Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Problemet stammer fra en innvandring uten kontroll. Vi må få bremset innvandringen, samt satt et system på plass som undersøker og tester hvert enkelt individ som ønsker å bosette seg her. Jeg tviler på at folkene fra de problematiske områdene har en fullverdig medisinsk bakhistorie som andre vestlige innvandrere ville hatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Step up: Ja du har svart, men du fortsetter likevell med "Det var vel en som dro frem litt statistikk om voldtekt som viste noe annet? mener det var det" og "jeg tror det altså...".

Det er ganske klare eksempler på å overse svarene du får og nekte å ta innover seg faktaene. Disse kildene har du fått forklart flere ganger. Derfor forventer jeg at du nå innrømmer at tallene vi har representert er reelle og det faktisk ikker har kommet noen link som motbeviser disse.

 

Men bra vi i allefall er enige om at bedre kontroll må til. Jeg må jo nesten spørre deg du har en blind tro på tiltaksplaner osv.? Man har jo tross alt hatt planer og tiltak så lenge vi har hatt politikk, likefullt sitter vi i en situasjon nå der innvandringspolitikken har ført med seg enorme belatsninger på Oslo som by. Det er med andre ord lite som tyder på at det vil bli gjort noe snart. Tror du forresten at alle voldtektsmenn kan avsløres ved en kjapp evaluering?

 

At du i tilleg påstår at dette ikke er en konsekvens av innvandringspolitikken er jo komisk da hvem vi skal slippe inn i aller høyeste grad er en del av denne.

 

Men til sist, er vi nå enige om at alle overfallsvoldtekter med kjent gjerningsmann de siste årene blir begått av ikkevestlige innvandrere? Slipper vi nå flere "jeg tror ikke det" osv.?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Selvsagt mener jeg det. Jordbruk krever ikke så mye intelligens, bare evnen til å forstå at når noe gror i bakken der frøene lander så kan man grave ned frøene for å få nye planter.
Jordbruk handler om mer enn å bare plante et frø i bakken. Det er bare første steget på veien.

 

Men ja, kanskje du har et poeng. Kanskje var Europas naturlige ressurser årsaken til Europeeres overlegenhet, og ikke omvendt. Resultatet er dog det samme.

 

Men nå forutsetter du at det var en vesentlig forskjell på IQ på den tiden jordbruket faktisk ble oppfunnet. Edit: Det har vi neppe noen forutsetning for å mene noe sikkert om.
Det var ment som et reint hypotetisk spørsmål.

 

Og glutenallergi gjør ingen mindre egnet til å finne opp noe som helst, heller ikke jordbruk.
Nei, men forutsetningene for å være i stand til å videreutvikle konseptet til et levedyktig et, er ikke tilrekkelig.

 

Jo, man er avhengig av husdyr for å kunne drive effektivt jordbruk.
Jeg stiller med veldig tvilende til det. Det kommer først og fremst an på hva slags jordbruk man driver og områdets fruktbarhet.

 

Hvis ikke er jordbruket tyngre enn jakten/sankingen det skal erstatte, og da vil det jo ikke være noe incentiv til å bli bofaste.
Apropos. Hvordan har det seg at de Europeiske jakt-sankerne dannet boplasser og stedfaste samfunn, mens de Afrikanske ikke gjorde det?
Lenke til kommentar

I tidningen i dag stod en blott sexton solvarv gammal tattargosse anklagad för vansinniga, ohyggliga brott mot de gambla folken; dessa svagsinta äldre. En invandrare, naturligtvis. Ett outplånligt bevis för dessa hedniska skapelsers lust för mord, blotning och allehanda andra grusamheter som vanligt nordiskt folk ej plägar begå.

Skall denna evinnerliga flod med digra hjordar av vildsinta dynghudingar ej sina!

Endret av Getingar
Lenke til kommentar

Problemet stammer fra en innvandring uten kontroll. Vi må få bremset innvandringen, samt satt et system på plass som undersøker og tester hvert enkelt individ som ønsker å bosette seg her. Jeg tviler på at folkene fra de problematiske områdene har en fullverdig medisinsk bakhistorie som andre vestlige innvandrere ville hatt.

 

Vi må få STOPPET innvandringen, mate.

 

(Får ikke lagt inn videoen ordentlig...)

