Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

En ting jeg er veldig redd for er at disse problemene ikke blir tatt tak i før nasjonalistiske og ekstreme bevegelser i Europa får for mye makt.

Hva skal dette utsagnet bety? Om folket vil støtte nasjonalister, så støtter vi nasjonalister. Det er slik demokratiet skal fungere.

Ja. Men det er det både legitimt og demokratisk å synes at nasjonalisme er farlig, og gi uttrykk for det, akkurat som du gjør om dagens sosialdemokratiske flertall. Demokrati vil si at makten utgår av flertallets mening, ikke at alle skal være enige.

 

Nasjonalistene har ikke flertall pr. idag, altså må det komme gjennom opposisjon fra de som benytter sin rett til å mene noe annet enn flertallet.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nasjonalistene har ikke flertall pr. idag, altså må det komme gjennom opposisjon fra de som benytter sin rett til å mene noe annet enn flertallet.

 

Vel, sant nok.

 

edit: dette var til tom waits for alice

Endret av Wyrd
Lenke til kommentar

Har vi bruk for ikke-vestlige innvandrere i det hele tatt? Hvilke positive bidrag er det de gir til Norge?

Mat og arbeidskraft. De er sikkert koselige naboer på lik linje med at andre kan være koselige naboer.

Jeg har flere innvandrere som naboer..

 

Ungene vet ikke hva det vi nordmenn kaller vanlig folkeskikk er for noe da de f.eks trenger seg inn i heisen før eldre mennesker skal ut, kaster matavfall i papirkurven i oppgangen ved postkassene slik at alt stinkes ned, sykler i gangen og lager spor på gulvet etc.

 

Artig at du kun har ideer om hvordan det er å bo blant ikke-vestlige.. Forøvrig kan innlegget ditt tolkes dithen at du spiser ikke-vestlige, men det tenkte du vel ikke på i din iver etter å øke postcounten din.

 

Har Afrika bruk for vestlig innvandring?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

- Alle overfallsvoldtekter er begått av menn med ikke-vestlig bakgrunn

 

Rykende fersk rapport fra politiet i Oslo.

 

Alle overfallsvoldtekter med kjent gjerningsmann i Oslo de siste fem årene er begått av menn med ikke-vestlig bakgrunn. Det kommer fram i Oslo-politiets rapport «Voldtekt i den globale byen» som ble lagt fram onsdag.

 

Sånn. Da er det ikke noe mer å diskutere rundt det. Så, hvordan løser vi dette? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

- Alle overfallsvoldtekter er begått av menn med ikke-vestlig bakgrunn

 

Rykende fersk rapport fra politiet i Oslo.

 

Alle overfallsvoldtekter med kjent gjerningsmann i Oslo de siste fem årene er begått av menn med ikke-vestlig bakgrunn. Det kommer fram i Oslo-politiets rapport «Voldtekt i den globale byen» som ble lagt fram onsdag.

 

Sånn. Da er det ikke noe mer å diskutere rundt det. Så, hvordan løser vi dette? :)

 

Sitter med kaffekoppen og en sigarett mens jeg venter på at Tyskland skal fyre opp krematorie-ovnene...IGJEN! :innocent:

Lenke til kommentar

Jeg har flere innvandrere som naboer..

Jeg også :)

 

Ungene vet ikke hva det vi nordmenn kaller vanlig folkeskikk er for noe da de f.eks trenger seg inn i heisen før eldre mennesker skal ut, kaster matavfall i papirkurven i oppgangen ved postkassene slik at alt stinkes ned, sykler i gangen og lager spor på gulvet etc.

Ettersom jeg er husvert her jeg bor, så ser jeg disse problemene både blant nordmenn, vestlige innvandrere, østlige innvandrere og folk fra den tredje verden.

 

Artig at du kun har ideer om hvordan det er å bo blant ikke-vestlige.. Forøvrig kan innlegget ditt tolkes dithen at du spiser ikke-vestlige, men det tenkte du vel ikke på i din iver etter å øke postcounten din.

Vel, du kan jo velge å tolke det dithen, eller du kan lese det slik det kan forståes, at jeg er glad for at de tar med fremmede matvaner hit. :)

 

Har Afrika bruk for vestlig innvandring?

