Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

I Kanada kom det akkurat en rapport der tapene pga innvandring fra samme land som Norge har, ble kalkulert til å være over 100 milliarder årlig.

Har du lest denne rapporten og forstått hva den beskriver?

Jeg har så langt bare lest sammendraget, men der er det jammen mye interessant i seg selv, så ikke nøl med å ta en titt.

 

Det de gjør er å sammenligne innbetalte skatter og utbetalte sosial ytelser mellom etniske kanadiere og innvandrere. Etniske kanadiere betaler mye mer i skatt enn innvandrere, både fordi etniske kanadiere har bedre betalte jobber og fordi Canada har et progressivt skattesystem (a la toppskatt). Etniske kanadiere får også mer utbetalt i sosiale ytelser enn innvandrere, men denen forskjellen er mye mindre enn forskjellen i innbetalt skatt.

Derfor, konkluderer forfatterne, utgjør innvandrerne en merkostnad for de etniske kanadierne ....

 

La oss si at jeg betaler 280 KNOK/år i skatt, mens du betaler 170 KNOK/år. Jeg mottar sosiale ytelser til en verdi av 10 KNOK mer enn deg.

Det betyr at du utgjør en merkostnad for meg på (280-170-10) KNOK/år = 100 KNOK/år.

 

Du koster meg hundre tusen kroner i året, visste du det?

 

Hele basisen for denne "rapporten" er at etniske kanadiere betaler relativt mer skatt enn innvandrere, og at innvandrerne derfor utgjør en "utgift".

De kunne like gjerne ha fremstilt det som at lavtlønnede mennesker utgjør en "merkostnad" og at det hadde vært bedre om vi hadde sluppet å ha dem her. (Hvem skulle da ha utført de lavtlønnede jobbene da?)

 

 

Vitenskaplig rapport, my ass ....

 

Det du sier stemmer ikke.

 

 

Det denne sier er at net-transfer til innvandrere som gruppe går i minus, da de er lavt-lønnede, som vil si at de betaler mindre skatt enn majoriteten. Dog får de nesten like mye i benefits i snitt. Så NETTO skatt - benefits går i minus.

 

Skatt betalt rundt 10 000 i gjennomsnitt, inkludert MVA, inntektskatt, bedriftsskatt og andre typer skatt.

 

Fra myndighetene derimot kommer det rundt 15 000 per person. Dvs et tap per person kontra kanadiske innbyggere som betaler mer enn de gir. Dette vil si at innvandringen som det er snakk om har virket negativt på budsjettet til myndighetene, der forplitkelsene til å betale ut er større enn inn.

 

Det du har glemt er at det er snakk om skattinnbetaling, som blir mindre samtidig med inntekten. Det er ikke snakk om at personene gir litt mindre i pluss, men netto minus. Her har du sett feil.

 

Regnestykket ditt holder ikke. Slik skal det være:

 

Over et liv betaler du 16 000 i skatt, mens du får tilbake 15500 i ytelser der utdanning, helse, og trygd er inkludert. Så får du en annen person inn i økonomien, som betaler rundt 10 000 i skatt. Men denne personen får likevel 15000 i ytelser. Her må enten budsjettet gå i minus, eller skattetrykket øke. Å øke skattetrykket på lavtlønnede er vanskelig og ikke sosialt akseptert, så det blir DU som må betale for mitt nettoregnskap som går i minus.

 

 

 

 

Og btw, ingen av de to forstadene du nevnte er vel av dem på vei mot CDG flyplassen som jeg nenvte? Ligger en video på youtube av en gruppe politimenn som nærmest blir truet vekk derfra da de etterforsker en voldtekt. En gjeng som kommer seg sakte innpå er bevæpnet med balltre og kaster steiner etter dem til tross for det bevæpnete politiet. Er dette pga arbeidsløshet? Brenner man biler fordi 50 % er uten jobb? Voldtar man jenter og banker opp jøder fordi man ikke har jobb?

 

 

 

 

 

Aldri hørt om arbeidsløshet som fører til dette:

 

Audrey Brachelle, 22, was attacked in the French city of Marseilles Thursday evening. The attack began as she walked back from her job as an accountant at a textile factory toward the metro station in the La Rose neighborhood of the city, which is home to many Jews.

