Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Feilen i logikken DIN er at nordmenn er både genetisk og språklig likt svensker og dansker.

Ikke kom å si at skandinaviere ikke er en egen etnisitet. Nordmann betyr at man har etnisk norsk opprinnelse. Vi snakker genetisk her. Vikingblod. En fra Nigeria er ikke nordmann selv om han har norsk pass og geitost på brødskiva.

 

Hva er da en fra Nigeria ikke kan gjøre som bare nordmenn kan gjøre? Hvorfor oppføre skandinavere seg annerledes enn vikingene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Feilen i logikken DIN er at nordmenn er både genetisk og språklig likt svensker og dansker.

Ikke kom å si at skandinaviere ikke er en egen etnisitet. Nordmann betyr at man har etnisk norsk opprinnelse. Vi snakker genetisk her. Vikingblod. En fra Nigeria er ikke nordmann selv om han har norsk pass og geitost på brødskiva.

 

Hva er da en fra Nigeria ikke kan gjøre som bare nordmenn kan gjøre? Hvorfor oppføre skandinavere seg annerledes enn vikingene?

 

Tror vi snakker om to forskjellige ting her...

Hva er det som utgjør et land? Folket.

Hvis man bytter ut alle nordmenn med f eks afrikanere.

Tror du det hadde sett ut som Norge etterpå?

Nei, det hadde sett akkurat ut som Afrika.

Hadde ikke hjulpet at man kalte dem for nordmenn.

Det er forskjeller - både genetisk og kulturelt.

 

Endret av Cubus
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Som en direkte følge av innvandring er Sverige nå på voldtektstoppen i Europa.

Jeg blir regelrett kvalm av å tenke på hvor mange skandinaviske kvinner som har

blitt ofret på det multikulturelle alteret.

 

swedish_rape_victim.jpg

 

“It is not as wrong raping a Swedish girl as raping an Arab girl,” says Hamid, in an interview about a gang rape involving a Swedish girl and immigrant perps. “The Swedish girl gets a lot of help afterwards, and she had probably f**ked before, anyway. But the Arab girl will get problems with her family. For her, being raped is a source of shame. It is important that she (Arab girl) retains her virginity… It is far too easy to get a Swedish whore… girl, I mean;” says Hamid, and laughs over his own choice of words. “I don’t have too much respect for Swedish girls. I guess you can say they get f**ked to pieces.”

 

 

Hvis jeg husker riktig var Sverige nr 2 på voldtektstoppen i verden,

kun overgått av Sør-Afrika. Hvis innvandringen fortsetter vil vi ende opp

med nøyaktig samme tilstander her. Venstresiden i norsk politikk er

landssvikere etter min mening!

 

A Muslim rape epidemic in Sweden has ensured that it now tops the list as the European country with the most rapes per capita — 46 incidents per 100,000 residents.

 

The EU report, due to be officially released tomorrow, shows that the number of reported rapes in Sweden is twice as many as the UK which reports 23 cases per 100,000 and 20 times higher than certain countries in southern and eastern Europe.

 

The study, financed by the EU-funded Daphne II organisation, compared how the respective judicial systems managed rape cases across eleven EU countries.

 

According to the report, the Swedish rape rate “cannot be explained purely by an increased tendency to report rapes and other more minor sexual offences.”

 

Over 5,000 rapes are reported in Sweden per annum while reports in other countries of a comparable size amounted to only a few hundred.

 

The Muslim link to the rape epidemic was already evident several years ago. In July 2005, a study from the Swedish Crime Prevention Council, Brå, revealed that rapists in that country were four times more likely to be foreign born.

 

In addition, the report revealed that “resident aliens” from Algeria, Libya, Morocco and Tunisia make up the largest number of rapists.

 

The number of rape charges in Sweden has quadrupled in just above 20 years. Rape cases involving children under the age of 15 are six times as common today as they were a generation ago.

 

In 2005, Swedish lawyer Ann Christine Hjelm found that 85 percent of the convicted rapists were “born on foreign soil or from foreign parents.”

 

Sweden has a larger immigrant population than any other country in northern Europe. A Swedish ethnologist, Maria Bäckman, in her 2005 study, “When Majority Becomes Minority. Swedish Girls in a Multi-Ethnic Suburb”, presented at the University of Oslo, detailed how she had followed a group of Swedish girls in the suburb of Rinkeby outside Stockholm, where native Swedes had been turned into a minority due to Third World immigration.

