Gå til innhold

Sony Ericsson Xperia Arc


Anbefalte innlegg

Har denne telefonen veldig dårlig antenne eller ?

jeg kjøpte meg nemmelig en og jeg sliter med dekningen nesten konstant om jeg beveger meg litt utenfor allfarvei og da må jeg ta med meg min Nokia N97 for der den har nesten fullt signal er min arc totalt uten dekning :no:

 

Er det ARC eller ARC S du har? Jeg har S og den er ubrukelig på dekkning mot min gamle Nokia E6..et litet tips som jeg prøver ut nå er at manuellt stille in hvilken leverandør du ska ha istedenfor automatisk..uansett så sparer det og litt mere batteri hos meg rart nog..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nope. Eg bor ikke i en bykjerne og min funker som bare det.

 

Da er du en av få, ser jo rundt omkring på nettet at folk klager på signalet om de er litt utenfor alfarvei, butikkansatte som selger disse bekrefter også at dette er en tlf som sliter når signalene ikke er optimale ......

Jeg kommer iallefall å be alle om å styre unna denne , da det helt klart finnes mye bedre alternativ på markede ..

Lenke til kommentar

Nope. Eg bor ikke i en bykjerne og min funker som bare det.

 

Da er du en av få, ser jo rundt omkring på nettet at folk klager på signalet om de er litt utenfor alfarvei, butikkansatte som selger disse bekrefter også at dette er en tlf som sliter når signalene ikke er optimale ......

Jeg kommer iallefall å be alle om å styre unna denne , da det helt klart finnes mye bedre alternativ på markede ..

Ja det er klart det finnes alternativ på markedet, se bare på disse lekre utgavene med MEGET god dekning, overalt:

 

nokia%205110%20-%20www.old-handphone.blogspot.com.jpg

 

Ikke en smartphone sier du? Nei, det er sant, da blir dette korrekt alternativ:

 

nokia+9000+-+www.old-handphone.blogspot.com.jpg

 

 

Det klages på det samme i Galaxy Nexus-tråden, og var samme syt om iPhone 4, osv. Til slutt ender vi opp med at mobilene enten viser dekning eller ikke dekning. All kranglingen om fire eller fem streker blir i hovedsak bare tøvete.

Endret av thklinge
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ja det er klart det finnes alternativ på markedet, se bare på disse lekre utgavene med MEGET god dekning, overalt:

 

nokia%205110%20-%20www.old-handphone.blogspot.com.jpg

 

Ikke en smartphone sier du? Nei, det er sant, da blir dette korrekt alternativ:

 

nokia+9000+-+www.old-handphone.blogspot.com.jpg

 

 

Det klages på det samme i Galaxy Nexus-tråden, og var samme syt om iPhone 4, osv. Til slutt ender vi opp med at mobilene enten viser dekning eller ikke dekning. All kranglingen om fire eller fem streker blir i hovedsak bare tøvete.

 

:thumbup:

 

 

Jeg har overhode ingen problemer med dekningen med Arc'n. . Jeg bor på bygda og ferdes derfor ofte utafor allfarvei.

Ser at venner som har andre merker som I-phone,HTC har dårligere dekning enn hva jeg har. Og så kommer det jo an på hvilken operatør en bruker da. Arc'n er rett og slett perfekt :D

Lenke til kommentar
Jeg har overhode ingen problemer med dekningen med Arc'n. . Jeg bor på bygda og ferdes derfor ofte utafor allfarvei.

Ser at venner som har andre merker som I-phone,HTC har dårligere dekning enn hva jeg har. Og så kommer det jo an på hvilken operatør en bruker da. Arc'n er rett og slett perfekt

 

Fint at du ikke har problemer ,men jeg kjenner flere nå som sliter med samme problem som meg og når det gjelder annbefaling av en tlf så må jeg nesten annbefale/fraråde utifra mine erfaringer, så får de som da har lyst også høre med andre om deres erfaringer :-)

når det gjelder oppratør har jeg Telenor og jeg har prøvd simkortet i eldre nokia , sony ericsson , i nyere htc samt i galaxy sll og har ingen problemer med dekning på disse, så her er det ingen tvil om at det er telefonen som svikter ..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ang. dette med dekning.

Jeg bor inni en fjord og her skal være så som så med dekning her, ingen problem.

OneCall og Telenor.......

 

Har en mistanke om at dere herjer så mye med alt mulig dritt inn og ut på telefonene deres, at det faktisk er der problemet ligger :hmm:

Bare en tanke fra min side :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bestilte meg denne som en ekstra leketelefon selvom jeg allerede har Galaxy SII, grunnet at den var så latterlig billig(1149 spenn totalt).

 

Noen gode guider/tips til hvilken customrom jeg bør instalere på den?

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

1000kr hvor?

 

Elkjøp har den nå til 1 krone med tele champion abb. som koster 79 kr måneden. Totalpris 949 kr(lol, for en mobil som kostet 4300 kr for drøye 3 måneder siden!). Etableringsavgiften er på 200 kr(med mindre du vil overføre ditt nåværende abb., men det vil du ikke gjøre) så blir totalt 1149,- da men, tidenes kupp! :)

Er låst til tele2 selvsagt, men en customrom skal gjøre biffen;)

 

Diggeste er jo at man bare betaler 1 krone i dag(+ evt. frakt), så er det bare å betale "en hamburger" i måneden det neste året, merker vel såvidt at det blir trekt engang! Genialt :D

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Kjøpte en selv nå, men har et lite problem. Jeg skal da overøfre kontakter fra gamle mobil men det går ikke. Har importert flere ganger, men kontaktene blir ikke lagret. Har også prøvd å skrive inn nummeret selv og lagre den som en ny kontakt men det går ikke.

Mobilen viser "Kontakt lagt til", men i kontakter står det "ingen kontakter". Det som også er litt rart at når jeg ringer noen ved å skrive inn nummeret selv, så kommer opp navnet til den personen, som er fra den lista jeg importerte fra gammle mobilen.

 

Noen som har en løsning? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...