Gå til innhold

Hva er det som er så "fælt" med jøder egentlig?


Anbefalte innlegg

Nei, hva jeg menter er at tallet 6 millioner ikke stemmer. Det ble ikke drept en eneste jøde i noe organisert folkemord. Det offisielle tallet på 6 millioner jøder er 6 millioner flere enn det som virkelig ble drept. Selv om at du har sett på bilder av ofre som har strøket med av tyfoidfeber så ble det ikke drept 6 millioner jøder i noe industrielt massemord.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg visste godt hva du mente, men måten du sa det på var for god til å gi slipp på.

 

Du har fått se dokumentasjon på at det ble drept jøder i et industrielt massemord i den andre tråden. Du har derimot ikke kommet opp med beviser på at det du sier stemmer, vennligst vis frem det først før du hevder det skvalderet der igjen...

Lenke til kommentar

Vennligst bevis det motsatte. Jeg skjønte det at du kverulerte, jeg har lært meg å kjenne din karaktert etterhvert.

 

Vis meg en massegrav, vis meg et fungerende gasskammer.

Drapet på jødene har blitt generelt akseptert som historisk faktum, så "burden of proof" ligger hos deg og tvilere.

Det eneste stedet at dette har forekommet er i folks fantasier. Historien er basert på hva de som har vunnet krigene militært sett forteller.

Lenke til kommentar

De kjennetegnes normalt av så mangelfull kildekritikk at de ikke er verdt HTMLen eller Flashen de er distribuert gjennom. Jeg har pt. ikke funnet ett eneste pittelite bevis for det som hevdes. Så jeg føler ikke noe behov for å motbevise det.

 

Akkurat. Her kommer vi igjen til det nye konseptet "kildekritikk" som ungdommene blir foret med i dag.

Hvor staten og jødene selvfølgelig sikrer seg at folk ikke skal godta noe informasjon som ikke kommer fra statlig godkjente kilder.

Dette betyr igjen såkalte politisk korrekte kilder, og de politisk korrekte kilder, er tilfeldigvis de som er kontrollert av og samarbeider med jødene.

 

Det er utrolig at folk ikke forstår at læren om "kildekritikk" fins i norsk skole nettopp for å sikre at ingen skal akseptere noe annen informasjon enn den som kommer fra statlig godkjente kilder.

 

Jeg forsto ikke til å begynne med dette babbelet om "kildekritikk" for sånt lærte vi ikke på skolen før i tiden, da kunne vi lese og vurdere den informasjonen vi selv ville.

Men jeg fikk for en stund siden gjengitt en liste med punkter som skulle "hjelpe" ungdommen til å utvise "kildekritikk"

Jeg leste gjennom dette sprøytet og forsto med det samme hvorfor ungdommen i dag virker helt fjernstyrt og ikke er i stand til å ta til seg ny informasjon.

Denne listen med punkter for å lære ungdommen "kildekritikk" er i realiteten en liste som sikrer at de ikke aksepterer informasjon fra andre enn statlig godkjente kilder, mao jødisk-kontrollert media.

Når informasjon blir politisk styrt, og kun en type informasjon blir akseptert (statlig propaganda) da er tyranniet komplett.

 

Dette er et skoleeksempel på hvorfor totalitære regimer satser så mye på å kapre skolen og hjernevaske barn og ungdom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du har fått se dokumentasjon på at det ble drept jøder i et industrielt massemord i den andre tråden.

 

Nå må du slutte å bløffe.

 

Jeg har også lest den tråden, men har ikke sett noe dokumentasjon fra hverken deg eller noen andre.

Det er jo også en naturlig forklaring på dette, for det er ikke mulig å dokumentere eller bevise en hendelse som aldri skjedde.

 

Men jeg forstår godt taktikken, som er å bløffe om all den dokumentasjonen dere har lagt ut så lenge og så ofte at vi til slutt blir lei av å tilbakevise disse påstandene.

Lenke til kommentar

 

Du har fått se dokumentasjon på at det ble drept jøder i et industrielt massemord i den andre tråden.

 

 

Jeg har også lest den tråden, men har ikke sett noe dokumentasjon fra hverken deg eller noen andre.

 

 

http://www.google.no/#hl=no&source=hp&q=optikere+norge&oq=optikere+norge&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=2222l4626l0l14l10l0l3l0l0l225l1097l1.4.2&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=7b0690b2d4b1de5d&biw=1280&bih=664

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Akkurat. Her kommer vi igjen til det nye konseptet "kildekritikk" som ungdommene blir foret med i dag.

Hvor staten og jødene selvfølgelig sikrer seg at folk ikke skal godta noe informasjon som ikke kommer fra statlig godkjente kilder.

Dette betyr igjen såkalte politisk korrekte kilder, og de politisk korrekte kilder, er tilfeldigvis de som er kontrollert av og samarbeider med jødene.

 

Det er utrolig at folk ikke forstår at læren om "kildekritikk" fins i norsk skole nettopp for å sikre at ingen skal akseptere noe annen informasjon enn den som kommer fra statlig godkjente kilder.

 

Jeg forsto ikke til å begynne med dette babbelet om "kildekritikk" for sånt lærte vi ikke på skolen før i tiden, da kunne vi lese og vurdere den informasjonen vi selv ville.

Men jeg fikk for en stund siden gjengitt en liste med punkter som skulle "hjelpe" ungdommen til å utvise "kildekritikk"

Jeg leste gjennom dette sprøytet og forsto med det samme hvorfor ungdommen i dag virker helt fjernstyrt og ikke er i stand til å ta til seg ny informasjon.

Denne listen med punkter for å lære ungdommen "kildekritikk" er i realiteten en liste som sikrer at de ikke aksepterer informasjon fra andre enn statlig godkjente kilder, mao jødisk-kontrollert media.

Når informasjon blir politisk styrt, og kun en type informasjon blir akseptert (statlig propaganda) da er tyranniet komplett.

 

Dette er et skoleeksempel på hvorfor totalitære regimer satser så mye på å kapre skolen og hjernevaske barn og ungdom.

 

Og du tror virkelig at all media blir kontrollert av jøder...

Lenke til kommentar

Vennligst bevis det motsatte. Jeg skjønte det at du kverulerte, jeg har lært meg å kjenne din karaktert etterhvert.

 

Vis meg en massegrav, vis meg et fungerende gasskammer.

 

Hvorfor skal vi vise deg dette enda en gang, når vi har gjort det forrige gang du spurte om det? Du bare skifter tråd og stiller de samme spørsmålene? Imponerende ignoranse.

Lenke til kommentar

Hovedstrømsmedia er kontrollert både direkte og indirekte av jøder. Internett har de ikke fått klørne sine i enda og det er også grunnen til at vi ser jøder som Liebermann foreslå en "internet kill switch" i statene, at vi har fått DLD i Norge.

 

Trenger du dokumentasjon på at jødene styrer media i en ufordelaktig stor grad?

 

Har du sjekket ut Talumd nå da Glimti?

 

Vennligst bevis det motsatte. Jeg skjønte det at du kverulerte, jeg har lært meg å kjenne din karaktert etterhvert.

 

Vis meg en massegrav, vis meg et fungerende gasskammer.

 

Hvorfor skal vi vise deg dette enda en gang, når vi har gjort det forrige gang du spurte om det? Du bare skifter tråd og stiller de samme spørsmålene? Imponerende ignoranse.

Du har vist meg tegninger over en likkjeller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...