Gå til innhold

Hva er det som er så "fælt" med jøder egentlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For dem som tør å se disse videoene, så vil noe av årsaken til at jødene er dårlig likt, og hva som er så "fælt" med jødene komme tydelig frem.

De som tør se disse videoene vil også forstå hva jeg mente med at jødene er generelt mer hensysløse enn andre.

 

(...)

 

 

Jeg har sett videoene dine og kan ikke si jeg er imponert. Som vanlig med slike YouTube-klipp går man svært fort frem uten å bevise noe som helst. Personen bak denne videoen er faktisk frekk nok til å touche borti spørsmålet om protokollene er forfalsket eller ikke, men konkluderer brått med at de er ekte og går fort videre. Dette er liksom kroneksempelet på hvordan du og dine debatterer, Baltazar94. Dere har ikke bevis for noe som helst.

 

Videre så gjør denne personen en stygg antagelse om at han og noen få mennesker i verden vet hva som er rett når det kommer til å styre et land. Demokratiet er ifølge han forferdelig fordi så mange idioter som er hjernevasket av media får lov til å stemme. Hvilken autoritet har han til å bestemme hvem som er idioter? Ifølge han er folk som interesserer seg for ballspill idioter, og en slik grov feil når det kommer til generalisering i tillegg til hans totale mangel av kildekritikk antyder vel egentlig at det er han som er idioten her. Det er rett og slett uholdbart å redusere mennesker til noen som ”aren’t able to think for themselves” og som ”have their thinking done for them by the media”. Hvor asosiale er egentlig konspiratørene? Jeg omgås i hvert fall mennesker og kan bekrefte at svært mange av dem er i stand til å ta gode beslutninger på egenhånd.

 

En annen ting som virkelig forundrer meg er hvordan dere mener disse menneskene ”kontrollerer media”. Dette er nok en påstand som er instrumentalt for hele videoen hans, men han gir ingen bevis for dette. Hvor har dere dette fra?

 

Disse to klippene inneholder så mange udokumenterte påstander at det krever flere dager med arbeid for å få klarhet i saken. Er dette en av deres taktikker? Det er jo svært få oppegående mennesker som bryr seg om våset deres, og det er enda færre som gidder å legge inn nok tid for å undersøke det dere sier på detaljnivå. Dette betyr selvsagt at dere kan slippe unna med deres syn på kildekritikk og deres manglende moralske skrupler.

 

Og hva er egentlig greia med at jødene skal ta over all vår rikdom? Dere gir ingen konkrete forslag til akkurat hvilken rikdom det er snakk om, hvordan det gjøres og hvem som gjør det. Alt dere kommer med er tåkeprat som så vidt tangerer mine spørsmål, men når dere merker at dere er på tynn is så går dere kjapt videre til neste tema eller kaller oss hjernevaskede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg omgås i hvert fall mennesker og kan bekrefte at svært mange av dem er i stand til å ta gode beslutninger på egenhånd.

 

 

Er du nå så sikker på det ?

 

Så vidt jeg husker så var det du som la ut en liste med kriterier for såkalt "kildekritikk" som dere lærer på skolen.

 

Denne listen kunne like gjerne vært laget av propagandaminister Goebbels, for hele listen bar preg av at dette var skrevet for å sikre at elevene ikke ville tenke selv, men bare bruke offisiell media og andre statlig(jødisk) godkjente kilder.

 

En annen ting er sosialismen.

Skolen i dag har blitt en utklekkingsanstalt for sosialister, og selv de som tror de ikke er sosialister er blitt hjernevasket til å tenke kun innenfor rammen av den sosialistiske ideologi.

 

Så folk flest i dag er hjernevasket og kan ikke tenke selvstendig, at de fleste ikke forstår det selv er en del av hjernevaskingen.

 

For å kunne tenke selv så må du først frigjore deg fra slike faste innlærte kriterier for "kildekritikk" som du lærer på skolen. Deretter må du frigjøre deg fra alle ismer, slik som sosialisme, kommunisme, ateisme osv osv.

Du må også frigjøre deg fra alle innlærte fordommer mot alle som ikke er som deg selv, eller som mener noe annet enn deg selv.

