Gå til innhold

Hva er det som er så "fælt" med jøder egentlig?


Anbefalte innlegg

Man kan jo lure på hvordan disse som skriker så høyt om jødisk overlegenhet hadde reagert hvis noen hevdet det motsatte, at jøder var laverestående.

 

Det er kun tillat å opphøye andre raser enn den ariske, ja faktisk så vil enkelte argumentere for at vi ariske ikke er en rase en gang, det er bare alle andre som er det, eller at det ikke finnes raser, bare "menneskerasen".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De er ikke skarpere. Det er i beste fall en myte. De har takket være sin dominans av politikk og økonomi fremmet sine egne.

 

De er mere slu, ja, ikke smartere.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ashkenazi_intelligence

 

Psychometric studies have reported a higher than average intelligence quotient among Ashkenazi Jews than among the general population.

 

Åh giiid, er du RASIST!! eller?!?!?! Høyere gjennomsnitts-IQ hos en etnisitet enn hos mange andre?? Det er jo ikke mulig din nazi!!

 

Slik reaksjon får jeg når jeg tidligere har påpekt den store IQ-forskjellen mellom hvite europeere, øst-asiater og sub-sahariske afrikanere. LOL

 

Har du tenkt på om det samme person?

Lenke til kommentar

De er ikke skarpere. Det er i beste fall en myte. De har takket være sin dominans av politikk og økonomi fremmet sine egne.

 

De er mere slu, ja, ikke smartere.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ashkenazi_intelligence

 

Psychometric studies have reported a higher than average intelligence quotient among Ashkenazi Jews than among the general population.

 

Åh giiid, er du RASIST!! eller?!?!?! Høyere gjennomsnitts-IQ hos en etnisitet enn hos mange andre?? Det er jo ikke mulig din nazi!!

 

Slik reaksjon får jeg når jeg tidligere har påpekt den store IQ-forskjellen mellom hvite europeere, øst-asiater og sub-sahariske afrikanere. LOL

 

Har du tenkt på om det samme person?

 

Det er ikke samme person, men jeg syntes det var en morsom kommentar. :w00t:

Lenke til kommentar

For dem som tør å se disse videoene, så vil noe av årsaken til at jødene er dårlig likt, og hva som er så "fælt" med jødene komme tydelig frem.

De som tør se disse videoene vil også forstå hva jeg mente med at jødene er generelt mer hensysløse enn andre.

 

Noen vil nok ikke våge å se videoene av frykt for å miste noen illusjoner om sine "guder"Andre vil ikke våge å se dem rett og slett av frykt for jødene og hva de kan finne på.

 

Til dem vil jeg si at å være redd er selvfølgelig en ærlig sak, men dt hjelper ikke å stikke hodet i sanden og late som om problemet ikke er der. Det forsvinner ikke, det blir bare verre.

 

http://www.youtube.com/watch?v=eWuAH3P9s1k&feature=related

 

http://www.youtube.com/watch?v=KjcaDDxoiKg&feature=related

Lenke til kommentar

Nå har the protocols of Zion omtrentelig samme sannhetsgehalt som Dogma.

 

Hvorfor det ? Er det fordi jødene sier det ?

Har du forresten sett videoene, eller tør du ikke se dem pga politisk korekthet ? Eller kanskje av frykt for jødene ?

 

Hvis folk bare sluttet å blindt adlyde jødene hele tiden, og selv leste disse protokollene, så ville de se at det som var planlagt der også har skjedd omtrent akkurat slik de planla det.

 

Hvorfor denne enorme redselen for å se en video eller lese en webside og/eller bok som ikke er godkjent av jødene ??

Og hvorfor gjør dere så enorme anstrengelser for å fornekte virkeligheten ?

Lenke til kommentar

Slik reaksjon får jeg når jeg tidligere har påpekt den store IQ-forskjellen mellom hvite europeere, øst-asiater og sub-sahariske afrikanere. LOL

 

Du vet at forskjellen ligger gjerne mer i hvilket samfunn de har vokset opp i? En hvit europeer vokser gjerne opp i et miljø og skolesystem hvor man legger vekt på å kunne score høyt på IQ-tester; språk, matematikk/logikk osv.

 

Mens man i enkelte samfunn i Afrika legger vekt på å kunne bruke naturen til jakt, overlevelse, fiske osv.

 

Det er definisjonen på IQ som er tilrettelagt land som satser på høy utdanning. Det er ikke den fysiske forskjellen på mennesket som gjør at det er forskjell, men hva samfunnet legger vekt på som VIKTIG.

Lenke til kommentar

Hvor har du funnet det bildet, og hvor nøyaktig var testen? IQ er som sagt oppfunnet av vesten, og favoriserer dermed vesten. Hva skal en person i Himalaya med avansert matematikk og logikk? Hvordan skal en fattig unge i Afrika lære om dette? De har gjerne vokse opp på helt andre vilkår og prioriteringer enn det vi har.

 

IQ er således noe annet enn intelligens.