 

Two Arab men followed her and attempted to steal her cell phone. After they grabbed it, the attackers noticed the Jewish ornament on the woman’s necklace, at which point she says they realized she was Jewish and began focusing on brutalizing her rather than stealing her phone.

 

Link

 

Ilan Halimi

 

Ilan Halimi

Born 11 October 1982

Died 13 February 2006 (aged 23)[1]

Paris, France

Occupation Salesman

 

 

Ilan Halimi (Hebrew: אילן חלימי‎) was a young French Jewish man (of Moroccan parentage)[2] kidnapped on 21 January 2006 by a gang called "the Gang of Barbarians" (Gang des Barbares) and subsequently tortured, over a period of three weeks, resulting in his death. The murder was motivated by antisemitism and money.[3]

 

Link

 

 

 

 

France: Man assaulted over 'Jewish appearance'

 

Two men of North African origin attack 21-year-old man with pellet gun after claiming he 'looked Jewish.' Victim sustains sever wounds

 

Link

 

 

By Adam Sage

 

Fears that the conflict in Gaza could spark violence between Jews and Muslims in France have been heightened as three teenagers were arrested yesterday for an alleged anti-Semitic attack on a 15-year-old girl.

 

An inquiry was launched after the victim said she was insulted, knocked to the ground, kicked and punched by a gang of 10 youths as she left Leon Blum school in Villiers-le-Bel north of Paris.

 

Three of her alleged attackers - aged between 13 and 15 and all from her own school - were arrested on suspicion of ’aggravated violence and anti-Semitic insults’, according to a police source.

Link

 

 

 

Attackers rammed a burning car into a synagogue in the southern French city of Toulouse, officials have said.

 

The car, packed with a petrol bomb, was set alight and then pushed into the synagogue door by a second car.

 

The building caught fire but a local rabbi and about 12 people caught inside escaped unharmed after Monday's attack.

Link

 

 

Blandt annet anti-semittismen som innvandringen til Paris har ført meg seg, uavhengig av arbeidsløsheten. Andre fy-saker er voldteksepidimier som blandt annet førte til filmen La Squale i 2001. Siden har det vært flust av flere voldtekssaker. Kvinnediskrimineringen har blitt ekstrem i mange bydeler, selv om demonstrasjoner mot dette har så smått started her og der og noen enkeltskjebner som har fått nasjonal oppmerksomhet. Men å forandre det patrialske samfunnet i disse isolerte bydelene som fører til jødehat og voldtektsepidimier er nok veldig vanskelig. Det er importert fra den arabiske verden i helhet og er svært vanskelig å forandre. Det er DER problemet ligger, ikke i arbeidsløshet. Hvordan ansetter man de som hopper ut av skolen og ikke tenker på videre utdanning?

 

Bare noen få av mange tilgjengelige linker.

 

 

Endret av cFc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg har en følelse av at du er en av mange som ofte kommer i skade for å generalisere litt mer enn det er dekning for.

 

Du skriver "innvandrere ser på" - som om dette er noe som karakteriserer innvandrere generelt.

Men hvor mange innvandrere er det i Oslo? 100000? (Jeg tror det er en riktig størrelsesorden, men jeg gidder ikke sjekke det nå. Antageligvis er det langt fler, men la oss bruke 100000, dvs. 50000 menn.

 

Denne gruppen står altså for 41 overfallvoldtekter. Hvis vi antar at det dreier seg om 41 ulike menn, noe som er lite trolig, men la oss bruke 41 allikevel. Det betyr at 41/50000 = 0.082% av innvandrerbefolkningen begår voldtekt.

 

Dette er ikke å bagatellisere voldtekt - det er å peke på at 99.918% av innvandrermenn ikke begår voldtekt - eller i hvert fall ikke er anmeldt for det.

 

Nja, mulig jeg generaliserer litt, men det er ofte en del ting som irriterer meg med innvandrer miljøer (spesifikt muslimske) og det er at døtrene våre er gode nok for sønnen deres, men noe giftemål er hun derimot ikke. Kan love deg at jeg ikke generaliserer akkurat på dette punktet , var en undersøkelse om dette for noen år siden mener jeg som ga en ganske stor "aha" opplevelse.