 

Når du har gjort alt dette, så kan du komme tilbake og si at du kan tenke selvstendige tanker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg omgås i hvert fall mennesker og kan bekrefte at svært mange av dem er i stand til å ta gode beslutninger på egenhånd.

 

 

Er du nå så sikker på det ?

 

Så vidt jeg husker så var det du som la ut en liste med kriterier for såkalt "kildekritikk" som dere lærer på skolen.

 

Denne listen kunne like gjerne vært laget av propagandaminister Goebbels, for hele listen bar preg av at dette var skrevet for å sikre at elevene ikke ville tenke selv, men bare bruke offisiell media og andre statlig(jødisk) godkjente kilder.

 

En annen ting er sosialismen.

Skolen i dag har blitt en utklekkingsanstalt for sosialister, og selv de som tror de ikke er sosialister er blitt hjernevasket til å tenke kun innenfor rammen av den sosialistiske ideologi.

 

Så folk flest i dag er hjernevasket og kan ikke tenke selvstendig, at de fleste ikke forstår det selv er en del av hjernevaskingen.

 

For å kunne tenke selv så må du først frigjore deg fra slike faste innlærte kriterier for "kildekritikk" som du lærer på skolen. Deretter må du frigjøre deg fra alle ismer, slik som sosialisme, kommunisme, ateisme osv osv.

Du må også frigjøre deg fra alle innlærte fordommer mot alle som ikke er som deg selv, eller som mener noe annet enn deg selv.

 

Når du har gjort alt dette, så kan du komme tilbake og si at du kan tenke selvstendige tanker.

 

 

Dette var jo en elegant måte å danse rundt all min kritikk til videoen du postet..

 

Du husker helt rett i at jeg skrev opp noen få punkter som omhandler kildekritikk, ja. Det var imidlertid ikke en fullstendig liste jeg hadde lagt mye arbeid i. Inntil du klarer å bevise det motsatte så er kildekritikk svært viktig. Jeg venter i spenning på hvorfor du mener det er feil å utøve kildekritikk slik vi gjør i dag. Faktisk så vil jeg påstå at du egentlig ikke vet hva du kritiserer. For å være snill med deg kan vi jo starte med et lite element i kildekritikken: objektivitet. Hva er galt med å analysere objektiviteten til produsentene av f.eks en video? En annen ting som inngår i kildekritikk er å undersøke hvor informasjonen kommer fra. Hvordan i all verden kan du vinkle en slik mekanisme for kvalitetssikring til å være noe negativt? Jo mer vi vet om det som presenteres, jo bedre er det.

 

Redigert: jeg VISSTE at du ville nevne "hjernevasket" ;)

Endret av Dux ducis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg omgås i hvert fall mennesker og kan bekrefte at svært mange av dem er i stand til å ta gode beslutninger på egenhånd.

 

 

Er du nå så sikker på det ?

 

Så vidt jeg husker så var det du som la ut en liste med kriterier for såkalt "kildekritikk" som dere lærer på skolen.

 

Denne listen kunne like gjerne vært laget av propagandaminister Goebbels, for hele listen bar preg av at dette var skrevet for å sikre at elevene ikke ville tenke selv, men bare bruke offisiell media og andre statlig(jødisk) godkjente kilder.

 

En annen ting er sosialismen.

Skolen i dag har blitt en utklekkingsanstalt for sosialister, og selv de som tror de ikke er sosialister er blitt hjernevasket til å tenke kun innenfor rammen av den sosialistiske ideologi.

 

Så folk flest i dag er hjernevasket og kan ikke tenke selvstendig, at de fleste ikke forstår det selv er en del av hjernevaskingen.

 

For å kunne tenke selv så må du først frigjore deg fra slike faste innlærte kriterier for "kildekritikk" som du lærer på skolen. Deretter må du frigjøre deg fra alle ismer, slik som sosialisme, kommunisme, ateisme osv osv.

Du må også frigjøre deg fra alle innlærte fordommer mot alle som ikke er som deg selv, eller som mener noe annet enn deg selv.

 

Når du har gjort alt dette, så kan du komme tilbake og si at du kan tenke selvstendige tanker.

