Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et lite tillegg til det jeg skrev tidligere om USB On The Go adaptere.

Det man skal se etter er en kabel med følgende plugg.

 

micro_usb_b.png

 

Altså, Micro-B standard. Og det innebærer at f.eks Nokia sin overgang (til N8) ikke vil fungere.

 

Forøvrig er min telefon allerede i Oslo. Så det må anses som rask levering fra cdon..

Endret av TSport
Lenke til kommentar

Et lite tillegg til det jeg skrev tidligere om USB On The Go adaptere.

Det man skal se etter er en kabel med følgende plugg.

 

micro_usb_b.png

 

Altså, Micro-B standard. Og det innebærer at f.eks Nokia sin overgang (til N8) ikke vil fungere.

 

Forøvrig er min telefon allerede i Oslo. Så det må anses som rask levering fra cdon..

Hmmmm, da bestilte jeg feil tror jeg. Jaja, bare 3stk og 6-70 kr ut av vinduet.

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare bestille en uten operatørlås med et billig abb (som jeg gjorde med Netcom FlexiTalk 99), for så å drite i abb'et og bruke det du selv vil? Jeg kommer til å bytte til ChessOn Flex kort tid etter, når jeg gidder å betale ut resten av telefonen. Skreddersydde meg et abb der med alt jeg trenger av ringetid, sms og ubegrenset data hver måned for 250kr. Perfekt for meg!

 

 

"Kampanjepris data: Fra 15. september og fram til 30. juni er det ½ månedspris på datapotten ”Fri bruk”. Samtidig setter vi ned prisen på 1000 MB. Det er kampanjeprisene som er oppgitt på denne siden."

 

Vil dette si at etter 30. juni må man betale dobbelt, altså 250, kun for fri databruk?

Endret av ccing
Lenke til kommentar

Et lite tillegg til det jeg skrev tidligere om USB On The Go adaptere.

Det man skal se etter er en kabel med følgende plugg.

 

micro_usb_b.png

 

Altså, Micro-B standard. Og det innebærer at f.eks Nokia sin overgang (til N8) ikke vil fungere.

 

Forøvrig er min telefon allerede i Oslo. Så det må anses som rask levering fra cdon..

Hmmmm, da bestilte jeg feil tror jeg. Jaja, bare 3stk og 6-70 kr ut av vinduet.

 

 

Hvem bestilte du?

Lenke til kommentar

Da har telebutikken på Bergen storsenter, Oasen og Galleriet fått inn denne telefonen. Greit om noen fra Bergen bare må ha den og ikke vil vente på å få den levert i posten.

Så du hvor mye den kostet uten abonnement?

 

Nei, jeg forhørte meg bare om priser med chess og netcom. Med chess er det ca 700 kroner billigere å bestille telefonen fra nettsidene til chess fremfor å kjøpe hos telebutikken. Da får en gratis frakt men må vente til neste uke før en har telefonen på plass.

Lenke til kommentar

Da har telebutikken på Bergen storsenter, Oasen og Galleriet fått inn denne telefonen. Greit om noen fra Bergen bare må ha den og ikke vil vente på å få den levert i posten.

Så du hvor mye den kostet uten abonnement?

 

Nei, jeg forhørte meg bare om priser med chess og netcom. Med chess er det ca 700 kroner billigere å bestille telefonen fra nettsidene til chess fremfor å kjøpe hos telebutikken. Da får en gratis frakt men må vente til neste uke før en har telefonen på plass.

 

kr.5399.- uten ab. Skal hente min nå :yes:

Lenke til kommentar

Noen andre som har "problemer" med ekstreme lange lade tider? Nå kan det hende jeg er bortskjemt fra den kjappe ladetiden med ip4 som jeg hadde, men jeg bruker fort 3-4 timer med strømadapteren og nå 4 timer via usb og bare ladet 20%..

 

Ja, det er som skrevet tidligere i denne tråden, langsomt å lade telefonen.

 

Det er dog mest positivt med hensyn til batterilevetid både på kort og lang basis.

 

Altså batteriet blir ikke slitt ut så fort, og det holder lenger på strømmen.

 

Det er vel blitt mer vanlig å lade telefonen om natten nå fortia uansett :cool:

Endret av Emshuee
Lenke til kommentar

@Ray001

 

Kjipt. Var selv ikke klar over at det var en forskjell før idag. Men hvis det var en av de jeg har linka til så er de riktige.

 

 

Er begge de to du linka til riktige eller isåfall hvilke av de??

 

Beklager litt forvirring. Den ene jeg linka til passer til Nokia N-900 og den bruker Micro-B. Den andre er den som blir brukt i videoen så begge skal passe fint. MEN en kabel til Nokia N8 ser ut til å ha en annen standard. Bare sjekk bildene der du kjøper så går det nok bra.

Endret av TSport
Lenke til kommentar

Vis man bruker telefonen mens den lader, så kan man klare å bruke så mye strøm at batteriet ikke lades opp i det hele tatt nesten.

 

Vis telefonen lader mens den er idle, så kan det ikke ta mer en noen få timer?

 

Min har vært idle under hele ladingen i går å i dag, kun sjekket statusen ved å trykke på hjemknappen i ny å ned. Tar sin tid ja hehe

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...