 

According to Ms Bäckman, several of the Swedish girls she interviewed stated that they had dyed their hair to try and avoid sexual harassment from the Third World immigrants.

 

Most other kinds of violent crime have rapidly increased as well. Malmö, set to become the first Scandinavian city with a Muslim majority within a decade or two, has nine times as many reported robberies per capita as Copenhagen, Denmark.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Hvorfor oppføre skandinavere seg annerledes enn vikingene?
Jeg undres over hvor langt din kunnskap om vikingenes kultur og oppførsel favner... Tør jeg å anta at du er av den samme oppfatningen som alle andre selvforaktende, Europeiske multikulturalister om at vikingene kun var hjerneløse barbarer hvis eneste bidrag til omverdenen var plyndring, kirkebrenning og voldtekt? Jeg veit ikke om jeg skal le eller gråte.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva er da en fra Nigeria ikke kan gjøre som bare nordmenn kan gjøre? Hvorfor oppføre skandinavere seg annerledes enn vikingene?

 

Det handler ikke bare om hva man kan "gjøre" (er sikker på at de fleste med litt trening teoretisk sett kan lære seg å etterape typisk norsk adferd), det handler om hva man er. For å være indianer i USA, må man ha indiansk blod. Man blir altså heller ikke germanskætted skandinav uten å være født som det. Slik som det også er med bantuer og berbere i Afrika, Han-kinesere i Kina og inuitter i f.eks. Alaska.

De fleste kan visst være enige i at disse folkene eksisterer, og at de bindes sammen av blod, kultur og felles opphav, men av en eller annen grunn har de vanskeligere for å innrømme at det samme i høyeste grad gjelder oss skandinaver.

 

endret: tastefeil

Endret av Wyrd
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hva er da en fra Nigeria ikke kan gjøre som bare nordmenn kan gjøre? Hvorfor oppføre skandinavere seg annerledes enn vikingene?

 

Det handler ikke bare om hva man kan "gjøre" (er sikker på at de fleste med litt trening teoretisk sett kan lære seg å etterape typisk norsk adferd), det handler om hva man er. For å være indianer i USA, må man ha indiansk blod. Man blir altså heller ikke germanskætted skandinav uten å være født som det. Slik som det også er med bantuer og berbere i Afrika, Han-kinesere i Kina og inuitter i f.eks. Alaska.

De fleste kan visst være enige i at disse folkene eksisterer, og at de bindes sammen av blod, kultur og felles opphav, men av en eller annen grunn har de vanskeligere for å innrømme at det samme i høyeste grad gjelder oss skandinaver.

 

endret: tastefeil

 

Helt enig!

Blir provosert av at det hevdes at vi ikke har noen etnisitet eller kultur. Det høres for meg ut som om de prøver å benekte at vi eksisterer. Mens vi skal hylle multikulturalisme og ikke-vestlige kulturer som ikke har klart å reise seg fra gjørma og skape noe som er tilnærmet et demokrati engang.

Endret av Cubus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Sverige har ingen historia, ingen kultur eller specifikt svenska seder. All utveckling har kommit utifrån av invandrare. Utan invandrarna hade vi fortfarande bott i grottor och varit gifta med våra kusiner. Vi skall vara glada över allt invandrarna gett oss; välstånd, kultur, musik, sedvänjor, lag och ordning med mer.

 

"Jag tror att det är lite det som gör många svenskar så avundsjuka på invandrargrupper. Ni har en kultur, en identitet, en historia, någonting som binder ihop er. Och vad har vi? Vi har midsommarafton och sådana töntiga saker.

 

Mona Sahlin

 

Sverige er rett og slett korrumpert innenifra...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Sverige har ingen historia, ingen kultur eller specifikt svenska seder. All utveckling har kommit utifrån av invandrare. Utan invandrarna hade vi fortfarande bott i grottor och varit gifta med våra kusiner. Vi skall vara glada över allt invandrarna gett oss; välstånd, kultur, musik, sedvänjor, lag och ordning med mer.

 

"Jag tror att det är lite det som gör många svenskar så avundsjuka på invandrargrupper. Ni har en kultur, en identitet, en historia, någonting som binder ihop er. Och vad har vi? Vi har midsommarafton och sådana töntiga saker.

 

Mona Sahlin

 

Sverige er rett og slett korrumpert innenifra...

 

Fy faen! Unnskyld språket mitt, men ord kan knapt uttrykke hvilken avsky og forrakt jeg føler for Salin etter å ha lest det der.

