Gå til innhold

Sony Ericsson Xperia Arc


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b
CRT animation

The much loved CRT animation when locking/unlocking the display is now gone. What you get instead is a slow fade from bottom-up and top-down that is nowhere near as cool. We want our CRT animation back!

 

Dette blir mitt grunnlag for å la være å oppdatere. Det er ingen andre funksjoner som jeg finner fristende, så det er ikke noe stort tap for mitt vedkommende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått prøvd Arc i noen dager, og jeg må jo si det var en vanvittig overgang ifra SE K810i :D Den gamle holdt i over fire år og kan fortsatt bruke den, så det var/er en utrolig god telefon.

 

Men over til saken min, jeg oppdaterte til 2.3.4 ganske kjapt og vet ikke åssen versjonene var før til sammenligning. Det som jeg har problemer med under samtaler er at jeg hører en pipelyd samt at samtalen detter ut ca et sekund når dette skjer? Noen som opplever det samme? Og selvfølgelig blir den utrolig varm til øret. Det er ikke bra...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tok en sjekk selv nå og sammenligna Arc og Arc S.

2,x vs x16 zoom på kamera

1ghz vs 1,4 ghz processor

3D panorering på et eller anna....

 

Ser ikke helt greia med å oppgradere/bytte.

Er vell egentlig bare en blodtrimma cpu og bedre zoom på S-en?

Utover det akkurat samme tlf???

 

Jaja, jeg er ihvertfall lykkelig med min Arc.

Ingen probs med oppdateringer, henger aldri, god batteritid....i love it :cool:

Lenke til kommentar

Tok en sjekk selv nå og sammenligna Arc og Arc S.

2,x vs x16 zoom på kamera

1ghz vs 1,4 ghz processor

3D panorering på et eller anna....

 

Ser ikke helt greia med å oppgradere/bytte.

Er vell egentlig bare en blodtrimma cpu og bedre zoom på S-en?

Utover det akkurat samme tlf???

 

Jaja, jeg er ihvertfall lykkelig med min Arc.

Ingen probs med oppdateringer, henger aldri, god batteritid....i love it :cool:

 

3D-panorama kom med den nyeste oppdateringa til Arc også. Zoom er en software-feature så det er bare CPU-hastigheta som er oppgradert. Jeg står over oppgradering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Sony Ericsson is currently rolling out the upgrade to Gingerbread 2.3.4 across its entire 2011 Xperia smartphone portfolio. This software upgrade will be available through a phased roll out in select markets. Beyond Gingerbread 2.3.4, we plan to upgrade our 2011 Xperia smartphone portfolio to the next Android platform made available to us.

 

http://www.engadget.com/2011/10/20/sony-ericsson-bringing-ice-cream-sandwich-to-xperia-handsets/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som hvet om det er mulig å få den gamle lukkeskjermen tilbake? Med en app eller noe? Den som ser ut som du skrur av et gammelt tv :)

 

Takker for tips :)

 

Lurer på en ting til også:

 

Skulle du ikke kunne legge startskjermene i landskap modus etter den siste oppdateringen? Det gjør det ikke på min. Andre som har samme problem?

Endret av c7
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Muligt at bruke telefonen i 2 dager uten at lade ved kun bruk av ringe/sms og mms ? (som Galaxy S2 kan)

 

Personlig har jeg klart 4 dager med min Neo uten å være forsiktig. Da hadde jeg installert Llama som endret brukerprofilen alt etter om jeg var på jobb eller hjemme. Hyppig epostsjekking tømmer batteriet på en eller to dager, spilling og surfing tømmer det på en dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...