 

Når det gjelder antall voldtekt kan du ikke bruke et slikt tall i det hele tatt, det står jo tross alt kun for oslo og vi vet jo ikke hvor stort mørketall det er snakk om, mener at kun 16% av tilfellene som ble anmeldt ble gjort en sak av og stemmer jo dette fortsatt ( http://www.dagbladet.no/2009/01/22/nyheter/inneriks/politiet/innenriks/overgrep/4489967/ ) så er jo antallet voldtatte kvinner , menn og barn antageligvis langt større.

 

Det jeg føler at vi trenger er rett og slett endringer i invandrermiljøene der det ikke blir gjort noen etniske skiller mellom en Nordmann og en Nordmann fra pakistan i forhold til parforhold , hva som er greit og ikke greit (feks å misbruke fulle dumme blondiner) og der har vi sikkert en del å gå på.

 

Selvsagt, dette er nok en stygg generalisering, men for en vanlig nordman så er det vanskelig å kunne skille hvem som er "snill" fra hvem som er "slem" og sånn sett så har vi en tendens til å reagere slik med tanke på våre egne barns sikkerhet.

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ser ut til at mange misforstår det samme så jeg skal prøve å redegjøre for min mening i det minste. Jeg ønsker ikke separate straffer for forskjellige etnisiteter blandt nordmenn, det tror jeg heller ikke mange her tar til orde for. Men etnisiteten på de som begår forbrytelser, overgrep osv. er veldig relevant for kursen vi skal stak ut fremover.

 

Er med på den. Mitt innlegg var mer rettet mot hvordan vi skal forholde oss til den nåværende situasjonen. Mange som er imot ikke-vestlig innvandring er mer opptatt av å stigmatisere enn å tenke på løsninger som faktisk kan settes ut i livet. Vi vil unngå en situasjon der man for å redusere problemene med ikke-vestlig innvandring innfører tiltak som også går utover velfungerende innvandrere bare fordi de tilhører en viss gruppe. Da vil man øke de probleme man forsøker å bekjempe ved at flere og flere føler seg ekskludert fra det gode selskap, og man risikerer å skape problematiske innvandrere ut av de fungerende. Jeg tenker da særlig på vanskeligheter med å få jobb, som er grunnleggende for å leve et godt liv.

 

Jeg stusser også over folkeviljen. Det virker som de fleste er enige om at den ikke-vestlige innvandringen er problematisk, allikevel satt sosialistene med over 30% av stemmene ved siste valg. Jeg regner med at de fleste skjønner forbindelsen mellom sosialistisk regjering og en åpen asylpolitikk; det vil gå på tvers av deres ideologi å føre en strengere linje.

Lenke til kommentar

En ting jeg er veldig redd for er at disse problemene ikke blir tatt tak i før nasjonalistiske og ekstreme bevegelser i Europa får for mye makt. Det virker som veldig mange i Norge ser disse problemen og er oppriktig bekymret over dem men nesten ingen politiske partier tar deres bekymringer alvorlig. En god del kaller dem faktisk bare rasister og bagatelliserer deres meninger samt latterliggjør de menneskene som er bekymret. Sånt tror jeg legger ett godt grunnlag for uro og ekstremisme. Det er jo da underlig at man sitter og lurer på hvorfor det går en bølge av innvandrerfiendtlighet gjennom Europa samtidig som man ser stadig flere land sliter med store problemer grunnet innvandring og få ser ut til å gjøre særlig mye med det. Jeg håper vi tar etter Danmark og faktisk treffer tiltak, før folk får nokk og finner egne løsninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og btw, ingen av de to forstadene du nevnte er vel av dem på vei mot CDG flyplassen som jeg nenvte?

Jeg antok at du snakket om veien mellom Paris sentrum og CDG-flyplassen, og da kan du ta RER linje B og gå av på stasjonen Sevran-Beaudottes. Da har du Villepinte til øst og Aulnay-sous-Bois til vest.

 

(Hvis du snakker om veien til CDG fra en helt annen kant, så får du heller spesifisere det nærmere.)

 

Jeg har ikke fått lest resten av Fraser-rapporten ennå. (Jeg ble litt oppslukt av en av de rapportene der de forklarer at tobakk slett ikke er skadelig.)

Lenke til kommentar

Blandt annet anti-semittismen som innvandringen til Paris har ført meg seg,

Tuller du?