Det ville jeg tro kunne være nyttig for dem ja, why do you ask?

Lenke til kommentar

- Alle overfallsvoldtekter er begått av menn med ikke-vestlig bakgrunn

 

Rykende fersk rapport fra politiet i Oslo.

 

Alle overfallsvoldtekter med kjent gjerningsmann i Oslo de siste fem årene er begått av menn med ikke-vestlig bakgrunn. Det kommer fram i Oslo-politiets rapport «Voldtekt i den globale byen» som ble lagt fram onsdag.

 

Sånn. Da er det ikke noe mer å diskutere rundt det. Så, hvordan løser vi dette? :)

 

Sitter med kaffekoppen og en sigarett mens jeg venter på at Tyskland skal fyre opp krematorie-ovnene...IGJEN! :innocent:

 

Jævli barnslig å dra nazikortet. Er det umoralsk å sitere statistikk synes du? Sannheten er det vel ikke så nøye med så lenge vi er moralsk korrekt!?

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

- Alle overfallsvoldtekter er begått av menn med ikke-vestlig bakgrunn

 

Rykende fersk rapport fra politiet i Oslo.

 

Alle overfallsvoldtekter med kjent gjerningsmann i Oslo de siste fem årene er begått av menn med ikke-vestlig bakgrunn. Det kommer fram i Oslo-politiets rapport «Voldtekt i den globale byen» som ble lagt fram onsdag.

 

Sånn. Da er det ikke noe mer å diskutere rundt det. Så, hvordan løser vi dette? :)

 

Sitter med kaffekoppen og en sigarett mens jeg venter på at Tyskland skal fyre opp krematorie-ovnene...IGJEN! :innocent:

 

Jævli barnslig å dra nazikortet. Er det umoralsk å sitere statistikk synes du? Sannheten er det vel ikke så nøye med så lenge vi er moralsk korrekt!?

 

Tror du misforstod meg. Jeg tror faktisk at nasjonalisme er løsningen...

Endret av Cubus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har flere innvandrere som naboer..

Jeg også :)

 

Ungene vet ikke hva det vi nordmenn kaller vanlig folkeskikk er for noe da de f.eks trenger seg inn i heisen før eldre mennesker skal ut, kaster matavfall i papirkurven i oppgangen ved postkassene slik at alt stinkes ned, sykler i gangen og lager spor på gulvet etc.

Ettersom jeg er husvert her jeg bor, så ser jeg disse problemene både blant nordmenn, vestlige innvandrere, østlige innvandrere og folk fra den tredje verden.

 

Artig at du kun har ideer om hvordan det er å bo blant ikke-vestlige.. Forøvrig kan innlegget ditt tolkes dithen at du spiser ikke-vestlige, men det tenkte du vel ikke på i din iver etter å øke postcounten din.

Vel, du kan jo velge å tolke det dithen, eller du kan lese det slik det kan forståes, at jeg er glad for at de tar med fremmede matvaner hit. :)

 

Har Afrika bruk for vestlig innvandring?

Det ville jeg tro kunne være nyttig for dem ja, why do you ask?

Du har naboer sier du, men likevel så fremlegger du det slik at det "er sikkert hyggelige", med andre ord så har du begrenset til ingen erfaring med dem.

 

Afrika er ikke avhengig av vesltig innvandring, de er fullstendig i stand til å løse sine egne problemer uten at vi skal begynne å blande oss inn i deres livsrom på samme måte som at vi ikke er avhengig av innvandring derfra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har naboer sier du, men likevel så fremlegger du det slik at det "er sikkert hyggelige", med andre ord så har du begrenset til ingen erfaring med dem.

Nei, ikke egentlig, jeg har hatt nok av ikke-vestlige naboer i en del år nå... Men jeg kan jo ikke akkurat påstå at alle innvandrernaboer vil være hyggelige heller, de er da mennesker og individer de også...

 

Afrika er ikke avhengig av vesltig innvandring, de er fullstendig i stand til å løse sine egne problemer uten at vi skal begynne å blande oss inn i deres livsrom på samme måte som at vi ikke er avhengig av innvandring derfra.

