Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har fått meg en fullt oppgradert WZ 120, har satt på Type Crewet mitt slik at crew skills er bra. Alt jeg kan si etter å ha kjørt en 5-10 runder med største kanon så er jeg frelst....på en god dag gjør den opp mot 500 dmg per skudd det er mer en T110E5, riktig nok noe lenger lade tid men for en alpha på en medium. Du kan lett oppleve å gjøre 2000 dmg i løpet av kort tid og du skremmer vannet av det meste. Passer bra for min spillestil og kan anbefales....trolig OP og blir vel nerfet etterhvert men sånn er det

 

Ja når man setter kanonen til IS-4 (bare 11 lavere pen men samme, 400 pen, med heat) på en Tier9 medium så sier det seg selv at balansen flyr ut vinduet...

 

Verste er jo at TX mediumen til kina har den NØYAKTIG samme kanonen, men med 25%(!!!) høyere RoF enn IS-4+bedre aimtime og accuracy. What the føkk?

Lenke til kommentar

Jo men når folk har fått på zoomen og sikter på noe annet enn deg så er det utrolig hvor god tid du får til å sikte. Hadde en match i går med 6500 dmg og det er jo OK med en medium.

 

Ellers så fikk jeg over 2000 xp i AT7 uten får Master tanker, det ble "1st class" tydelig at det er en del som gjør det OK med denne

Lenke til kommentar

Tja det er mange som sliter, leste at AT 7 har ca 58% WR på den russiske server. Kan nok delvis forklares med at det er mange gode spillere som får den først men hovedforklaringen er nok at den er noe OP pt. I kampen ovenfor gjorde jeg nesten 5000 dmg i en tier 7 TD !

Lenke til kommentar

Tja det er mange som sliter, leste at AT 7 har ca 58% WR på den russiske server. Kan nok delvis forklares med at det er mange gode spillere som får den først men hovedforklaringen er nok at den er noe OP pt. I kampen ovenfor gjorde jeg nesten 5000 dmg i en tier 7 TD !

 

Har ikke prøvd linja selv (grunnet lack of garage spots), så skal ikke utale meg om de er OP eller ikke.

 

Men generelt er det ikke uvanlig at nye tanks kan virke OP helt til man skjønner hvordan man skal takle de.

Lenke til kommentar

Ja når man setter kanonen til IS-4 (bare 11 lavere pen men samme, 400 pen, med heat) på en Tier9 medium så sier det seg selv at balansen flyr ut vinduet...

 

Verste er jo at TX mediumen til kina har den NØYAKTIG samme kanonen, men med 25%(!!!) høyere RoF enn IS-4+bedre aimtime og accuracy. What the føkk?

På wz 120 har du jo 3,4 sec aimtid da. Det er jo ekstremt på en medium

I tillegg har de ikke gun depression..

 

Indeed. T-54 er jo ikke akkurat dårlig med den nye kanonen og litt premium...bedre accuracy, lavere aimtime, høyere dpm.

 

Tja det er mange som sliter, leste at AT 7 har ca 58% WR på den russiske server. Kan nok delvis forklares med at det er mange gode spillere som får den først men hovedforklaringen er nok at den er noe OP pt. I kampen ovenfor gjorde jeg nesten 5000 dmg i en tier 7 TD !

 

Ny tanks med bra armor, ingen vet hvor pokker de skal skyte. Ikke akkurat ukjent fenomen. Pleier å jevne seg ut etter en stund, når flere lærer seg å skyte :D

Lenke til kommentar

Ny tanks med bra armor, ingen vet hvor pokker de skal skyte. Ikke akkurat ukjent fenomen. Pleier å jevne seg ut etter en stund, når flere lærer seg å skyte :D

Stemmer nok det, folk dinger som f...fikk patrol duty medal i denne i skogen i Murankova? AMX 12 nekta og scoute så jeg dro til (vi var allerede i ferd med å vinne) spotta masse tanks som ikke klarte å ta meg, Patrol duty og Steel Wall :) mens arty og et par TD bak med bisto

 

Edit: regner med at det ikke blir all verdens patrol duty medaljer med AT 7 da den gjør 20 km/t

Endret av BEPP
Lenke til kommentar

Sykeste runden jeg har sett av en TD noen gang tror jeg.

 

Èn mot fem, på toppen av Himmelsdorf, omringet. Klarer på et eller annet vis å unnslippe og stikker nedover mot fiendebasen med 50hp igjen. Møter på to arties som får panikk.

Han dundrer forbi (han lader), snur seg i en sidegate og får tatt ut begge, mot alle odds, i det de kommer for å ta han. Kommer en IS3 rett etter, han tar den og. Ender til slutt opp med. Sju kills og fire medaljer.

 

Vanvittig bra spilt av han, med en liten dose flaks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...