Gå til innhold

Amentio begjært konkurs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

klart butikkene går dårlig når det ikke kommer varer..... hva skal butikkene liksom selge til kunder som stikker innom? når ingenting av det folk bestiller kommer så kommer vell ikke det butikkene selv trenger og da snakker du ræva butikk.

 

nå er fana stavanger stovner tromsø tønsberg stengt å vis folk ikke får lønn så stinker det pil råttent lang vei!

Lenke til kommentar

De sliter ja. Var innom datakjeden/amentio for noen minutter siden, og de fortalte at de ikke engang får lønn, så det spørs hvor lenge de gidder å stå der. Hele sammenslåingen er fucked sa de. Ser frem til amentio er vekke for godt, men håper datakjeden overlever. Har kun gode erfaringer med Datakjeden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Liker at det er en datakjeden-butikk i trondheim i alle fall. De har litt bedre utvalg av en del datadeler enn elkjøp og så videre, hvor de for det meste bare fører ting til mannen i gata. På datakjeden får man kjøpt litt mer entusiast-deler. Så klart begrenset i forhold til utvalget til mange nettbutikker, men til gjengjeld har datakjeden fysiske butikker i de tilfellene man trenger noe på stedet.

 

Håper det i fremtiden blir en datakjeden-lignende butikk selv om det går under for amentio.

Lenke til kommentar

Ja, og der var ordren min plutselig kansellert...

 

Jeg som faktisk hadde troa på at de ville komme seg opp på beina igjen... >.<

 

Snart 2 måneder med venting, pengene trukket fra konto, og ingen varer. Supert. thumbdown.gif

 

Håper for deres del at det ikke blir noe krøll med å få pengene tilbake, for nå begynner jeg å virkelig bli lei... Er grenser på hvor mye tålmodighet en har...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

om de ikke hadde insistert på å ha så sykt høye butikkpriser i forhond til internett priser kunne de ha ungått å ha lite på lagerne i butikkene. når differansen fra internett til butikk blir det samme som frakt med posten er det liten vits i å besøke butikken for å handle. de burde ikke lagt seg mer en 40kr over pr gjendstand, samme som hentegebyr hos komplett/mpx.

PGA de mange utgiftene med å ha en fysisk butikk er det nødvendig å ha det mye dyrere enn på nett. En butikk har lønnsutgifter til salgspersonale, leie, strøm, vasking, vedlikehold, og lyspærer(jeg har vært butikksjef og tro meg at lyspærer er en betydelig utgift). så amentio hadde ikke makisk hatt det bedre om de hadde satt ned prisene i butikken, for da hadde de tapt penger på å dreve en fysisk butikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...