Gå til innhold

Sony Ericsson Xperia Arc


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2.3.4 er ikke sluppet offisiellt for Arcen, så hvis du hadde 2.3.4 rom på telefonen, hvis noen har klart å mekke sammen et ROM så kan du ikke klage på det. Du har fått installert det nyeste offisielle som er sluppet. At ikke SE installerer et custom rom på telefonen er vel ingen bombe?

 

 

Hvem har gitt den retten til å endre noe som helst på min telefon?

Hvem gav dem retten til å slette dokumenter, foto, programmer og OS uten å spørre meg på MIN telefon?

For at de skulle reparere en plastdel.

 

Hvis du leverer inn PC'en din for reperasjon av tastaturet, er det da OK at de er inn på din harddisk og endrer på oppsett, sletter data osv?

 

Tror ikke det nei.

Lenke til kommentar

Den er OK rask, og ganske bra kamera.

Men Galaxy S2 er raskere og liekbra kamera. Og større bedre skjerm.

Hadde valgt SE arc om du vil ha litt mindre telefon enn S2. Og S2 om du vil ha stort display.

 

Har hatt PC på rep mange ganger, og aldri har de slettet harddisken. Og spesielt ikke om feilen ligger i chassis som på min telefon.

 

Jeg signerte ingenting. FIkk bare en kvittering på innlevert telefon for garanti rep.

Lenke til kommentar

Det er helt vanlig at telefoner blir formatert, men de burde ha gjort deg kjent med dette. Slikt sett er det sjanseløst av dem og jeg støtter deg på det.

 

Hva gjelder Os'et så har de installert nyeste offisielle som er 2.3.3. Hvis du hadde 2.3.4 som du sier så er dette ikke et offisiellt rom og vanlig praksis er at garantien brytes for hele telefonen selv om man bare modifiserer den på software siden. Fikk du reparasjonen gratis?

Lenke til kommentar

Hold nede tastene for å velge aksenter. Evt kan du laste ned f.eks Swiftkey fra Android Market. På det tastaturet kan du velge norsk og få æ, ø og å direkte.

 

Man velger LETT språk på tastaturet i innstillinger. Jeg har lagt inn svensk, engelsk og norsk, og kan da veksle mellom disse tre lett ved å trykk på globe tasten. Ser ingen problem med dette.

Legg inn så mange språk du vil, og veksle mellom dem.

 

"språk og tastatur"

"standardtastemetode"

"skriftspråk"

 

merk så av de språk du vil bruke.

 

veksle mellom språkene når du bruker tastaturet ved å klikke på GLOBE tasten.

 

LETT som en PLETT.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Les mer om hva denne oppdateringen innebærer her.

merk. Dette er IKKE Android 2.3.4, men heller en oppdatering som er mer medierelatert til Arc.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Selv om dette er en Arc tråd så kan jeg meddele at denne oppdateringen nå er også tigjengelig for Neo. Har akkurat oppdatert min Neo via seus :new_woot: Flotte nye funksjoner:

 

Temaer

xLoud

Kamerazoom-stereolyd på opptak

Ny kalender

Nye widgets

DLNA

Noen nye program

Skjerm animasjon når tlf slåes av

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Nja. Benchmarkytelsen forble det samme etter oppdateringen for min del i alle fall. Tok snittet av 3 kjøringer på AnTuTu Benchmark. Men jeg skal innrømme det at den oppleves noe raskere og mer "smuth" etter oppdateringen. Samt galleriet og kameraforbedringene var en aldri så liten fryd.

 

edit: ser nå at jeg missforstod hva vedkommende over meg skrev :p

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...