 

Men her er linken:

 

 

I videoen sier Mark Steyn bla at

hvis man har en befolkning på 90% med en fødselsrate på rundt 1.3 (ca europeisk gjennomsnitt*)

og de resterende 10% er innvandrere med en fødselsrate på 3.5 (ca europeisk muslimsk gjennomsnitt*)-

så tar det kun to generasjoner før det er tilnærmet 50/50

 

*iflg Mark Steyn

 

Trykkleif

Endret av Cubus
  • Liker 3
Lenke til kommentar

I tidningen i dag stod en blott sexton solvarv gammal tattargosse anklagad för vansinniga, ohyggliga brott mot de gambla folken; dessa svagsinta äldre. En invandrare, naturligtvis. Ett outplånligt bevis för dessa hedniska skapelsers lust för mord, blotning och allehanda andra grusamheter som vanligt nordiskt folk ej plägar begå.

Skall denna evinnerliga flod med digra hjordar av vildsinta dynghudingar ej sina!

 

No one DARE call it GENOCIDE:

Africa for Africans, Asia for Asians, White Countries for Everybody!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

@ Cubus:

 

Om de europeiske etnisitetene ønsker å ivareta vår majoritetsstilling i fedrelandene og slik sikre våre etterkommeres frihet må fremmedetnisk innvandring stoppes, ja.

Problemet er at mange av oss lever i en illusjonsverden hvor det ikke engang vil være et problem om afrikanerne, asiatene og midt-østerlendingene overgår oss i befolkningstall, noe som kan få katastrofale følger ikke bare for videre kulturutvikling her til lands, men også for vår selvbestemmelse og våre sjanser til å styre skjebnene til våre respektive hjemland.

 

Disse folkene begriper visst ikke hva vi gir fra oss i så måte.

 

Europa for europeere!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Kan noen vise til tall der en etnisk nordmann voldtar eller overfaller innvandrere på gaten? Nei? Tenkte meg det.

 

Ettersom hvite mennesker blir utsatt for vold av innvandrere når de er en bitte liten minoritet og ikke motsatt, hva tror dere skjer når innvandrerne får majoritetsstatus?

 

Jeg vil leve i et land der samtlige er hvite mennesker, det skal ikke være for mye forlangt. Japan er nesten 100% japansk, de fleste afrikanske land er 100% svarte, Kina er 90% han kinesere og omtrent 100% øst asiatisk.

 

Feminismen og hippie mentaliteten har blitt den hvites sivilisasjons bane. Jeg ser rundt meg og ser afrikanere, asiatere, arabere. Ser jeg hvite ungdommer, er det som oftest ungdom som tror det store her i livet er å etterlikne afro amerikanere med store klær og skyggelue på skjeiva!?

 

Hvor mange hvite kvinner ønsker å få mange barn og være en god mor?

 

Anti rasisme er egentlig bare et kode ord for anti-hvit, ettersom det alltid handler om at hvite skal akseptere massiv ikke hvite innvandring til sine land. Dette er et sakte folkemord.

 

Meget bra video om hvordan hvite behandles som mindreverdige i USA:

 

http://www.youtube.com/watch?v=DDWaExLlRRw&feature=feedu

 

I USA og vesten (Norge er under kulturell invasjon fra USA) er det tre ting som er absolutt fritt vilt:

 

*Hvite mennesker

*Kristne

*Menn

 

Man kan si hva man vil om disse gruppene. Tar jeg feil? Det er særlig en kombinasjon av disse tre som bli fritt vilt.

Endret av nico69
  • Liker 3
Lenke til kommentar

@ Cubus:

 

Om de europeiske etnisitetene ønsker å ivareta vår majoritetsstilling i fedrelandene og slik sikre våre etterkommeres frihet må fremmedetnisk innvandring stoppes, ja.

Problemet er at mange av oss lever i en illusjonsverden hvor det ikke engang vil være et problem om afrikanerne, asiatene og midt-østerlendingene overgår oss i befolkningstall, noe som kan få katastrofale følger ikke bare for videre kulturutvikling her til lands, men også for vår selvbestemmelse og våre sjanser til å styre skjebnene til våre respektive hjemland.

 

Disse folkene begriper visst ikke hva vi gir fra oss i så måte.

 

Europa for europeere!

 

Exactly!

Nordmenn bør lære seg litt om demografi, snarest mulig!

Men VI har vel ikke tenkt til å TILLATE at DET skjer, mate!!!!!????