 

 

Kritikk av IQ-testing [rediger]

 

En test er et mål av en prestasjon i en situasjon. Det betyr at resultatet på enhver test, også på en IQ-test, er avhengig av dagsform og av andre eksterne omstendigheter. Resultatet av en IQ-test skal alltid vurderes mot annen informasjon man har om den som tar testen, og avgjørelser basert på IQ-tester må vurderes mot generell kunnskap om intelligens.

IQ-tester er kritisert fordi de ikke er kulturnøytrale, fordi de krever ferdigheter som ikke henger direkte sammen med intelligens (f.eks. motorikk og leseferdigheter), og fordi de kan brukes til å utvikle et sorteringssamfunn. Kritikk av IQ-testing er ofte egentlig kritikk av selve intelligensbegrepet.

 

http://no.wikipedia.org/wiki/IQ

Lenke til kommentar

Hvordan i all verden IQ-tester man egentlig en aborginer? Det er faretruende sannsynlig at mennesker av vestlig opprinnelse har langt større forutsetninger for å mestre disse testene. Ikke på grunn av en iboende egenskap (at de er "smartere"), men kanskje fordi folk fra den vestlige verden er blitt opplært til å tenke på en måte som er fordelaktig for testens resultat.

 

Jeg tror ikke IQ-tester er universelle tester som gir et rent bilde av en persons intelligens, og jeg tror slike tester favoriserer mennesker som har lært seg å tenke på en systematisk måte (gjerne som den vi lærer i vestlig skole).

 

Redigert: en lettlest liten artikkel;

http://www.associatedcontent.com/article/502563/criticism_of_the_way_iq_is_measured.html?cat=72

Endret av Dux ducis
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå har the protocols of Zion omtrentelig samme sannhetsgehalt som Dogma.

 

Hvorfor det ? Er det fordi jødene sier det ?

 

 

Nei, fordi protokollene er plagiater av to skrifter som kom ut tidligere. De er i hovedsak sammensatt av ei bok av Maurice Joly med navn "Dialogue aux enfers entre Machiavel et Montesquieu" og en del fra en bok som kom ut i 1868 kalt "Biarritz" av Hermann Goedsche.

 

/Derfor/ er de forfalskninger med intet sannhetsinnhold. Ikke fordi Jødene sa det.

 

Å bringe frem Protokollene nå viser bare at du ikke bare er en Jødehater, du er en enkel Jødehater. Plutselig oppdager du Protokollene og tror du har funnet trumfkortet i diskusjonen, når det er et urgammelt argument som er avfeid for lenge, lenge siden. Har du virkelig /lest/ protokollene, eller har du bare sett filmen?

 

Dette er som å triumferende bringe opp Fred Leuchter i en Holocaustdebatt som har foregått over 100 sider.

 

Som jeg har sagt før, les deg opp litt, så du ikke gjør det så enkelt for dine opponenter.

Endret av Bidalaka
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Plutselig oppdager du Protokollene og tror du har funnet trumfkortet i diskusjonen, når det er et urgammelt argument som er avfeid for lenge, lenge siden. Har du /lest/ protokollene, eller har du bare sett filmen?

 

 

 

Jeg leste disse protokollene for 4 år siden, så jeg vet godt hva dette gjelder.

 

At noen av skriftene er gitt ut før i forskjellige former, betyr jo ikke at dette på noen måte er forfalsket. Dette er jo planer jødene har hatt lenge.

 

Om du tør å se videoene så får du også se at det som ble beskrevet i disse protokollene har skjedd, og det som ennå ikke er skjedd er i ferd med å skje nå.

Om zions vises protokoller var en fofalskning og kun ville fantasier for å sverte jødene, så ville vel ikke de som er beskrevet i protokollene skje slik de har planlag det og skrevet det ned ?

Men det er akkurat det som har skjedd og fortsatt skjer, de føler planene som er nedskrevet i protokollene.

 

Jeg har som sagt lest protokollene, og jeg vet også fra andre kilder at jødene var ansvarlig for den russiske revolusjon, med div folkemord og massemyrderier på russiske kristne, samt folkemordet i ukraina osv osv

 

Det er adskillig flere enn 6 millioner døde som jødene er ansvarlig for, de 6 millioner som de påstår døde i det oppdiktede holocaust blir brukt bla for å dekke over de folkemordene og den lidelsen de selv har påført andre mennesker, og som de ennå ikke er ferdig med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Om zions vises protokoller var en fofalskning og kun ville fantasier for å sverte jødene, så ville vel ikke de som er beskrevet i protokollene skje slik de har planlag det og skrevet det ned ?

Men det er akkurat det som har skjedd og fortsatt skjer, de føler planene som er nedskrevet i protokollene.

 

 

Er det ikke litt toskete å følge en plan som er offentliggjort da? Kan ikke du legge frem noen detaljer fra protokollene, som vi kan se er fulgt opp i ettertid, og som er spesifikke nok til at man kan se det er tatt fra protokollene, og ikke bare generelle vendinger som kunne passet på hva som helst?

 

Burde være enkelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...