Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Vis man bruker telefonen mens den lader, så kan man klare å bruke så mye strøm at batteriet ikke lades opp i det hele tatt nesten.

 

Vis telefonen lader mens den er idle, så kan det ikke ta mer en noen få timer?

 

Min har vært idle under hele ladingen i går å i dag, kun sjekket statusen ved å trykke på hjemknappen i ny å ned. Tar sin tid ja hehe

 

Hmm, vis det er så ille så kanskje jeg burde skaffe meg 2x Dockingstasjoner til hjemme og jobb, + lader til nattbordet? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som om Netonnet har begynt å sende ut i dag :dribble:

Sporingsnummer er mottatt :w00t:

Gleder meg å høre! :D Bare å håpe de får ut min og!

Når bestilte dere? Jeg bestilte 04.05, de skal jo uansett sende dem i morgen.

 

Bestilte i går. Men ser ikke ut til at den blir sendt i dag nei.

 

Ble litt skremt av dette ang. lading. Jeg lader TABen og mobilen via PCen, og den er av om natten.

 

Må vel muligens investere i en skrivebords docking. Noen som vet om en? (Den må så klart lade telefonen og skader ikke om den kan plugges inn i PCen).

Lenke til kommentar

Noen andre som har "problemer" med ekstreme lange lade tider? Nå kan det hende jeg er bortskjemt fra den kjappe ladetiden med ip4 som jeg hadde, men jeg bruker fort 3-4 timer med strømadapteren og nå 4 timer via usb og bare ladet 20%..

 

 

Hvor lang tid tok det å lade den opp første gangen?

 

Jeg lurer bare på hvor lang tid det vil ta fra jeg får den til jeg kan begynne å bruke telefonen :D

Lenke til kommentar

Et lite tillegg til det jeg skrev tidligere om USB On The Go adaptere.

Det man skal se etter er en kabel med følgende plugg.

 

micro_usb_b.png

 

Altså, Micro-B standard. Og det innebærer at f.eks Nokia sin overgang (til N8) ikke vil fungere.

 

Forøvrig er min telefon allerede i Oslo. Så det må anses som rask levering fra cdon..

 

Men det finnes bare en Micro-B standard?

Eller er det to typer av den også...

Har ikke funnet kabler, men plugger.

Kablene jeg har funnet er på 1 meter, og litt i lengste laget :)

Endret av Samok.no
Lenke til kommentar

Nå begynner jeg å bli sånn smålig irritert på CDON. Nå har jeg ventet siden jeg bestilte mobilen 24.mars. Regner med at jeg da lå som noen av de første som bestilte. Men uansett så greier CDON å sende ut SGS2 til samtlige andre som har bestilt laaang tid etter meg?!

 

Og ikke nok med det, trur du ikke at pakken fortsatt ikke er sendt, men står fortsatt som "Varene pakkes".

Så regner med jeg kan se langt etter å få tlf før helgen. Får bare håpe at det hele er en liten feil hos CDON og at pakken kommer i dag :)

 

Måtte bare få ut litt frustrasjon ettersom dette skjedde da jeg bestilte Desire/DesireHD. Kanskje mobilbransjen har lagt meg for hat? :D

Lenke til kommentar

Jeg lurer også litt på denne ladetiden...Om man lader med laderen som følger med og ikke via usb/pc,tar det lang tid å lade opp telefonen da,fra den er strømløs til 100%?

Og førstegangslading?

 

Fint om dere heldige som allerede har den kan si litt om det.

Og hvor lang tid varer batteriet til dere,med mye bruk av telefonen?

Lenke til kommentar

Noen som har bestilt fra tele2? Først hadde de 11.05 som dato som de igår endra til 13.05, men idag står det: "ikke på lager. Ubekreftet leveringsdato". Whats up with that??

 

Eg tippar dei har solgt alle telefonane dei får i første runde (13.05) og at dei ikkje veit kva tid neste runde kjem, og derfor ikkje vil lova noko til dei som tingar no. Moobi har bekrefta 13 for chess så det gjeld nok for tele 2 og.

Lenke til kommentar

Vis man bruker telefonen mens den lader, så kan man klare å bruke så mye strøm at batteriet ikke lades opp i det hele tatt nesten.

 

Vis telefonen lader mens den er idle, så kan det ikke ta mer en noen få timer?