See You in Valhalla - Don't be late! :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Løsningen er å forkaste multikultur.. hvilket egentlig er et annet ord for folkemord, forkaste hvit skyld, eksponere enkelte historiske ikke-hendelser, forkaste feminisme, promotere familieliv, farskap, morskap.. sørge for at økonomien igjen blir giret for at en kan forsørge hele familien, fjerne støtteordninger, la folk beholde hva de tjener og ikke bli tvunget til å gi fra seg over en tredjedel slik at korporasjonen staten kan fylle opp landet med andre raser og finansiere ulovlige kriger som igjen sørger for en økt flyktningestrøm.

 

Vi blir angrepet fra alle kanter, våre fiender må bli tvunget til å gi fra seg sin makt og det må vi om nødvendig gjøre med våpen i hånd. Flåtten fjerner seg ikke bare ved å knipse på den.

 

Retten er på vår side.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

http://www.vg.no/musikk/grand-prix/artikkel.php?artid=10093413

 

 

Siden dette er ESC er den også utstyrt med en brekningsfremkallende Blenda-hvit video der særlig duoens mannlige halvpart har en mimikk som får en til å undres på om det går for ham hver gang han synger en linje.

 

 

post-231722-0-95964500-1306800710_thumb.png

 

Se, ingen reagerer når journalisten rakker ned på rasen til deltakerne fra Asjerbadan. Fritt vilt!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

@ Cubus:

 

Om de europeiske etnisitetene ønsker å ivareta vår majoritetsstilling i fedrelandene og slik sikre våre etterkommeres frihet må fremmedetnisk innvandring stoppes, ja.

Problemet er at mange av oss lever i en illusjonsverden hvor det ikke engang vil være et problem om afrikanerne, asiatene og midt-østerlendingene overgår oss i befolkningstall, noe som kan få katastrofale følger ikke bare for videre kulturutvikling her til lands, men også for vår selvbestemmelse og våre sjanser til å styre skjebnene til våre respektive hjemland.

 

Disse folkene begriper visst ikke hva vi gir fra oss i så måte.

 

Europa for europeere!

 

UTROLIG viktig det du sier her - synd at det er så få som hører...

Det er jo kjernen av ALT vi har diskutert. Fremtiden til barna våre og kommende generasjoner...

De kommer til å HATE oss for hva vi har gjort...Gud vet hvor mange tusen europeere som har dødd

i krigen mot Islam gjennom tidene...og NÅ så gir vi bort vår egen frihet på bare noen tiår???

  • Liker 2
Lenke til kommentar

http://www.vg.no/musikk/grand-prix/artikkel.php?artid=10093413

 

 

Siden dette er ESC er den også utstyrt med en brekningsfremkallende Blenda-hvit video der særlig duoens mannlige halvpart har en mimikk som får en til å undres på om det går for ham hver gang han synger en linje.

 

 

post-231722-0-95964500-1306800710_thumb.png

 

Se, ingen reagerer når journalisten rakker ned på rasen til deltakerne fra Asjerbadan. Fritt vilt!

Nettopp - Jeg la merke til DEN! :w00t:

Resultatet var velfortjent! :cool:

Lenke til kommentar

I hele Rushton & Jensen (2005), fra Psychology, Public policy, and Law, Vol 11. 2005, går disse gjennom 30 år med raseforskning, og konkluderer med at det absolutt finnes forskjell. Hva dine moralistiske organisasjoner med ideologiske menn på topp som bruker tid på politikk heller enn forskning sier bryr jeg meg lite om. Finn forskere og resultater som sier at det ikke finnes forskjeller. Jeg håper du ser at det du sa i begynnelsen er totalt feil, og at forskningen er aktiv idag og at det ikke er noen konsensus ovenfor at det ikke er raser idag..

 

Jeg anbefaler igjen boken Selvmordsparagdimet av Ole Jørgen Anfindsen, førsteamensuis ved UIO.

 

 

Du har gjort en meget god jobb aa vise at det ikke finnes bred enighet blant forskere, saerlig naar du maa peke paa en konspirasjon teori om en hel organisasjon. Det er min erfaring som en forsker selv at det er meget vanskelig aa finne en konspirasjon teori hos flertall uavhengige forskere. Noe faa, ja , men flertallet nei.

 

Konspirasjon teori eller ikke, viser det stor uenighet.