 

 

Dette var jo en elegant måte å danse rundt all min kritikk til videoen du postet..

 

Du husker helt rett i at jeg skrev opp noen få punkter som omhandler kildekritikk, ja. Det var imidlertid ikke en fullstendig liste jeg hadde lagt mye arbeid i. Inntil du klarer å bevise det motsatte så er kildekritikk svært viktig. Jeg venter i spenning på hvorfor du mener det er feil å utøve kildekritikk slik vi gjør i dag. Faktisk så vil jeg påstå at du egentlig ikke vet hva du kritiserer. For å være snill med deg kan vi jo starte med et lite element i kildekritikken: objektivitet. Hva er galt med å analysere objektiviteten til produsentene av f.eks en video? En annen ting som inngår i kildekritikk er å undersøke hvor informasjonen kommer fra. Hvordan i all verden kan du vinkle en slik mekanisme for kvalitetssikring til å være noe negativt? Jo mer vi vet om det som presenteres, jo bedre er det.

 

Redigert: jeg VISSTE at du ville nevne "hjernevasket" ;)

 

 

Det spiller egentlig ingen rolle om den listen med kriterier for "kildekritikk" du la ut ikke var fullstendig, for det du listet opp var likevel nok til at alle selvstendig tenkende mennesker forstår at dette i realiteten var instruksjoner fra staten på hvordan du skal tenke.

 

Mao du tenker ikke selv, du følger bare statens instruksjoner til punkt og prikke.

Ethvert totalitært regimes våte drøm, er å få folket til å lojalt følge statens instruksjoner slik du gjør.

Men du er ikke alene, de fleste her på forumet gjør det samme.

Lenke til kommentar

Det spiller egentlig ingen rolle om den listen med kriterier for "kildekritikk" du la ut ikke var fullstendig, for det du listet opp var likevel nok til at alle selvstendig tenkende mennesker forstår at dette i realiteten var instruksjoner fra staten på hvordan du skal tenke.

 

Mao du tenker ikke selv, du følger bare statens instruksjoner til punkt og prikke.

Ethvert totalitært regimes våte drøm, er å få folket til å lojalt følge statens instruksjoner slik du gjør.

Men du er ikke alene, de fleste her på forumet gjør det samme.

 

Du neglisjerer åpenlyst å svare på det jeg skriver, og dette tyder jo på at du ikke har noen gode svar å komme med. Så, hva er neste skritt nå? Håpe at jeg og alle andre på forumet glemmer det som står i disse innleggene og deretter fortsette på samme måte som før?

 

Kildekritikk er ikke en instruksjon på hvordan man skal tenke. At du tror det er skremmende, og det beviser at du egentlig ikke vet hva du kritiserer.

Lenke til kommentar

Er det ikke litt toskete å følge en plan som er offentliggjort da?

 

Det var jo ikke meningen at de skulle offentliggjøres vet du.

Men det er jo ikke uvanlig at planer og dokumenter som blir forsøkt holdt hemmelig likevel lekker ut.

 

De ble publisert i 1903. Så de som står bak har hatt noen år til å finne ut at ´oops, hemmelighetene våre er ute i det åpne, kanskje vi skal lage nye planer.´

 

For å være så slu, så er de verdensherskende Jødene åpenbart litt tette, hvis de fortsetter å følge en oppskriftsbok som har vært offentlig i mer enn 100 år.

 

Ev. er de som tror på sannhetsgehalten i protokollene litt tette. Hitler benyttet seg av dem. Er det ham du vil lene deg inntil?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det spiller egentlig ingen rolle om den listen med kriterier for "kildekritikk" du la ut ikke var fullstendig, for det du listet opp var likevel nok til at alle selvstendig tenkende mennesker forstår at dette i realiteten var instruksjoner fra staten på hvordan du skal tenke.

 

Mao du tenker ikke selv, du følger bare statens instruksjoner til punkt og prikke.

Ethvert totalitært regimes våte drøm, er å få folket til å lojalt følge statens instruksjoner slik du gjør.

Men du er ikke alene, de fleste her på forumet gjør det samme.