Etniske franskmennn sto og logret i kø for å få være med på å sende jøder til tyske utryddelsesleire under 2.verdenskrig. Og dele deres gods & gull når de hadde fått dem på toget. (Det kom plutselig en god del attraktive leiligheter på markedet ...)

 

Anti-semittismen er ikke kommet til Europa med innvandringen - det er i stor grad en europeisk eksportvare som har spredt seg til muslimske land etter at verdenskrigens vinnere løste sitt "jødeproblem" ved å dumpe det på muslimene som bodde innerst i middelhavet. Jødene har alltid fått gjennomgå i Europa. At det nå er muslimer som fører an i trakasseringen gir oss ingen rett til å slå oss for brystet.

Lenke til kommentar

En ting jeg er veldig redd for er at disse problemene ikke blir tatt tak i før nasjonalistiske og ekstreme bevegelser i Europa får for mye makt. Det virker som veldig mange i Norge ser disse problemen og er oppriktig bekymret over dem men nesten ingen politiske partier tar deres bekymringer alvorlig. En god del kaller dem faktisk bare rasister og bagatelliserer deres meninger samt latterliggjør de menneskene som er bekymret. Sånt tror jeg legger ett godt grunnlag for uro og ekstremisme. Det er jo da underlig at man sitter og lurer på hvorfor det går en bølge av innvandrerfiendtlighet gjennom Europa samtidig som man ser stadig flere land sliter med store problemer grunnet innvandring og få ser ut til å gjøre særlig mye med det. Jeg håper vi tar etter Danmark og faktisk treffer tiltak, før folk får nokk og finner egne løsninger.

 

Veldig enig, for hvert år som går blir løsningen for å gjøre noe med det mer og mer ekstrem, til slutt får vi et nytt 1933 i et eller annet Europeisk land. De landene med mest innvandring Nederland, Frankrike, Sverige, England har allerede begynt å få partier som er nasjonalistiske(Front National) til og med Fascistiske(BNP).

Lenke til kommentar

Blandt annet anti-semittismen som innvandringen til Paris har ført meg seg,

Tuller du?

Etniske franskmennn sto og logret i kø for å få være med på å sende jøder til tyske utryddelsesleire under 2.verdenskrig. Og dele deres gods & gull når de hadde fått dem på toget. (Det kom plutselig en god del attraktive leiligheter på markedet ...)

 

Anti-semittismen er ikke kommet til Europa med innvandringen - det er i stor grad en europeisk eksportvare som har spredt seg til muslimske land etter at verdenskrigens vinnere løste sitt "jødeproblem" ved å dumpe det på muslimene som bodde innerst i middelhavet. Jødene har alltid fått gjennomgå i Europa. At det nå er muslimer som fører an i trakasseringen gir oss ingen rett til å slå oss for brystet.

 

Dette er jeg fullstendig klar over. Anti-semmitismen har eksistert i Europa lenge. Franksmennenes samarbeid, og ønske om å imponere tyskere ved å sende over flere enn forventet er en skamplett for Frankrikes historie. Det har du helt rett i. Men det er en ny form for antisemittisme som er mer impulsiv, personlig og voldelig som har kommet med innvandringen. At jøder har blitt diskriminert, utsatt for justismord osv er selfølgelig korrekt. Men idag er det tre grupper som står for dette, nynazister, brune venstreaktivister og arabere. Å si at hele anti-semittismen kom med innvandring er selfølgelig helt feil av meg. Dog det du sier om arbeidsløshet mener jeg fullt og helt er feil, da denne ekstremt voldelige, dominante, anti-storsamfunn kulturen som har spredt seg er unik med tanke på fattigdomsopprør, med den typiske bilbrenningen, også populært i Sverige, har begynt i Danmark og Oslo har fått dette nytt for seg i innvandrerforstader nå i år mener jeg. Titals biler er blitt påsatt i år og i fjor , eksempel 1, eks 2, eksempel 3. Noen arbeidsløshets epidemi har vi da ikke her til lands men symptomene på håpløs integrering er på vei.

 

 

 

 

Rapport om fransk integrering sluppet:

 

http://www.document.no/2011/05/et-oppgjør-med-fransk-innvandringspolitikk/

 

 

 

 

Endret av cFc
Lenke til kommentar

En ting jeg er veldig redd for er at disse problemene ikke blir tatt tak i før nasjonalistiske og ekstreme bevegelser i Europa får for mye makt.