Hva slags kulturberikelse er det vi får av masseinnvandring fra Afrika og midt-Østen?

Om Mona Salin hater det nordiske folk, den nordiske historie og vår nordiske arv så sterkt, så kan hun vel flytte til Iran e.l.?

Jeg er målløs over denne folkeforræderens respektløshet og løgner.

 

For å være svensk og samtidig stemme på Sosialdemokraterna må man være selvhater.

Endret av Wyrd
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Sverige har ingen historia, ingen kultur eller specifikt svenska seder. All utveckling har kommit utifrån av invandrare. Utan invandrarna hade vi fortfarande bott i grottor och varit gifta med våra kusiner. Vi skall vara glada över allt invandrarna gett oss; välstånd, kultur, musik, sedvänjor, lag och ordning med mer.

 

"Jag tror att det är lite det som gör många svenskar så avundsjuka på invandrargrupper. Ni har en kultur, en identitet, en historia, någonting som binder ihop er. Och vad har vi? Vi har midsommarafton och sådana töntiga saker.

 

Mona Sahlin

 

Sverige er rett og slett korrumpert innenifra...

 

Fy faen! Unnskyld språket mitt, men ord kan knapt uttrykke hvilken avsky og forrakt jeg føler for Salin etter å ha lest det der.

Hva slags kulturberikelse er det vi får av masseinnvandring fra Afrika og midt-Østen?

Om Mona Salin hater det nordiske folk, den nordiske historie og vår nordiske arv så sterkt, så kan hun vel flytte til Iran e.l.?

Jeg er målløs over denne folkeforræderens respektløshet og løgner.

 

For å være svensk og samtidig stemme på Sosialdemokraterna må man være selvhater.

 

Ja det er så jævli at det nesten blir helt surrealistisk. Blir kvalm! Ikke nok med at alt er reinspikka løgn. Det er snudd helt på hodet. Svenske kvinner blir gjeng-voldtatt, kriminaliteten blomstrer og velferdsstaten vakler som en direkte følge av masse-innvandring og så kommer hun med det utsagnet. Jeg føler bare hat og avsky for den dama...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Selvsagt har vi etnisitet, og kultur også. Hadde i hvertfall, før pizza og og Cola og rapping overtok. Men kan vi lære å like thai-suppe, så kan vel kanskje thailendingene lære å like norsk kultur.

 

Problemet er at vår kultur er undertallig rent demografisk. Det er ikke så mange av oss, i likhet med f. eks. indianere (for ikke å snakke om eskimoer og samer.) Det gjør oss mer sårbar for kultur-"utveksling". Minner om Maos svar på det spørsmålet: "La dem komme. Om 100 år er de alle kinesere." (Finnes i litt ulike varianter, det sitatet.) For tilhengere av norsk kultur derimot er det legitimt å være bekymret, dagens innvandringstakt tatt i betraktning.

 

Jeg synes personlig ikke vi skal hylle kulturer når de ikke er noe å hylle. Men på den annen side: Demokratiet ble skapt av grekerne, ikke av vikingene. Arkitekturen ble skapt av grekere, kinesere og romere. Vikingene bodde i leire- og jordgammer med stråtak, akkurat som afrikanerne, inntil vi importerte byggeskikker sørfra. De var fantastiske båtbyggere, men mast og seil satte de først på båtene etter inspirasjon sydfra, 2000 år etter fønikerne.

 

Vikingene var handelsmenn, og de fikk slike ting med seg tilbake fra sine reiser. Vi oppfant dem ikke. Og senere idealer og ideer fikk vi som diktat fra 400 år med danske konger som ble påvirket av impulser sydfra...

 

Så fikk vi med oss en del ting som ikke var så positivt, som kristendom og moralisme. Skjønt verre enn norrøn religion var det kanskje ikke.

 

Mye kan sies om vikingene, men fiendtlige for fremmedkulturelle impulser var de neppe.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

 

Feilen i logikken DIN er at nordmenn er både genetisk og språklig likt svensker og dansker.

Ikke kom å si at skandinaviere ikke er en egen etnisitet. Nordmann betyr at man har etnisk norsk opprinnelse. Vi snakker genetisk her. Vikingblod. En fra Nigeria er ikke nordmann selv om han har norsk pass og geitost på brødskiva.

