Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

JT er artig.

 

Veldig bra. Men gud bedre for noen idioter på det andre laget. For det første skulle jo arty gitt deg noen kuler. For det andre skulle de andretanksene ganga opp rundt deg. For det tredje, hvorfor i granskogen viser IS3en seg frem på den måten i stedet for å gjemme seg og sikre cappen? Får jo først ei kule, også bare står han der.

 

Men veldig bra game, 12 kills med JT er ikke akkurat hverdags :D

 

 

Edit: Og de to siste artya da.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Er vel ca 30' på EU1 og rundt 110' på EU2. Så ja, det er nok flere på 2'ern.

 

Mener du oppe til venstre der det står f.eks 30000/120000?

 

Det første tallet er antall pålogget på serveren du er på, det andre tallet er totalt antall pålogget på begge servere tilsammen.

 

Så EU1 er størst med god margin.

EU1 er gammelserveren der alt av CW og mesteparten (om ikke alt) av TC foregår.

Endret av Gromle
Lenke til kommentar

Startet en kamp med VK2801, Arctic Circle, tier 8....5 av dem på laget. Welp, hang rundt cap for å vente og se hvor jeg kunne gjøre mest ut av tanksen. For så å oppdage at svaret var ingen steder, laget faller i stykker fortere enn jeg noensinne har sett. Ser en fyr jeg kjenne på fiendens lag og prøver å ramme ham fordi jeg kan ikke gjøre noe anyway. Får 0 exp.

 

http://i.imgur.com/N5gOYrd.jpg

 

Merk at laget mitt gjør totalt 2348 damage. To folk på fiendens lag gjør mer damage, hver for seg, enn hele laget mitt. :omg:

Endret av Valle79
Lenke til kommentar

Startet en kamp med VK2801, Arctic Circle, tier 8....5 av dem på laget. Welp, hang rundt cap for å vente og se hvor jeg kunne gjøre mest ut av tanksen. For så å oppdage at svaret var ingen steder, laget faller i stykker fortere enn jeg noensinne har sett. Ser en fyr jeg kjenne på fiendens lag og prøver å ramme ham fordi jeg kan ikke gjøre noe anyway. Får 0 exp.

 

http://i.imgur.com/N5gOYrd.jpg

 

Merk at laget mitt gjør totalt 2348 damage. To folk på fiendens lag gjør mer damage, hver for seg, enn hele laget mitt. :omg:

 

One of those days.

 

Kjører fortsatt T95 i blant, og alt for ofte har over halve laget knekt sammen før jeg har kommet meg i posisjon/frem til fronten. Gjerne et par minutter inn i matchen.

Lenke til kommentar

Hadde nettopp et rimelig meaty game, top exp jeg noensinne har tjent inn.

Dessverre så har jeg glemt å enable battle recording på maskinen jeg bruker mens jeg er på påskeferie, så ingen replay. Grei underholdningsfaktor i det gamet, hvor jeg dodget skudd og var heldig med pens.

 

 

Ellers er det muligens de ekte 8.5 patch notene som er ute på vift

post-13155-0-58583000-1364511385_thumb.jpg

post-13155-0-76452200-1364511396_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Da var helgens special ute. Skuffeluff i forhold til de tidligere helgene, men tipper det blir bra ifm med bursdagen 12.April.

 

 

Medal Hunt: Sniper

 

Each time you gain the Sniper medal (on any tier vehicle), your account will automatically increase by 6000 credits! To win this shiny badge, you will need to strike well and cause the most potential damage to your enemies in the battlefield. Don’t waste your shells! Each hit should deal damage.

 

Polish your gunner’s spectacles, and reload your shells!

 

 

100% more credits with all Tier III and IV tanks

 

Earn twice as many credits after each battle with any light, medium or heavy tank of Tier III or IV. Premium tanks are not included, but the list of eligible vehicles is long enough to keep you going on the battlefields for hours!

 

They may be small… but they make you rich!

 

X2 Crew Experience

 

Make your crew learn faster, whichever tank they serve on. A well-trained crew improves the performance of your tank, so don’t play with rookies! Get them trained up!

 

Enough lying around in the barracks. It is time to put your crewmen to work!

 

 

Up to 50% off Camouflage

 

Whether you want to dress up your tank just for the week or forever, there is currently a sale on camouflage patterns. You will be good-looking, and better hidden as well… why wait?

 

Match your camouflage with your socks!

Lenke til kommentar

Skulle virkelig ønske jeg kunne skyte enkelte av de som spiller wot midt i trynet med T95 kanonen. Makan til idioti det er for tiden ...

 

 

Edit: Gjennomgangsmelodien så langt har vært. Dårlig runde = seier. God runde = tap. Bare FIFA-spillene som kan være mer frustrerende enn wot.

 

 

 

 

Wins / Battles 7 / 18 38.8%

Avg. / Total Exp. 701 / 15 604

Credits total 458 398

 

 

Det der er uten premiumboosten, summerer greit opp kvelden.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...