenke til kommentar

Glacier platen er ikke spesielt svak på IS-6, og spesielt ikke når den står vinklet

Du har så rett, jeg mente å huske at den var 80mm tykk eller noe lignende, men den er jo hele 120mm tykk faktisk...

Det var fortsatt flere andre skudd som burde gått gjennom (siden av gun mantlet, førerluka, T29 frontplate, skudd mot enden på IS-6 som gikk i beltene...)

 

Uansett er jeg ikke spesielt imponert av T32, kanonen er totalt ubrukelig på avstand, og det er definitivt den svakeste kanonen blant tier 8 heavies, tårnet har et weakspot som er lett å treffe i nærkamp, og skroget kan du ikke regne med vil takle annet enn tier 7 mediums...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...