 

Jeg ser du er opptatt av genetikk. Kan du nevne hva som gjør oss lik andre skandinaver, men forskjellig alle andre? Eventuelt hva som skiller oss fra muslimer, nigerianere, somaliere, [sett inn uønsket gruppe her]? Rent genetisk altså.

 

Jeg sier ikke at forskjeller ikke eksisterer, eller at skandinaver er en egen etnisitet eller ikke. Jeg er bare nysgjerrig på hva du mener er forskjellene.

Lenke til kommentar

Jeg ser du er opptatt av genetikk. Kan du nevne hva som gjør oss lik andre skandinaver, men forskjellig alle andre? Eventuelt hva som skiller oss fra muslimer, nigerianere, somaliere, [sett inn uønsket gruppe her]? Rent genetisk altså.

 

Jeg sier ikke at forskjeller ikke eksisterer, eller at skandinaver er en egen etnisitet eller ikke. Jeg er bare nysgjerrig på hva du mener er forskjellene.

 

Du veit, hva tror du er grunnen til at 2 hel-europeere får barn som også ser ut som europeere? Eller at 2 hel-afrikanere alltid får barn som likner på afrikanere?

Det er genetisk. Jeg syns spørsmålet ditt er litt merkelig. Hovedsaken er at disse forskjellene faktisk eksisterer, og at det er veldig lett å observere.

Lenke til kommentar

Ikke nok med at alt er reinspikka løgn.

Svenskenes problem var at de ikke hadde Snorre og de andre islandske sagaforfatterne. Det finnes knapt nok noen nedtegninger av svensk vikingehistorie, slik vi har av den norske og den danske. Vi vet de resiet østover, men ellers vet vi lite. Så jeg er ikke sikker på om det er så lett å påvise løgnen i dette. Med mindre du blander moderne og historisk kultur selvsagt. At Sverige har dratt nytte av tidligere tiders kulturitveksling betyr jo ikke at dagens er udelt positiv, eller omvendt for den saks skyld.

 

Men du må gjerne være mer spesifikk.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Du veit, hva tror du er grunnen til at 2 hel-europeere får barn som også ser ut som europeere? Eller at 2 hel-afrikanere alltid får barn som likner på afrikanere?

Det er genetisk. Jeg syns spørsmålet ditt er litt merkelig. Hovedsaken er at disse forskjellene faktisk eksisterer, og at det er veldig lett å observere.

De forskjellene vi kan se er ikke problemet, det er de forskjellene vi ikke kan se, men allikevel antar at finnes. Hudfargen er opplagt forskjellig, men disponerer gener for ulik kultur eller demokratisyn?

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ser du er opptatt av genetikk. Kan du nevne hva som gjør oss lik andre skandinaver, men forskjellig alle andre? Eventuelt hva som skiller oss fra muslimer, nigerianere, somaliere, [sett inn uønsket gruppe her]? Rent genetisk altså.

 

Jeg sier ikke at forskjeller ikke eksisterer, eller at skandinaver er en egen etnisitet eller ikke. Jeg er bare nysgjerrig på hva du mener er forskjellene.

 

Du veit, hva tror du er grunnen til at 2 hel-europeere får barn som også ser ut som europeere? Eller at 2 hel-afrikanere alltid får barn som likner på afrikanere?

Det er genetisk. Jeg syns spørsmålet ditt er litt merkelig. Hovedsaken er at disse forskjellene faktisk eksisterer, og at det er veldig lett å observere.

 

Ok, så hudfarge er genetisk. Ansiktsstruktur, hårfarge, øyefarge etc. også. Det er vel og bra det, men det må være noe mer.

 

Hvis "vi" ikke kommer overens med "de" (eller "de" ikke kommer overens med "oss") pga genetikk må det ligge noe mer bak enn annerledes utseende. Jeg ser ikke for meg at fargen brun alene fører til voldtekt eller overfall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Selvsagt har vi etnisitet, og kultur også. Hadde i hvertfall, før pizza og og Cola og rapping overtok. Men kan vi lære å like thai-suppe, så kan vel kanskje thailendingene lære å like norsk kultur.

 

Nå om dagen er det dessverre kultur-nihilisme som gjelder.

 

Problemet er at vår kultur er undertallig rent demografisk. Det er ikke så mange av oss, i likhet med f. eks. indianere (for ikke å snakke om eskimoer og samer.) Det gjør oss mer sårbar for kultur-"utveksling". Minner om Maos svar på det spørsmålet: "La dem komme. Om 100 år er de alle kinesere." (Finnes i litt ulike varianter, det sitatet.) For tilhengere av norsk kultur derimot er det legitimt å være bekymret, dagens innvandringstakt tatt i betraktning.