 

Du neglisjerer åpenlyst å svare på det jeg skriver, og dette tyder jo på at du ikke har noen gode svar å komme med. Så, hva er neste skritt nå? Håpe at jeg og alle andre på forumet glemmer det som står i disse innleggene og deretter fortsette på samme måte som før?

 

Kildekritikk er ikke en instruksjon på hvordan man skal tenke. At du tror det er skremmende, og det beviser at du egentlig ikke vet hva du kritiserer.

 

Jeg har mange gode svar, men hva er vitsen med å kaste bor tiden på å krangle med det, når du uansett ikke bryr deg om noe annet enn det du hører fra jødene og jødisk kontrollerte politikere og media ?

 

Jeg tror ikke at statens kriterier for "Kildekritikk" er instruksjon på hvordan de vil du skal tenke.

Jeg vet at det er en instruksjon på hvordan de vil du skal tenke.

 

Det er en veiledning bort fra all informasjon som jødene og staten anser som farlig om du skulle begynne å ta den til deg.

 

Vi kan jo gjerne sette dette litt på spissen og si at en morder jo gjerne vil at andre skal bli beskylt for det mordet han har begått slik at han slipper straff.

Da vil han gi villedende informasjon, og prøve å legge ut indisier som peker mot en annen.

Han vil også prøve å hindre at noen får tak i informasjon om at han har begått mordet.

 

En morder ville jo bli helt henrykt av glede hvis han kunne lage en slik liste med kriterier for "kildekritikk" Slik at han kunne lede alle bort fra all informasjon, beviser ol, som pekte på at han har begått mordet.

Slik vil også staten i samarbeid med jødene med disse kriteriene hindre at folk leser og tar til seg "skadelig informasjon"

 

 

Jeg er såpass gammel at jeg gikk på skolen før dette kom, og på den tiden kunne vi lese og vurdere all informasjon selv.

Men vi er alle i forskjellig grad påvirket av jødenes desinformasjon uansett, og derfor må vi selv bryte ut og kvitte oss med alle ideologiske bindinger, alle ismer og innlærte fordommer osv. slik at vi kan tenke fritt.

Lenke til kommentar

For å være så slu, så er de verdensherskende Jødene åpenbart litt tette, hvis de fortsetter å følge en oppskriftsbok som har vært offentlig i mer enn 100 år.

 

Jødene trenger jo ikke å være redde.

 

De aller fleste tror jo blindt på alt jødene sier uten å sjekke det selv, og jødene sier jo at dette dreier seg om forfalskninger fra noen som hater jøder. Dermed tror folk flest dette, og de vil ikke og tør ikke å sjekke selv.

 

Jødene har jo også slike som deg, som alltid forsvarer dem uansett hva de gjør.

Og de har kontrollen med skolen, som lærer barn og ungdom å unngå "farlig" informasjon gjennom "kildekritikk"

 

Så jeg vil tro at jødene har ingenting å frykte foreløpig.

De har jo klart det kunststykket å få de dumme goyim til å tro at noen har brukt livet til å skrive både zions vises protokoller og forfalske hele den babylonske talmud, samt alle andre av jødenes skrifter bare for å sverte de stakkars jødene.

 

Men det vil komme en tid da alt blir avslørt og jødene må stå til ansvar for sine ugjerninger.

Den tiden er heller ikke langt unna.

Lenke til kommentar

 

De har jo klart det kunststykket å få de dumme goyim til å tro at noen har brukt livet til å skrive både zions vises protokoller og forfalske hele den babylonske talmud, samt alle andre av jødenes skrifter bare for å sverte de stakkars jødene.

 

 

Vel, noen har jo fått deg og et par andre til å tro at et hvert dokument, en hver togtabell, et hvert øyenvitne, en hver rapport, et hvert bilde, en hver timeplan som dokumenterer Holocaust er forfalsket. I tillegg har de forfalsket alt dette uten å huske på å legge ved en Hitlerordre. D´oh.

 

Det er et kunststykke det.

Lenke til kommentar

Jeg har mange gode svar, men hva er vitsen med å kaste bor tiden på å krangle med det, når du uansett ikke bryr deg om noe annet enn det du hører fra jødene og jødisk kontrollerte politikere og media ?

 

Jeg tror ikke at statens kriterier for "Kildekritikk" er instruksjon på hvordan de vil du skal tenke.

