Gå til innhold

Hva slags mat nekter du å spise?


uranus

Anbefalte innlegg

Ting jeg ikke spiser uten betaling: Grønnsaker(særlig; løk, Tomater(er jo grønsak :p) og røbiter), sure ting, Rosiner(urk), svisker, dadler (o.l),

rå mat(tartar, sushi), oliven, gomme(o.l), fett("fettreima" på koteletter)

 

 

Ting jeg liker, som andre kanskje syns er rart :p

 

ALL fisk

Blodpudding

Grøt

Paprika(ikke paprika chips :p)

Sopp

Windows :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rosiner = Mye druesukker = sunt. Smaker godt også

Grønnsaker: Masse protein: Sundt. SMaker greit nok.

 

Svor på koteletter = Noe av det værste som finnes. Skjønner ikke hvordan folk orker og spise noe som er så seigt og ubehagelig.

 

Tomater er jo godt! Da mener jeg ikke det gugge som er inni ,men selve skallet. Det inni er greit nok hvis agurken er stekt da.

Lenke til kommentar

ungaar pasta.... har spýst det, men det er kun ý nöden. výll vell ýkkje ýnnröme att eg lýker det sýden eg har ungaat det ý 17 aar. Lýker heller ýkkje egg, det aat eg sýst for 10 aar sýden og da spydde eg.

Er heller ýkkje glad ý grönnsaker som lök, tomat, sopp osv

Lenke til kommentar
ungaar pasta.... har spýst det, men det er kun ý nöden. výll vell ýkkje ýnnröme att eg lýker det sýden eg har ungaat det ý 17 aar. Lýker heller ýkkje egg, det aat eg sýst for 10 aar sýden og da spydde eg.

Er heller ýkkje glad ý grönnsaker som lök, tomat, sopp osv

islandsk tastatur? :o

Lenke til kommentar
Tomater er jo godt! Da mener jeg ikke det gugge som er inni ,men selve skallet. Det inni er greit nok hvis agurken er stekt da.

 

hm.. bare jeg som ikke skjønte den?

 

Mente tomaten. Men jeg er litt utslitt om dagen. Har sovet 7timer de siste 2 dagene og jobbet 16t30min. Det sier seg litt at jeg er litt sånn vrak for tiden. Men jeg holder på og overklokke og jobbe samtidig. Ting tar tid og da kan man ikke sove vekk tiden.

 

Har btw ikke tenkt på og wanke engang! Selvom det er 2 evig fine damer på jobben ,men det passer bedre i en annen tråd.

Lenke til kommentar
Tomater er jo godt! Da mener jeg ikke det gugge som er inni ,men selve skallet. Det inni er greit nok hvis agurken er stekt da.

 

hm.. bare jeg som ikke skjønte den?

 

Mente tomaten. Men jeg er litt utslitt om dagen. Har sovet 7timer de siste 2 dagene og jobbet 16t30min. Det sier seg litt at jeg er litt sånn vrak for tiden. Men jeg holder på og overklokke og jobbe samtidig. Ting tar tid og da kan man ikke sove vekk tiden.

 

Har btw ikke tenkt på og wanke engang! Selvom det er 2 evig fine damer på jobben ,men det passer bedre i en annen tråd.

 

åjah! men da er det greit! =D

 

jeg kom på en ting til jeg nekter å spise.. surkål! usj! det ser rett og slett latterlig ekkelt ut!

og løksuppe.. ææ.. løk! *grøsse*

Lenke til kommentar

Rar ettersmak i tørrfor ja :p

 

Surkål samt allt annet som er surt er helt jævlig å spise, fatter ikke at folk spiser sure ting!? Det går da imot instinktene til folk? hvis jeg var en huleboer ville jeg aldri drukket cola(svartvann som bobler!) eller spist en sitron :grumpy:

Lenke til kommentar

spiser ikke:

 

erter

blomkål-suppe

blekksprut

snegler

tomat

agurk (går av og til)

hund ( av etiske grunnner )

surkål

rødkål (fikk avsmak etter at noen fortalte om en gjeng som satt å stappa i seg rå rødkål, etter det spy det opp, og så spise det igjen!

svor

løk (sprøstekt er digg)

oliven

gomme

svisker

kultur-melk

rømme (duger bare til dip)

 

 

Melk er smaker vondt/ikke bra osv

 

MELK ER DEN BESTE DRIKKEN!!!! :grumpy::grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...