Gå til innhold

Sony Ericsson Xperia Arc


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal kjøpe min første android-telefon i nærmeste fremtid, tenkte å legge i rundt 4 lapper og valget står foreløpig mellom Arc og Optimus. Må lese litt mer om arc, se hvordan den gjør det på testene til amobil og mobili før jeg bestemmer meg. arc og optimus er vel to ganske forskjellige mobiler, lg satser på maks ytelse og kraft med å lansere dobbeltkjerneprosessor, mens se kjører på med et überlekkert design og formidabelt kamera, etter det jeg har lest. Er det noen alternativer jeg har glemt, eller er det disse to jeg bør la valget stå i mellom? gidder verken vente eller bruke 1 lapp til på samsung galaxy 2.

Lenke til kommentar

Etter å ha lest dinsidetesten er ikke denne mobilen like aktuell for meg lenger. Den har nok et knallbra kamera og god skjerm og designet er selvfølgelig upåklagelig. Den dedikerte kameratasten fungerte visst ikke veldig bra, lydutgangen er (som nevnt tidligere) idiotisk plassert og programvaren er vel ikke stort bedre enn Huawei sin smartphone som koster et par lapper mindre. Jeg tror rett og slett ikke Sony's Arc er verdt 4300 kr!

Lenke til kommentar

Etter å ha lest dinsidetesten er ikke denne mobilen like aktuell for meg lenger. Den har nok et knallbra kamera og god skjerm og designet er selvfølgelig upåklagelig. Den dedikerte kameratasten fungerte visst ikke veldig bra, lydutgangen er (som nevnt tidligere) idiotisk plassert og programvaren er vel ikke stort bedre enn Huawei sin smartphone som koster et par lapper mindre. Jeg tror rett og slett ikke Sony's Arc er verdt 4300 kr!

 

Man får den til 4000,- men jeg venter på Iphone 5 og da har vel både denne og i hvert fall LG 2X rast i mye pris uten at jeg vil kjøpe sistnevnte den har alt for mye trøbbel som forventet..

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

:dribble: Hmm... Arc er jo en rimelig dyr telefon, MEN, nå selger Siba den faktisk for bare 199 kr med tele2! Det er jo egentlig latterlig billig :)

Jeg var nettopp og kikket på den, og det eneste ankepunktet for min del er om den rett og slett blir for svær. Klart, den er jo kjempetynn, men også bred og høy.

 

Men for 199 kr så kanskje jeg skal stikke og investere i den. De hadde 17 stk til inne i butikken, så........ :thumbup:

 

Siba selger jo også den nye LG X2 til samme pris, så Siba har sinnsykt bra tilbud nå som gjelder ut uka :)

Fint med bursdagsfeiring for Siba :)

Lenke til kommentar

:dribble: Hmm... Arc er jo en rimelig dyr telefon, MEN, nå selger Siba den faktisk for bare 199 kr med tele2! Det er jo egentlig latterlig billig :)

Jeg var nettopp og kikket på den, og det eneste ankepunktet for min del er om den rett og slett blir for svær. Klart, den er jo kjempetynn, men også bred og høy.

 

Men for 199 kr så kanskje jeg skal stikke og investere i den. De hadde 17 stk til inne i butikken, så........ :thumbup:

 

Siba selger jo også den nye LG X2 til samme pris, så Siba har sinnsykt bra tilbud nå som gjelder ut uka :)

Fint med bursdagsfeiring for Siba :)

 

Kanskje en fordel og se på totalpris... Du får ikke telefonen til 199,- uten evt abn eller bruddgebyr på flere tusen..

Lenke til kommentar

Kanskje en fordel og se på totalpris... Du får ikke telefonen til 199,- uten evt abn eller bruddgebyr på flere tusen..

 

Stemmer jo det selvfølgelig, men normalpris på Siba med det samme abonnementet er over 1700 kr, or totalpris på nesten 5000 kr.

Når de kjører dette tilbudet nå koster mobilen 199, og totalprisen etter et år er fremdeles ganske lav, 3067 kr. Det er uansett MYE billigere enn å kjøpe telefonen løs for 4500 kr eller med abonnement til 2000 kr andre steder :thumbup:

Lenke til kommentar

Pris for telefon: 199,-

Nytt nummer: 199.- ( for de som ikke har Tele2 )

Brudd i bindingstid ( Tele2 Champion MEGA ) 3250,-

 

Dersom man sier opp med en gang koster telefonen 3648,-

 

For de av dere som skal ha abonnementet så hsuk at det er minumunsfakturering på 50,. pr mnd. Dette blir 600 ekstra pr år dersom man da ikke bruker abonnementet selvfølgelig.

 

Gjorde dette med Optimus 2X.

Lenke til kommentar

Blir billigere for meg å bare nedbetale tlf. med abonnemanget.

239 pr. måned i 12 mnd. = 2868,- (Inkludert minimumsfakt.)

Kostpris tlf. 199,-

Flytta ett gammelt nr. jeg ikke bruker 0,-

Sum 3067,-

Og telefonen er jo totalt ulåst , så jeg kan bruke hvilket sim kort jeg vil.

 

 

Pris for telefon: 199,-

Nytt nummer: 199.- ( for de som ikke har Tele2 )

Brudd i bindingstid ( Tele2 Champion MEGA ) 3250,-

 

Dersom man sier opp med en gang koster telefonen 3648,-

 

For de av dere som skal ha abonnementet så hsuk at det er minumunsfakturering på 50,. pr mnd. Dette blir 600 ekstra pr år dersom man da ikke bruker abonnementet selvfølgelig.

 

Gjorde dette med Optimus 2X.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...