Lenke til kommentar

Det er utrolig mye fremmedfrykt og rasisme i denne tråden. Selv om det er sant at en større andel av innvandrere begår lovbrudd enn andelen av dem med norsk etnisitet, er det veldig feil å påstå at alle innvandrere er voldelige lovbrytere. Vi bør selvfølgelig innse at det er et problem at vold er vesentlig høyere blant innvandrere, men det er rasistisk når en drar hele innvandrerbefolkningen under en kam. Slike fordommer, og konsekvensene de fører med seg - annerledes behandling av ikke-vestlige mennesker - hjelper garantert ikke kriminalstatistikken. For å bekjempe disse forskjellene mellom den etnisk norske og den ikke-vestlige populasjonen, må vi sørge for å integrere innvandrerpopulasjonen, lære dem norske verdier, og gi dem de midlene de trenger for å fungere og bidra i et norsk samfunn. Jeg har ingen formening om hva vi bør gjøre med innvandrerpolitikken: om vi bør gjøre det vanskeligere for andre å komme inn i Norge. Men jeg vet at vi må få dem som allerede er her til å føle seg velkommen og ikke fordømmme dem som voldtektsmenn bare fordi de ikke er fra et vestlig land.

 

I motsetning til mange andre her som uten noen gode kilder påstår at innvandrerne er kilden til all vold i Norge, har jeg sett på Statistisk Sentralbyrå som en kilde. Som vi ser blir kriminalitet begått av en vesentlig høyere del av innvandrerpopulasjonen enn den etnisk norske populasjonen. Men det er likevel ikke så mye som enkelte her inne skal ha det til.

 

Statistikk over gjerningspersoner viser at det ble registrert 25 gjerningspersoner per 1 000 innbyggere i innvandrer-befolkningen i 1998. Til sammenligning var antallet 16 per 1 000 innbyggere i befolkningen ellers. Det er særlig høy andel gjerningspersoner blant ikke-vestlige innvandrere. Forskjellen blir større når en sammenligner menn. 28 per 1 000 norske menn og 42 per 1 000 menn i innvandrerbefolkningen ble registrert som gjerningspersoner.

 

Om man ser på seksualforbrytelser er forskjellen heller ikke enorm. Av nordmenn begåes det 0.3 per 1000 innbyggere mot 0.5 per 100 innbyggere av dem med ikke-vestlig bakgrunn [side 35].

 

 

Kilde: Kriminalitet gjennom ungdomstiden blant nordmenn og ikke-vestlige innvandrere

Endret av Honey Badger
Lenke til kommentar

Kan noen vise til tall der en etnisk nordmann voldtar eller overfaller innvandrere på gaten? Nei? Tenkte meg det.

 

Ettersom hvite mennesker blir utsatt for vold av innvandrere når de er en bitte liten minoritet og ikke motsatt, hva tror dere skjer når innvandrerne får majoritetsstatus?

 

Jeg vil leve i et land der samtlige er hvite mennesker, det skal ikke være for mye forlangt. Japan er nesten 100% japansk, de fleste afrikanske land er 100% svarte, Kina er 90% han kinesere og omtrent 100% øst asiatisk.

 

Feminismen og hippie mentaliteten har blitt den hvites sivilisasjons bane. Jeg ser rundt meg og ser afrikanere, asiatere, arabere. Ser jeg hvite ungdommer, er det som oftest ungdom som tror det store her i livet er å etterlikne afro amerikanere med store klær og skyggelue på skjeiva!?

 

Hvor mange hvite kvinner ønsker å få mange barn og være en god mor?

 

Anti rasisme er egentlig bare et kode ord for anti-hvit, ettersom det alltid handler om at hvite skal akseptere massiv ikke hvite innvandring til sine land. Dette er et sakte folkemord.

 

Meget bra video om hvordan hvite behandles som mindreverdige i USA:

 

http://www.youtube.com/watch?v=DDWaExLlRRw&feature=feedu

 

I USA og vesten (Norge er under kulturell invasjon fra USA) er det tre ting som er absolutt fritt vilt:

 

*Hvite mennesker

*Kristne

*Menn

 

 

 

 

 

 

 

Man kan si hva man vil om disse gruppene. Tar jeg feil? Det er særlig en kombinasjon av disse tre som bli fritt vilt.

 

Etter min mening har du helt rett, glad jeg ikke er kristen :cool:

 

 

Jeg har "snakket" med Original Savage/Metal Chick (som hun kalte seg da.) flere ganger på YT. En av få kvinner i USA som kan representere hvite...alle på XXXXXXXXXX

elsker henne. Hun har 100% backup! Hun har virkelig skjønt tegninga den dama der. Uvanlig, men sant.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...