Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kjøpt T21. Den er full oppgradert. Egentlig en tank jeg kunne tenkt meg å skippe med free xp. Den utmerker seg ikke på noen måte.

Men har bestemt meg for å grinde gjennom den mot de amerikanske autoloaderne. Har spilt lite lights i det siste så det blir faktisk litt gøy. Håpe på busker og masse arty :)

 

Ganske stor tank, men bra traverse speed, og føles veldig mobil selv om den ikke har toppfarten til T-50-2. Er vel en typisk passive scout/ bush spotter.

Rask reload, ca 3 sek mellom skuddene og med noen premium shells så blir kanonen faktisk ganske bra.

 

Andre som har eller har hatt denne?

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk top XPn min i T21.

 

Liker den veldig godt, bruk den som 2nd line scout, og lær deg mobiliteten dens.

 

Jeg liker den også egentlig, men bare spilt 15 kamper så langt. Deilig å kjøre med den mobiliteten. I likhet med VK2801 så er T21 også tung så man kan ramkille fiendens scouts/lights. Festlig. :p

 

Men T21 mister veldig lite fart når man svinger og har hyggelig repair costs.

Endret av James King
Lenke til kommentar
Er det noe jeg har fått med meg i en mod eller fikk tanksene vinger når de døde også?
det stemmer det, så dem for første gang i går. og en annen ting er at det virret en masse pent brettede papirfly rundt på brettene.

 

Garantert en del av 1.april opplegget til WG. Akkurat den flyvende tanks engelen var jo litt festlig da :p

Lenke til kommentar

Hva synes dere om de nye tyske som kommer:

 

http://worldoftanks.eu/news/6724-german-tanks-update-85/

 

 

Vurderer å selge VK2801. Er blitt nerfet ganske hardt og høy repair cost. Litt lei den.

Flytte crewet over til denne: Aufkl.Panther: Tier VII Light Tank.

 

Men i tvil om den nye linja slår T-54 uansett. Har mye moro med den. Fått researcha T-62A, men vet ikke om jeg skal ha den. MM til T-54 er jo mye bedre. Gøy og være på topp med den.

 

Tror kanskje oppgraderingen fra IS-8 til IS-7 er en bedre oppgradering hvis jeg skal velge en av de.

Men trenger fortsatt mye xp her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...