 

Hva skal dette utsagnet bety? Om folket vil støtte nasjonalister, så støtter vi nasjonalister. Det er slik demokratiet skal fungere.

Eller er demokratiet noe som etter din mening bare skal gjelde om man stemmer på "snille", multikulturelle sosialdemokrater som de tufsete globalistene i AP?

 

 

Veldig enig, for hvert år som går blir løsningen for å gjøre noe med det mer og mer ekstrem, til slutt får vi et nytt 1933 i et eller annet Europeisk land. De landene med mest innvandring Nederland, Frankrike, Sverige, England har allerede begynt å få partier som er nasjonalistiske(Front National) til og med Fascistiske(BNP).

 

Går ut ifra at du med BNP mener British National Party, som er et demokratisk, nasjonalistisk parti. De ønsker riktignok å stoppe all fremmedkulturell innvandring til England (noe som etter din mening sikkert er "feil" mening), men om det brittiske folk ønsker dette, hvorfor skal de ikke få sin vilje?

 

Jeg skjønner godt om engelskmennene ikke er så fornøyde med at hvite mennesker blir en minoritet i UK innen 2066 om dagens utvikling ikke stoppes!

Dagens ledere i Europa gjør en ussel jobb, og ingenting tyder på at deres planer er å gjennomføre drastiske endringer i sin "multikulturelle" politikk.

Da er det på tide at makten gis over til noen andre før det får alvorlige konsekvenser for våre folk.

Endret av Wyrd
Lenke til kommentar

 

 

Veldig enig, for hvert år som går blir løsningen for å gjøre noe med det mer og mer ekstrem, til slutt får vi et nytt 1933 i et eller annet Europeisk land. De landene med mest innvandring Nederland, Frankrike, Sverige, England har allerede begynt å få partier som er nasjonalistiske(Front National) til og med Fascistiske(BNP).

 

Går ut ifra at du med BNP mener British National Party, som er et demokratisk, nasjonalistisk parti. De ønsker riktignok å stoppe all fremmedkulturell innvandring til England (noe som etter din mening sikkert er "feil" mening), men om det brittiske folk ønsker dette, hvorfor skal de ikke få sin vilje?

 

Jeg skjønner godt om engelskmennene ikke er så fornøyde med at hvite mennesker blir en minoritet i UK innen 2066 om dagens utvikling ikke stoppes!

Dagens ledere i Europa gjør en ussel jobb, og ingenting tyder på at deres planer er å gjennomføre drastiske endringer i sin "multikulturelle" politikk.

Da er det på tide at makten gis over til noen andre før det får alvorlige konsekvenser for våre folk.

 

BNP er Demokratisk fordi de må være det, de vil også kaste ut alle som ikke er hvite. De pleide å ikke tilate at ikke-hvite ble med i partiet men var nødt til å gjøre det, på grunn av rasediskrimineringslover. Hvis man er bekymret for Europas fremtid finnes det bedre partier enn BNP i England, som United Kingdom Independence Party. Partij voor de Vrijheid og Sverigedemokraterna er iallefall bedre valg og mer nær bakken for normale mennesker er usikker på Front National vet ikke så mye om de.

 

EDIT: Jeg mener ikke at det er feil mening, men det er ikke min mening.

Endret av Zaftig
Lenke til kommentar

En ting jeg er veldig redd for er at disse problemene ikke blir tatt tak i før nasjonalistiske og ekstreme bevegelser i Europa får for mye makt.

Hva skal dette utsagnet bety? Om folket vil støtte nasjonalister, så støtter vi nasjonalister. Det er slik demokratiet skal fungere.

Det er vel kanskje de relativt dårlige erfaringene vi har her i Europa når "nasjonalister" kommer til makten. Det er ikke alltid demokratiet ender opp med så gode levekår.

Lenke til kommentar

En ting jeg er veldig redd for er at disse problemene ikke blir tatt tak i før nasjonalistiske og ekstreme bevegelser i Europa får for mye makt.

 

Hva skal dette utsagnet bety? Om folket vil støtte nasjonalister, så støtter vi nasjonalister. Det er slik demokratiet skal fungere.