 

Min har vært idle under hele ladingen i går å i dag, kun sjekket statusen ved å trykke på hjemknappen i ny å ned. Tar sin tid ja hehe

 

Hmm, vis det er så ille så kanskje jeg burde skaffe meg 2x Dockingstasjoner til hjemme og jobb, + lader til nattbordet? :p

 

Bestillte meg 2 stk ladere haha, så om noen dager har jeg 3 stk, en til hjemme, en til jobb, å en som jeg kan ta med meg hvis jeg skal noen plass :p

Lenke til kommentar

Chess har også fjernet datoen fra sine sider, det betyr nok at hele første "batch" er sendt i dag eller sendes i morgen. Helt fantastisk om det betyr at jeg får godbiten min i morgen eller lørdag :D

 

 

Står den 19.05 på Chess.no nå! Får bare håpe at dette er for andre parti, og at de som bestilte med en gang den kom får den straks!

 

Klarer ikke vente lenger snart :no:

Lenke til kommentar

Chess har også fjernet datoen fra sine sider, det betyr nok at hele første "batch" er sendt i dag eller sendes i morgen. Helt fantastisk om det betyr at jeg får godbiten min i morgen eller lørdag :D

 

 

Står den 19.05 på Chess.no nå! Får bare håpe at dette er for andre parti, og at de som bestilte med en gang den kom får den straks!

 

Klarer ikke vente lenger snart :no:

 

Henta frå chess sin facebook profil:

 

Birol Kilinc:

Forventet dato for Samsung Galaxy SII gikk fra 11.05 til 13.05 idag. Hvor sikkert er det at dere får den inn 13.05?

I går klokka 10:57 · Lik dette ·

 

Chess Communication:

Dato er bekreftet fra vår underleverandør så vi veldig optimistiske til at den stemmer.

Har bestilt meg et eksemplar selv så jeg kan garantere at vi gjør alt vi kan for å få den så tidlig så mulig :p

Mvh Eivind.

Lenke til kommentar

Chess har også fjernet datoen fra sine sider, det betyr nok at hele første "batch" er sendt i dag eller sendes i morgen. Helt fantastisk om det betyr at jeg får godbiten min i morgen eller lørdag :D

 

 

Står den 19.05 på Chess.no nå! Får bare håpe at dette er for andre parti, og at de som bestilte med en gang den kom får den straks!

 

Klarer ikke vente lenger snart :no:

 

Henta frå chess sin facebook profil:

 

Birol Kilinc:

Forventet dato for Samsung Galaxy SII gikk fra 11.05 til 13.05 idag. Hvor sikkert er det at dere får den inn 13.05?

I går klokka 10:57 · Lik dette ·

 

Chess Communication:

Dato er bekreftet fra vår underleverandør så vi veldig optimistiske til at den stemmer.

Har bestilt meg et eksemplar selv så jeg kan garantere at vi gjør alt vi kan for å få den så tidlig så mulig :p

Mvh Eivind.

 

 

Nå endret dem til 31.05!! :hrm:

Lenke til kommentar

Chess har også fjernet datoen fra sine sider, det betyr nok at hele første "batch" er sendt i dag eller sendes i morgen. Helt fantastisk om det betyr at jeg får godbiten min i morgen eller lørdag :D

 

 

Står den 19.05 på Chess.no nå! Får bare håpe at dette er for andre parti, og at de som bestilte med en gang den kom får den straks!

 

Klarer ikke vente lenger snart :no:

 

Henta frå chess sin facebook profil:

 

Birol Kilinc:

Forventet dato for Samsung Galaxy SII gikk fra 11.05 til 13.05 idag. Hvor sikkert er det at dere får den inn 13.05?

I går klokka 10:57 · Lik dette ·

 

Chess Communication:

Dato er bekreftet fra vår underleverandør så vi veldig optimistiske til at den stemmer.

Har bestilt meg et eksemplar selv så jeg kan garantere at vi gjør alt vi kan for å få den så tidlig så mulig :p

Mvh Eivind.

 

 

Nå endret dem til 31.05!! :hrm:

 

Det er vell då andre eller tredje parti kjem då...

Dei bekrefta for to timar sidan på facebook at det er i morgon som er dagen, for oss som har tinga.

Endret av Navyshark
Lenke til kommentar

 

Det er vell då andre eller tredje parti kjem då...

Dei bekrefta for to timar sidan på facebook at det er i morgon som er dagen, for oss som har tinga.

 

 

Får håpe det stemmer.. blir nesten litt nervøs av denne ventinga, jeg! Hehe! Vet ikke helt hva det sier om meg, men- det er tross alt bare en mobiltelefon :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...