 

Ikke bare for beundrere av skandinavisk kulturarv er det grunn til bekymring, men også for de som bryr seg om det folkelige aspektet. Hvem med sin fornuft i behold vil vel frivillig gå inn for å bli en etnisk minoritet i sitt gamle fedreland?

Det er viktig at vi tenker mer over dette aspektet. Om noen år vil det være for seint å gjøre noe med det.

Vi vet ikke hvor heldige vi har vært som har hatt muligheten til å leve i et nogenlunde etnisk homogent landområde hvor vi skandinaver kunne styre vår egen utvikling til en stor grad. Nå gir vi gradvis dette fra oss ved å også åpne rikets grenser for innvandring fra alle verdens trakter, som på sikt vil skape etnisk splid. Husk mine ord.

Våre etterkommeres fremtid ser mørk ut, og den dagen hvite skandinaver utgjør en minoritet i disse landområdene, kommer de til å i bitterhet forbanne de av deres forfedre som frivillig ble med på denne utviklingen.

 

Jeg synes personlig ikke vi skal hylle kulturer når de ikke er noe å hylle. Men på den annen side: Demokratiet ble skapt av grekerne, ikke av vikingene. Arkitekturen ble skapt av grekere, kinesere og romere. Vikingene bodde i leire- og jordgammer med stråtak, akkurat som afrikanerne, inntil vi importerte byggeskikker sørfra. De var fantastiske båtbyggere, men mast og seil satte de først på båtene etter inspirasjon sydfra, 2000 år etter fønikerne.

 

Vikingene var handelsmenn, og de fikk slike ting med seg tilbake fra sine reiser. Vi oppfant dem ikke. Og senere idealer og ideer fikk vi som diktat fra 400 år med danske konger som ble påvirket av impulser sydfra...

 

Så fikk vi med oss en del ting som ikke var så positivt, som kristendom og moralisme. Skjønt verre enn norrøn religion var det kanskje ikke.

 

Mye kan sies om vikingene, men fiendtlige for fremmedkulturelle impulser var de neppe.

 

Du kan ikke sammenlikne vikingene med afrikanske stammer. På alle teknologiske områder var de overlegne, men du har helt rett i at de fikk mange impulser utenifra. Det meste kom fra andre kaukasoide folk. Det finnes ikke et eneste folkeslag i hele historien som ikke har latt seg inspirere av ting utenifra, og noen ting har man selv kommet frem til og videre latt dette inspirere andre folk.

Dette kommer til å fortsette så lenge det finnes ting i andre kulturer som man mener ens egen kultur har bruk for. Moderne fremmedetnisk masseinnvandring til Europa er derimot meget destruktiv uansett hva gale, multikulturelle freaks som Mona Sahlin måtte hevde.

Når innvandringen bringer mer kriminalitet, mer splid blant folket, og mer ukultur generelt - for ikke å snakke om at masseinnvandringen kan komme til å true selve de europeiske folkenes majoritetsstilling! - da har det gått for langt.

 

Til det du sa om kristendommen og moral:

Hvorfor syns du moralisme er negativt? Vi har alltid hatt diverse moralske eller etiske normer i de europeiske samfunnene, enten vi snakker om germanere, keltere, romere eller grekere. Jeg har et negativt grunnsyn på innføringen av kristendommen da dette innførte visse semittiske dogmer som vi kunne klart oss uten, men moral er noe man trenger i et samfunn. Om du er interessert i forholdet mellom gammel europeisk paganisme og kristendom utifra et rent intelektuelt perspektiv, foreslår jeg at de leser 'On Being a Pagan' av den franske akademikeren Alain de Benoist. Den forklarer hovedforskjellene i metafysikk, filosofi, moral, måten å se verden og mennesket på etc. etc.

 

En slags type demokrati hadde forøvrig germanerne også. Alle frie menn fikk tale på tinget, og kunne ha en viss påvirkning på hvilke avgjørelser som ble tatt, både hva gjaldt lover og straff av forbrytere osv. Man valgte selv sin krigsleder blant de som hadde vist seg å være mest modige, dyktige og kloke. Kvinner i de germanske samfunnene hadde langt større frihet enn de hadde i middelhavsområdet, hadde eierrett etc.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...