Eller er demokratiet noe som etter din mening bare skal gjelde om man stemmer på "snille", multikulturelle sosialdemokrater som de tufsete globalistene i AP?

 

 

Veldig enig, for hvert år som går blir løsningen for å gjøre noe med det mer og mer ekstrem, til slutt får vi et nytt 1933 i et eller annet Europeisk land. De landene med mest innvandring Nederland, Frankrike, Sverige, England har allerede begynt å få partier som er nasjonalistiske(Front National) til og med Fascistiske(BNP).

 

Går ut ifra at du med BNP mener British National Party, som er et demokratisk, nasjonalistisk parti. De ønsker riktignok å stoppe all fremmedkulturell innvandring til England (noe som etter din mening sikkert er "feil" mening), men om det brittiske folk ønsker dette, hvorfor skal de ikke få sin vilje?

 

Jeg skjønner godt om engelskmennene ikke er så fornøyde med at hvite mennesker blir en minoritet i UK innen 2066 om dagens utvikling ikke stoppes!

Dagens ledere i Europa gjør en ussel jobb, og ingenting tyder på at deres planer er å gjennomføre drastiske endringer i sin "multikulturelle" politikk.

Da er det på tide at makten gis over til noen andre før det får alvorlige konsekvenser for våre folk.

 

Har jeg noe sted, i denne eller andre diskusjoner, tatt til orde for at demokratiet bare skal gjelde "snille"?

 

Les over en gang til du, og se det gjerne i sammenheng med innlegget til Zaftig så forstår du kanskje litt mer.

Lenke til kommentar

BNP er Demokratisk fordi de må være det, de vil også kaste ut alle som ikke er hvite. De pleide å ikke tilate at ikke-hvite ble med i partiet men var nødt til å gjøre det, på grunn av rasediskrimineringslover.

 

Helt sykt at det ikke er lov å starte organisasjoner kun for hvite engelskmenn om man ønsker å organisere seg mot nettopp multikulturalismen. Kan ikke ha en "multikulturell" organisasjon da, vettu. ;)

Dette viser bare hvordan dagens samfunn i Europa ikke er et genuint demokrati.

 

Hvis man er bekymret for Europas fremtid finnes det bedre partier enn BNP i England, som United Kingdom Independence Party. Partij voor de Vrijheid og Sverigedemokraterna er iallefall bedre valg og mer nær bakken for normale mennesker er usikker på Front National vet ikke så mye om de.

 

Har lest på nettsidene til BNP, og politikken deres virker forsåvidt grei nok. De er ikke et fascistisk parti, men de er et parti som ønsker å kjempe for brittiske menneskers fremtid.

Som du pekte på ble de tvunget til å fjerne regelen som kun tillot hvite briter som medlemmer, men ellers har de stått stødig for poltikken sin.

Du må naturligvis ikke ta det som noe annet enn det det er: et nasjonalistisk, anti-multikulturellt parti, men det at deres ståsted er veldig politik inkorrekt gjør dem ikke til "fascister".

 

Sverigedemokraterna har blitt tammere og tammere og tilpasset seg de politisk korrekte normene i Sverige til en mye større grad enn hva gjelder f.eks. Nationaldemokraterna fra samme land.

Selv foretrekker jeg at det finnes ulike alternativer vi kan stemme for, f.eks. om vi er imot denne "multikulturalismen" vi har blitt påprakket. Som du vet, er ikke multikulturalismen en universell, hellig sannhet.

Sverigedemokraterna er ikke lenger et genuint politisk alternativ om du ønsker å avvikle multikulturalismen, da de ønsker å til en veldig stor grad fortsette i samme sporet, med noen små reguleringer i antall fremmedkulturelle som slippes inn i riket.

Kan sammenlignes litt med FRP på dette området.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Helt sykt at det ikke er lov å starte organisasjoner kun for hvite engelskmenn om man ønsker å organisere seg mot nettopp multikulturalismen. Kan ikke ha en "multikulturell" organisasjon da, vettu. ;)

Dette viser bare hvordan dagens samfunn i Europa ikke er et genuint demokrati.

 

Ja det er sykt, det burde være lov å starte sånne organisasjoner. Europa har verken ytringsfrihet eller demokrati til full grad og det passer de nåværende Sosialistene ypperlig.

