Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her var det mange gode tips! Takker og bukker.

 

Vi jobber med saken!

Det som er litt usikkert så langt er om vi skal satse på å ta dette fra Kina, eller gå via "lokale" kilder.

 

Ang. batteri så er det noe sånt vi har sett på, men ikke helt det samme.

Er så utrolig lei av å måtte tenke på strømforbruket.

Med en S2 blir det nok enda verre for min del, da den jo vil bli brukt en hel del!

Lenke til kommentar

Galaxy S II setter andre på plass! Er ikke denne den klart fineste enheten og?

 

http://www.youtube.com/watch?v=P_4vijEfQaQ&feature=player_embedded#at=37

Hmmm, jeg som avbestilte min ifra NetonNet pga for liten plass. Da hadde jeg ikke trengt det, når jeg ser dette.

MEN skal til Aberdeen imorgen, kanskje dem selger SGS2 der, og kanskje noe billigere?

 

Jeg sitter med min i Hånda nå på siden av min Desire HD. HIMMEL OG HAV for en forskjell! Enheten er den fineste på markedet om du ser den fra front, samt at alt går uhyggelig raskt. Surfingen er helt utrolig, og setter alt annet i skam. Spesielt iPhonen som bare ser gammeldags i forhold til denne. (se video)

Endret av KjellGu
Lenke til kommentar

Aaahh! Telenor/djuice har ikke flere på lager før 31. mai. Surt.

 

Andre steder hvor man kan kjøpe S2 med djuice-abonnement? Telekiosken kanskje? Er det realistisk å tenke at de fører samme priser der?

 

altså. Jeg ble oppringt av telenor idag, og de tilbudte meg tlf'en for 1299 med abb. tot. pris på 6500 el no. inkludert 6000 ringeminutter 6000 sms 6000 MB ... inklusivt i et år.

Kunne kjøpe meg ut med engang om jeg ville det også, sa han, men det kostet meg 1299 + 2898.

 

uansett, jeg sa at det sto at det var "antatt på lager 13.mai" eller hva det sto, men han sa:"Det skal du ikke tenke på. De kundene vi snakker med personlig er første prioritet, 13.mai er bare for de som bestiller via nettet.Jeg vet at vi har nettopp fått inn noen samsung galaxy s2'er for forhåndsbestilling."

 

meg: Har du de fysisk? 8-)

 

Han: Ja, og jeg kan love deg at du har den førstkommende fredag, eller senest neste uke.

 

meg: wOw, jeg tar 2! :}

Lenke til kommentar

Aaahh! Telenor/djuice har ikke flere på lager før 31. mai. Surt.

 

Andre steder hvor man kan kjøpe S2 med djuice-abonnement? Telekiosken kanskje? Er det realistisk å tenke at de fører samme priser der?

 

altså. Jeg ble oppringt av telenor idag, og de tilbudte meg tlf'en for 1299 med abb. tot. pris på 6500 el no. inkludert 6000 ringeminutter 6000 sms 6000 MB ... inklusivt i et år.

Kunne kjøpe meg ut med engang om jeg ville det også, sa han, men det kostet meg 1299 + 2898.

 

uansett, jeg sa at det sto at det var "antatt på lager 13.mai" eller hva det sto, men han sa:"Det skal du ikke tenke på. De kundene vi snakker med personlig er første prioritet, 13.mai er bare for de som bestiller via nettet.Jeg vet at vi har nettopp fått inn noen samsung galaxy s2'er for forhåndsbestilling."

 

meg: Har du de fysisk? 8-)

 

Han: Ja, og jeg kan love deg at du har den førstkommende fredag, eller senest neste uke.

 

meg: wOw, jeg tar 2! :}

Hva mener du? 1299kr per mnd? Eller hva er mnd pris?

Og de 6000 ringe/sms/data, er det per mnd? Eller for hele året? Litt seint på natta nå, så er kanskje derfor jeg ikke tar dette helt?

Lenke til kommentar

Aaahh! Telenor/djuice har ikke flere på lager før 31. mai. Surt.

 

Andre steder hvor man kan kjøpe S2 med djuice-abonnement? Telekiosken kanskje? Er det realistisk å tenke at de fører samme priser der?

 

altså. Jeg ble oppringt av telenor idag, og de tilbudte meg tlf'en for 1299 med abb. tot. pris på 6500 el no. inkludert 6000 ringeminutter 6000 sms 6000 MB ... inklusivt i et år.

Kunne kjøpe meg ut med engang om jeg ville det også, sa han, men det kostet meg 1299 + 2898.

 

uansett, jeg sa at det sto at det var "antatt på lager 13.mai" eller hva det sto, men han sa:"Det skal du ikke tenke på. De kundene vi snakker med personlig er første prioritet, 13.mai er bare for de som bestiller via nettet.Jeg vet at vi har nettopp fått inn noen samsung galaxy s2'er for forhåndsbestilling."

 

meg: Har du de fysisk? 8-)

 

Han: Ja, og jeg kan love deg at du har den førstkommende fredag, eller senest neste uke.

 

meg: wOw, jeg tar 2! :}

Hva mener du? 1299kr per mnd? Eller hva er mnd pris?

Og de 6000 ringe/sms/data, er det per mnd? Eller for hele året? Litt seint på natta nå, så er kanskje derfor jeg ikke tar dette helt?

 

Hehe. Kanskje derfor jeg skriver litt rart også^^

 

449 i mnd, 1299 er engangsprisen for mobilen. 6000 mb/min/sms er for hele året (forklarer det sånn siden jeg betaler hele summen med en gang).

utover det må jeg betale det samme som all in 1 abb.

Endret av 2fresh
Lenke til kommentar

Noen som vet hva som skjer med komplett? Stod 14 stk 13.mai (Bekreftet dato) nå står det:

 

Ikke på lager. 145 stk. 18.mai.2011 (Ubekreftet dato) :S:S:S

 

Da har de nok solgt ut 1. leveranse de og er jeg redd. NetOnNet og Chess har vertfall igjen fra sin 1. leveranse enda. :)

Lenke til kommentar

Noen som har sjekket ut Ellos....

Ser ut som de har den på lager til 4599,-

Ser det jeg også,men kan ikke se noe sted der at de har den på lager.

Kun pris,ingen lagerstatus.

 

I går sto det at de forventet den inn den 10. og i dag står det 5-6 dagers levering. Regner med at de da har den på lager.

Lenke til kommentar

Ser noen snakker om batteritid, leste på XDA-forumet at ved å bruke sort bakgrunn mest mulig sort skinn (derfor mye sort default) gjør batteritiden lengre da samoled ikke bruker strøm på å gjenvinne sort, det er jo kjekt å vite spesielt for meg osm er glad i black/grey stil.

 

Edit: Plutselig får UK NFC-chips? Fortsatt ingen dealbreaker for meg, nfc-chip blir å finne i min neste mobil om det er brukbart her i Oslo, og om vi ser at f.eks buss i Oslo brukte fire år på overtid på å få inn flexforce bare for å ditche det og flere hundre millioner tapt så tviler jeg på at det vil skje noe som helst før høsten 2010 og galaxy s3. <3

Endret av Dukien
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...