Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

8RVngu1.jpg

 

Top 4 på mitt lag har 17,167 damage. Top 6 på fiendens lag har 16,861. Men så var det resten av laget da. :wallbash:

 

Kan slå den der. T10 kamp + etpar T9 tanks og 2xT8 arty. Gjorde 2.2k skade selv, bortsett fra meg var det 2 stk som hadde mer enn 500 skade, og 8 tanks uten skade i det hele tatt...

Lenke til kommentar

Kan være greit å ha noe camo skills på crewet da, men det regner jeg med folk har på light uansett?

 

hmm... Ved nærmere ettertanke, så har jeg sikkert ikke egnede tanks til dette. Tipper Camo-verdien på VK2801 ikke er det helt store. Mulig det blir bedre på tanksene som kommer etter VK2801, vi får se... Kommer vel i april.

Lenke til kommentar
Kan være greit å ha noe camo skills på crewet da, men det regner jeg med folk har på light uansett?

 

Har en T-50-2 med 100% camo på crew, camo på tanken og camonet + Binocs og Optics. Hvis jeg finner meg en busk å stå i kan tanks kjøre rett forbi meg uten at jeg blir spottet :p

Lenke til kommentar

Har en T-50-2 med 100% camo på crew, camo på tanken og camonet + Binocs og Optics. Hvis jeg finner meg en busk å stå i kan tanks kjøre rett forbi meg uten at jeg blir spottet :p

 

Takk for påminnelsen, jeg har jo en T-50-2 stående bakerst i garasjen!!! Jeg får børste av støvet og ta den med ut på tur ikveld! :)

Lenke til kommentar
Takk for påminnelsen, jeg har jo en T-50-2 stående bakerst i garasjen!!! Jeg får børste av støvet og ta den med ut på tur ikveld! :)

 

Pass deg for humper! Hver gang WG "forbedrer" et map legger de bare til masse humper og dumper over alt. Introduksjonen av fysikk + farten og vekten til T-50-2 gjør at du flakser veggimellom. Spesielt El Hallouf er nesten håpløs pga bratte bakker, høy fart og nesten usynlige kuler. Resultatet er at du flyr, lander, mister tracken, og dør mens du repper dem.

 

Er du riktig heldig flakser motoren veggimellom inni tanksen, og dreper driver også! Dette skjer dog kun ved større hopp, og er ikke å anbefale :eek:

Lenke til kommentar

det der hadde heller ikke jeg heller tenkt på.....må prøves. selv om det sikkert ser enklere ut en det er.

 

Indeed. Som du ser blir han proxy-spottet midt inni der, og kommer riiiimelig nære til å bli skutt i filler. Og ikke minst krever det at laget ditt faktisk er i posisjon til å skyte på tingene du spotter. Har f.eks opplevd å starte nordøst på Highway, durer ned og spotter samtlige tanks som går byen i over 1min, og får 300 spotting damage ut av det.

 

Men du hendelse så artig det er når det funker :D

Lenke til kommentar

Fordelen med light tanks er at dem har samme camoverdi når dem kjører som når dem står stille.

 

A-20, T-50 og T-50-2 har alle 20% camo. (som er veldig bra) T-44, T-54 og T62A har faktisk også ganske god camo. 17.5% når dem står stillle og 12.5% når dem kjører(jeg har camo skill på min T-54 f.eks)

VK2801 har 16.5% camo. Luchs har 18% og leopard har 17.5, dette er dog pre 8.4 tall men jeg tviler på at dem er endret til det værre iaf. (eller endret i det hele tatt)

Chaffe har 19%, T21 19.4% og T71 20% camo.

Elc har 20%, 12t og 13 75 har 17.5% og 13 90 17%

A13 Covenanter og crusader har 19% Valentine Mk. III har 20% stillestående og 17% i bevegelse.

M5A1 Stuart og WZ-131 har 18.85% camo, 59-16 har 19.95% og WZ-132 har 19.35%

 

Men IKKE finn på å løsne ett skudd, for da faller camoverdi til under 5 og lavere, pluss at verdien fra busken faller osv..

Endret av eXa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller er dette spillet blitt vanskeligere etter at EU ble delt opp i to servere?

jeg ratter rundt på EU2 og får deng hele tiden. nå skal ikke jeg skryte på meg noen kvaliteter som jeg ikke har, men tap/vinn raten min har gått rett i bakken etter denne delingen av serverne.

spesielt på høytierkamper blir det voldsomt med arty. jeg føler at det er mye mer en før. og for en som foretrekker TD er ikke det en fordel.

(jeg og arty har et slikt hat/elsk forhold. de elsker meg og jeg hater dem).

og når motstanderne, som regel, vinner. er det nesten uten egne tap. og motsatt. tette kamper er mer skjeldne nå.

flere som har synspunkter her? eller er det bare det at jeg suger saueballer uansett?

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke si jeg har merket det. På lavere tiers er det greit syns jeg, tier 5 - 8, er det gjerne 1-2 av og til 3 arty. Men tier 9 og 10 er det fremdeles 4 arty i de fleste kampene, av og til 5 og.

Det er kjedelig, altså. Håper WG fixer dette, det er mye morsommere når det kun er 1 eller 2 arty.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...