Says?

Lenke til kommentar

En voldtekt er en voldtekt ja, men nå vet vi at det er ett vanvittig misforhold med tanke på overfallsvoldtektene og alt tyder på at så godt som alle overfallsvodltekter i Oslo blir begått av innvandrere fra ikkevestlige land.

 

Alt tyder vel ikke på det...

 

Men vi har tall fra tre år der kun ikkevestlige innvandrere står for alle overfallsvoldtektene.

 

Har vi det?

 

At du skylder på jentene er jo helt vanvittig og ett utrolig svakt argument.

 

Det har jeg aldri gjort, vet ikke hvorfor du prøver å tillegge meg meninger.

 

 

Forøvrig unødvendig å kalle meg Siv, av alle ting. Aldri stemt frp og ingen planer om det heller men må nesten være lov å være kritisk til de negative følgene dagens innvandringspolitikk fører med seg uten å stemme frp.

 

Regjeringen har lagt frem en lang liste med forslag for å bukt med enkelte problemer, og de vil ordne opp i de små problemene som er. At jeg kalte deg Siv har jo litt med de holdningene og at din mening sto perfekt i forhold til FrP's politikk...

 

Det er det du impliserer i setningen som er sitert.

 

Nei. For i den setningen snakket jeg ikke om jenter som HAR blitt voldtatt, men de som IKKE har blitt voldtatt og det tror jeg du egentlig skjønner...

Lenke til kommentar

En voldtekt er en voldtekt ja, men nå vet vi at det er ett vanvittig misforhold med tanke på overfallsvoldtektene og alt tyder på at så godt som alle overfallsvodltekter i Oslo blir begått av innvandrere fra ikkevestlige land.

 

Alt tyder vel ikke på det...

 

Men vi har tall fra tre år der kun ikkevestlige innvandrere står for alle overfallsvoldtektene.

 

Har vi det?

 

At du skylder på jentene er jo helt vanvittig og ett utrolig svakt argument.

 

Det har jeg aldri gjort, vet ikke hvorfor du prøver å tillegge meg meninger.

 

 

Forøvrig unødvendig å kalle meg Siv, av alle ting. Aldri stemt frp og ingen planer om det heller men må nesten være lov å være kritisk til de negative følgene dagens innvandringspolitikk fører med seg uten å stemme frp.

 

Regjeringen har lagt frem en lang liste med forslag for å bukt med enkelte problemer, og de vil ordne opp i de små problemene som er. At jeg kalte deg Siv har jo litt med de holdningene og at din mening sto perfekt i forhold til FrP's politikk...

 

Det er det du impliserer i setningen som er sitert.

 

Nei. For i den setningen snakket jeg ikke om jenter som HAR blitt voldtatt, men de som IKKE har blitt voldtatt og det tror jeg du egentlig skjønner...

Nå har du fått flere kilder på det med overfallsvoldtektene. Da må du prestere bedre enn "alt tyder vell ikke på det" og "har vi det". Må nesten være grenser på hvor mye man skal lukke øynene.

 

Forklar gjerne hva du mener med dette:"Dessuten så vet man at jenter gjør hva som helst for å skaffe seg penger. Er ikke uvanlig at jenter knapt blir berørt før de anmelder detsom voldtekt... " Om ikke det er bagatelisering eller skyldfordeling så hva er det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Men vi har tall fra tre år der kun ikkevestlige innvandrere står for alle overfallsvoldtektene.

 

Har vi det?

Nå får du gi deg... Jeg støtter ikke disse rasistiske vattnissene her i denne tråden (no offence), men det er ingen vits å krangle om akkurat dette punktet. Så kan vi heller være uenig med dem i betydningen av mørketall på andre voldtekter...

Lenke til kommentar
Men vi har tall fra tre år der kun ikkevestlige innvandrere står for alle overfallsvoldtektene.

 

Har vi det?

Nå får du gi deg... Jeg støtter ikke disse rasistiske vattnissene her i denne tråden (no offence), men det er ingen vits å krangle om akkurat dette punktet. Så kan vi heller være uenig med dem i betydningen av mørketall på andre voldtekter...

 

hvor er de tallene da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...