Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

NetOnNet sender telefonene i morgen.

 

Og kilden for dette?

 

mail fra dem!

 

De har nokia laderen på Ebay til $3 Free shipping

 

Kansje kjøpe? :scared:

 

Jeg skjønner ikke at folk tør kjøpe billig jallautstyr som brukes på 220 volten!

 

Nokialader er nokialader. Du trur vell ikkje at nokia lagar ein jalla lader for å selge billig på ebay og ein dyr du kan kjøpe i telekiosken. Det er akkurat den samme som du får kjøpt til 10 ganger prisen hos din lokale elforhandler. Så lenge den er CE godkjent er det ingenting å bekymre seg over.

 

"Nokialader" er ikke bestandig en nokialader..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der bakdekselet på telefonen skremte vettet av meg. Redd for å knekke den når en setter i simkort og minnekort.

 

Har du ikke sett hvor elastisk det er? Tåler mye.

 

Nå tenkte jeg på selve telefonen når jeg snakket om å knekke "den". Selve bakdekselet er elastisk ja. :) Det får en si. Jeg prøvde å være forsiktig, men det var visst bare å dra det opp. Dekselet altså.

Lenke til kommentar

Kanskje litt off topic, men burde jeg vente på iPhone 5 som angivelig vis skal komme ut i oktober, eller slå til med SGS2 nå? Er de som har fått mobilen fornøyde?

 

Det eneste konkrete ryktene som er om iPhone 5 er at den kun får 3,7" skjerm med samme ips-displayet. Den skal være relativt lik iPhone 4, og det skal heller ikke være så mye endringer i iOS 5. Startskjermen ser ut til å være like primitiv som i 2007.

 

Sålangt det eneste rykte om iPhone 5:

http://www.youtube.com/watch?v=GNIIhuxxVN4&NR=1

Ikke nytt beskjedsystem?

Akkuratt den samme homescreenen?

Kun 0,2" større skjerm?

Ingen form for widgets enda?

Nesten identisk om iPhone 4?

Har utviklingen stoppa opp?

 

Slå til med SGS II, men ikke bank meg om jeg skulle ta feil!:)

Endret av KjellGu
Lenke til kommentar

Kanskje litt off topic, men burde jeg vente på iPhone 5 som angivelig vis skal komme ut i oktober, eller slå til med SGS2 nå? Er de som har fått mobilen fornøyde?

 

Det eneste konkrete ryktene som er om iPhone 5 er at den kun får 3,7" skjerm med samme ips-displayet. Den skal være relativt lik iPhone 4, og det skal heller ikke være så mye endringer i iOS 5. Startskjermen ser ut til å være like primitiv som i 2007.

 

Sålangt det eneste rykte om iPhone 5:

http://www.youtube.com/watch?v=GNIIhuxxVN4&NR=1

Ikke nytt beskjedsystem?

Akkuratt den samme homescreenen?

Kun 0,2" større skjerm?

Ingen form for widgets enda?

Nesten identisk om iPhone 4?

Har utviklingen stoppa opp?

 

Slå til med SGS II, men ikke bank meg om jeg skulle ta feil!:)

Ja, det er veldig fristenede å kjøpe SGS2 til sommeren :love:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er par spørsmål til de av dere som nå har fått denne telefonen.

 

SMS programmet, hvordan er det opp mot handcent?

 

Er der en form for "hurtiglage" ny sms slik som med handcent?

 

Dere som tidligere har brukt launhcher pro, hva synes dere da om å gå over til samsung sitt "skall"?

 

Er det mulig å endre funksjonene på de fire ikonene helt nederst?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kommer med en anbefaling til case her. Synes den så veldig enkel og elegant ut, og telefonen blir ikke mye tykkere. Tipper den gir telefonen litt mer vekt også, noe jeg ser på som et pluss på en telefon så lett som S2. Tror det vil hjelpe til med å vekke premiumfølelsen.

 

Men det jeg lurer på er om dere tror det vil komme noen form for erstatning for bakdekselet. Hadde gjerne sett at det var i et lett metall. Kanskje en anne farge kunne gjort seg også?

 

Takker for svar. (Tror jeg kommer til å kjøpe det dekselet jeg linka til, med mindre noen andre har et bedre forslag.)

Lenke til kommentar

Et par ting til:)

 

Stemmestyring for å sende sms og ringe, virker dette på norsk slik at en kan diktere hva som skal stå i meldingen, eller er det bare engelsk?

 

Ser der er en ny kamera firmware tilgjengelig, endrer den noen av problemene som har vært med autofokus?

 

Så til slutt, leste et sted at samsung hadde et sporingssystem for denne tlf + låsing av telefonen, hvordan kommer en igang med dette?

Lenke til kommentar

Kommer med en anbefaling til case her. Synes den så veldig enkel og elegant ut, og telefonen blir ikke mye tykkere. Tipper den gir telefonen litt mer vekt også, noe jeg ser på som et pluss på en telefon så lett som S2. Tror det vil hjelpe til med å vekke premiumfølelsen.

 

Men det jeg lurer på er om dere tror det vil komme noen form for erstatning for bakdekselet. Hadde gjerne sett at det var i et lett metall. Kanskje en anne farge kunne gjort seg også?

 

Takker for svar. (Tror jeg kommer til å kjøpe det dekselet jeg linka til, med mindre noen andre har et bedre forslag.)

 

Ikke sikker på om det er samme deksel du linket til. Men, her kjem en deksel til mobilen til:

http://www.iutstyr.no/index.php?main_page=product_info&cPath=673_2800&products_id=1976

Lenke til kommentar

Kommer med en anbefaling til case her. Synes den så veldig enkel og elegant ut, og telefonen blir ikke mye tykkere. Tipper den gir telefonen litt mer vekt også, noe jeg ser på som et pluss på en telefon så lett som S2. Tror det vil hjelpe til med å vekke premiumfølelsen.

 

Men det jeg lurer på er om dere tror det vil komme noen form for erstatning for bakdekselet. Hadde gjerne sett at det var i et lett metall. Kanskje en anne farge kunne gjort seg også?

 

Takker for svar. (Tror jeg kommer til å kjøpe det dekselet jeg linka til, med mindre noen andre har et bedre forslag.)

 

Ikke sikker på om det er samme deksel du linket til. Men, her kjem en deksel til mobilen til:

http://www.iutstyr.no/index.php?main_page=product_info&cPath=673_2800&products_id=1976

Har sett på det før, men likte det ikke så forferdelig godt. Var ikke like pent som det jeg linka. Men smak og behag :)

For de som ikke skjønte det med erstatning til bakdeksel så mener jeg det dekselet som du må ta av for å få tilgang til batteri/sim/microSD etc. Om jeg ikke tar feil er dette av plast fra før, kunne gjerne tenke meg ett i metall. Eller noe som etterligna metall hvertfall. Har hørt at man mister litt premium-følelsen pga. plasten, og når jeg kjøper en mobil til 4600 så vil jeg gjerne ha så mye premium-følelse som mulig, om du skjønner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...