Jeg vet at det er en instruksjon på hvordan de vil du skal tenke.

 

Det er en veiledning bort fra all informasjon som jødene og staten anser som farlig om du skulle begynne å ta den til deg.

 

Vi kan jo gjerne sette dette litt på spissen og si at en morder jo gjerne vil at andre skal bli beskylt for det mordet han har begått slik at han slipper straff.

Da vil han gi villedende informasjon, og prøve å legge ut indisier som peker mot en annen.

Han vil også prøve å hindre at noen får tak i informasjon om at han har begått mordet.

 

En morder ville jo bli helt henrykt av glede hvis han kunne lage en slik liste med kriterier for "kildekritikk" Slik at han kunne lede alle bort fra all informasjon, beviser ol, som pekte på at han har begått mordet.

Slik vil også staten i samarbeid med jødene med disse kriteriene hindre at folk leser og tar til seg "skadelig informasjon"

 

 

Jeg er såpass gammel at jeg gikk på skolen før dette kom, og på den tiden kunne vi lese og vurdere all informasjon selv.

Men vi er alle i forskjellig grad påvirket av jødenes desinformasjon uansett, og derfor må vi selv bryte ut og kvitte oss med alle ideologiske bindinger, alle ismer og innlærte fordommer osv. slik at vi kan tenke fritt.

 

Jeg tror ikke du har noen gode svar, og spesielt ikke på mitt innlegg angående de to videoklippene dine og mitt innlegg angående kildekritikk (der jeg ber deg forklare hvorfor kildekritikk er ”galt”, eller whatever). Inntil du besvarer dette så er jeg vinneren av denne diskusjonen, hvilket betyr at du tar feil og at dine påstander ikke kan tillegges vekt.

 

Dine påstander om hvem som kontrollerer media, hva kildekritikk er og hva min motivasjon er så latterlige at du kunne tatt over showet for Jerry Seinfeld. Hva med å faktisk begrunne det du sier? Faen heller, hvorfor gidder jeg å gjenta meg selv? Jeg har tross alt skrevet nøyaktig det samme som jeg skriver nå i to innlegg tidligere i dag. Du fortsetter bare å danse rundt spørsmålene mine ettersom du ikke har noen gode svar.

 

Du har ikke den fjerneste anelse om hva kildekritikk er, og det sier sitt om troverdigheten på materialet du bidrar med. Jeg utfordrer deg til å bevise at prinsippene rundt kildekritikk er farlige eller problematiske. For eksempel: Et punkt man må vurdere i hht. kildekritikk er objektivitet, og mitt spørsmål til deg er følgende: er du så naiv at du tror alle mennesker fremstiller ting 100 % objektivt?

 

PS: Nå har vi kommet oss et stykke unna de to innleggene jeg skrev (innlegg #202 og #205), men jeg håper selvsagt at du besvarer dem. Å ikke kunne besvare så konkrete spørsmål betyr vanligvis at man taper debatten, og det gjør du vel ikke? :roll:

 

PS 2: Rampage sin kommentar var både herlig komisk og ekstremt treffende. Hvorfor i all verden vil jødisk media rapportere på saker som stiller jøder i dårlig lys?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Vent litt... Sier du at du tror protokollene er ekte? Wow, slik idioti bør jo umiddelbart diskvalifisere til medlemskap i samfunnet!

 

Du er i det minste i glimrende selskap:

... is the Middle East, where a large number of Arab and Muslim regimes and leaders have endorsed them as authentic, including endorsements of The Protocols from Presidents Gamal Abdel Nasser and Anwar Sadat of Egypt, one of the President Arifs of Iraq, King Faisal ofSaudi Arabia, and Colonel Muammar al-Gaddafi of Libya. The 1988 charter of Hamas, a Palestinian Islamist group, states that The Protocols of the Elders of Zion embodies the plan of the Zionists.[68] Recent endorsements in the 21st century have been made by the Grand Mufti of Jerusalem, Sheikh Ekrima Sa'id Sabri, and the education ministry of Saudi Arabia.[69]

- Wikipedia http://en.wikipedia....iterary_forgery Endret av tofagerl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...