Gå til innhold

Sony Ericsson Xperia Arc


Anbefalte innlegg

Syntes at WLAN sto høyt oppe på batteri-bruks-listen og oppdaget i dag at standardinnstillingen er at WLAN aldri sover. Endret den til "aldri når tilkoblet" og forventer enda bedre batterilevetid.

 

Kameraet er knall og så langt er jeg svært godt fornøyd med telefonen!

 

Takk! DER fant jeg en ny "meny" :-) Godt tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes at WLAN sto høyt oppe på batteri-bruks-listen og oppdaget i dag at standardinnstillingen er at WLAN aldri sover. Endret den til "aldri når tilkoblet" og forventer enda bedre batterilevetid.

 

Kameraet er knall og så langt er jeg svært godt fornøyd med telefonen!

 

Takk! DER fant jeg en ny "meny" :-) Godt tips!

 

og blev batteritiden bedre?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei... Har hatt en SE Arc i lengre tid nå... Og er meget fornøyd med telefonen... Eneste problemet er at den i den siste tiden "skriker" over at det er lite plass på tlfminnet.. Kommet ett slikt ikon oppe i venstre hjørne også om dette... Noen tips om åssen en skal få "trimmet" bort ting og tang slik at den slutter å syte over dette? Det meste ligger jo på minnekortet...

Lenke til kommentar

Hei... Har hatt en SE Arc i lengre tid nå... Og er meget fornøyd med telefonen... Eneste problemet er at den i den siste tiden "skriker" over at det er lite plass på tlfminnet.. Kommet ett slikt ikon oppe i venstre hjørne også om dette... Noen tips om åssen en skal få "trimmet" bort ting og tang slik at den slutter å syte over dette? Det meste ligger jo på minnekortet...

 

Okay, men hvor mye har du på tlf minnet da? På min Arc står det 319 MB brukt og 61 MB ledig av internminnet, også har jeg ca. 3 GB brukt og 12 GB ledig på minnekortet, og det er jo kurant. Du sa jo selv at du har det meste på minnekortet, men du får flytte over enda mer på minnekortet, er jo ingen vits i å ha noen spill eller plasskrevende applikasjoner på tlf minnet hvis de kan flyttes til minnekortet :D

Disse tingene tar jo også en god del plass og da får du fort warnings :tease:

Lenke til kommentar

Kan dere hjelpe meg med noe :yes:

 

1. Trenger en apps som viser i homescreen hvad jeg ska gjøre på et vist dato. Legger selv in gjøremål på kalender men vil ikke åpne den hver gang for at se. Nokia har jo den funksjonen automatiskt så jeg ønsker et lite vindu som er oppe og viser når og hvad jeg ska gjøre.

 

2. Hvordan stiller jeg in så at bilder jeg tar lagres automatiskt på minnekortet?

 

3. Hvordan søker jeg på navn i "telefon" isteden for at det kun blir siffrer?

Lenke til kommentar

1) Jeg anbefaler PureCalendar, du finner den i market. Det er en widget som viser kalenderavtaler på homescreen, og du velger selv hvilken kalender som skal vises. Standardvalget er Stock google kalender.

 

2) Under innstillinger når du er i billedtakingsmodus

 

3) Smartdialling er ikke en funksjon som standard, du trenger en tredjeparts dialer.

Lenke til kommentar

1. Finnes det noen gratis app likt den? Trenger kun noe som Bada kun har som heter EvMemo?

2. Ser ut som det lagres default på sd kort da jeg ikke får opp noen alternativer? Har Arc S..

3. Fant TouchDialer og det hjalp stort. Takk.

 

Nytt spørsmål: går det at få telefonen at spørre etter pinkode hvis jeg skulle miste den så ingen kan bruke den?

Endret av Robbansvenske
Lenke til kommentar

Xperia Arc S og Bose øreplugger

Jeg fikk Bose øreplugger av foreldrene mine i bursdagsgave. Jeg får de ikke til å fungere med telefonen.

Har prøvd å finne løsning på nett, men det kan virke som jeg slukøret må konstantere at de ikke fungerer sammen.

 

Er det noen som har erfaringer med dette?

 

Høres rart ut, hva heter øre-pluggene?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som vet om noen sider der eg kan skaffe meg en veske (helst vanntett) som eg kunne hatt mobilen i der eg kan feste den rundt armen når eg er ute å løper?

 

Noe sånt som dette?

 

htc-hd7-tune-belt-armband-1-p.jpg

 

Da ville jeg ha kikket på eBay først, der kan du få det meste du trenger til en UTROLIG lav pris :new_woot:

 

http://www.ebay.co.uk/sch/Armbands-/166030/i.html?_nkw=xperia+arc&_catref=1&_ds=1&_fcid=154&_localstpos=&_stpos=&_trksid=p3286.c0.m1538&gbr=1

 

Følg linken over og se, man kn få et slikt armbånd for godt under femtilappen, med gratis (eller "nesten" gratis) levering til og med :thumbup:

Lenke til kommentar

Er det flere en jeg som er misfornøyd med denne? Syns den "lagger" for mye, flere ganger daglig må jeg vente på at ikonene skal komme til syne, og etter jeg ser dem må jeg vente igjen før de virker. Tar meg flere ganger daglig og ha lyst til og hive den i gulvet, men den virker vel ikke bedre etter det :-P også dropper den WIFI ofte, og må koble til på nytt... Kjøpte min i juli så fikk ikke Arc S, men skjønner hvorfor de måtte komme med en forbedring...

Vurderer sterkt og bytte denne ut snart, tolmodigheten er snart slutt for meg...

 

Har ikke mange widgets som kjører, sjekker ledig minne og det ligger på 60-80mb så den skulle ha nok og jobbe på tror jeg da...

Om noen har noen tips til meg tar jeg mot det med stor takk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...