 

 

Har lest på nettsidene til BNP, og politikken deres virker forsåvidt grei nok. De er ikke et fascistisk parti, men de er et parti som ønsker å kjempe for brittiske menneskers fremtid.

Som du pekte på ble de tvunget til å fjerne regelen som kun tillot hvite briter som medlemmer, men ellers har de stått stødig for poltikken sin.

Du må naturligvis ikke ta det som noe annet enn det det er: et nasjonalistisk, anti-multikulturellt parti, men det at deres ståsted er veldig politik inkorrekt gjør dem ikke til "fascister".

 

Sverigedemokraterna har blitt tammere og tammere og tilpasset seg de politisk korrekte normene i Sverige til en mye større grad enn hva gjelder f.eks. Nationaldemokraterna fra samme land.

Selv foretrekker jeg at det finnes ulike alternativer vi kan stemme for, f.eks. om vi er imot denne "multikulturalismen" vi har blitt påprakket. Som du vet, er ikke multikulturalismen en universell, hellig sannhet.

Sverigedemokraterna er ikke lenger et genuint politisk alternativ om du ønsker å avvikle multikulturalismen, da de ønsker å til en veldig stor grad fortsette i samme sporet, med noen små reguleringer i antall fremmedkulturelle som slippes inn i riket.

Kan sammenlignes litt med FRP på dette området.

 

Vel folk får hva de vil ha, et tamt SD, tror jeg har sagt det før men føler at lederen til Nationaldemokraterna har karismaen til en Sopp(Eller Øyvin Heia) og vil aldri nå særlig langt. Problemet til Etnopluralister og Anti-Ikke hvite er at de ofte ikke tørr å gjøre noe med det, de tør ikke demonstrere, ikke starte partier. Bare se hva som skjedde med Norwegian Defense League, 10 folk møtte opp, Noe av grunnen kan være at Nazi-Kommunistene i Blitz vil jakte dem ned som griser, eller kanskje det at de rett og slett ikke tør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

@ Zaftig:

 

Enig i det du sier, selv om det etter min mening blir litt urettferdig å sammenlikne lederen til ND med Øyvind Heian.

Om du leser på Nationaldemokraternas nettsted vil du se at prosjektet er langt mer seriøst enn det 'Norgespatriotene' noengang rakk å bli.

Filosofien er mer gjennomført.

 

En av grunnene til at "vi" har vanskeligheter med å komme skikkelig frem er at vi med en gang vil komme til å motarbeides til en helt ekstrem grad av de pro-multikulturalistiske massemediene og venstre-ekstremistene.

Det er likevel en kamp som kommer til å bli mer utbredt nå i de neste årene.

Endret av Wyrd
Lenke til kommentar

@ Zaftig:

 

Enig i det du sier, selv om det etter min mening blir litt urettferdig å sammenlikne lederen til ND med Øyvind Heian.

Om du leser på Nationaldemokraternas nettsted vil du se at prosjektet er langt mer seriøst enn det 'Norgespatriotene' noengang rakk å bli.

Filosofien er mer gjennomført.

 

Okei da, ble kanskje litt urettferdig. Norgespatriotene var jo helt på tryne, Men kan ikke si jeg har blitt imponert over debattene med Marc Abramsson.

Lenke til kommentar

 

En av grunnene til at "vi" har vanskeligheter med å komme skikkelig frem er at vi med en gang vil komme til å motarbeides til en helt ekstrem grad av de pro-multikulturalistiske massemediene og venstre-ekstremistene.

Det er likevel en kamp som kommer til å bli mer utbredt nå i de neste årene.

 

Ja, de fører en skitten kamp mot høyresiden, hvor de fleste etnopluralistene er. Men jeg tror nok at det vil bli mye mer akseptert i fremtiden og være imot innvandring, men vi i Norge har ikke fått så mye effekter av det enda.

Endret av Zaftig
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Politisk korrekthet og anti-rasisme er ANTI-hvit BS - ALLTID!

Rasisme går begge veier. Hvorfor kalles rasisme mot hvite for

reversert rasisme? Hvorfor skal det ha et annet ord. Rasisme er

rasisme.

 

Kan noen gi meg et eksempel hvor det finnes et multi-kulturelt Utopia? :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...