TSP Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Hei alle sammen! Vil bare kjapt informere om at brukerene Flimzes, Arinomi og Iskall blir tatt inn som forumveiledere. Jeg har i det siste vurdert noen søknader sendt inn til oss gjennom søknadskategorien (kun administratorer og deg selv kan se egne emner) og disse var de vi ønsket å prioritere å få inn i denne omgang. At du har blitt vurdert og ikke blitt tatt inn betyr ikke at vi ikke ønsker deg som veileder eller moderator en gang i fremtiden, men at vi per dags dato hadde andre behov eller føler det vil være mer riktig å ta en ny vurdering av din søknad senere. Arinomi er aktiv i samfunn og off-topic. Iskall i spill-delen, mens Flimzes er å finne i kategoriene for lyd og bilde, samt data-delen. Velkommen!
TSP Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Skrevet 10. mars 2011 Jeg tror Arinomi nettopp gjorde sin første veilederoppgave, nemlig å flytte denne tråden til riktig kategori (jeg feilpostet i tilbakemeldinger om forumet ) 4
Arinomi Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Jeg valgte å ikke kommentere det, men du gjorde det visst for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå