Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Uansett en uting, når du gjør det på så kort tid.

 

Men det er jo hva jeg synes.

 

Har ingenting å si så lenge jeg kun bumper den en gang om dagen.

 

Så hvis jeg lager tråden klokken 19.30 en dag, så kan jeg bumpe den klokken 01.00 neste dag. Men da må jeg vente helt til neste dag igjen før jeg kan bumpe den. Eller regelen sier jo egentlig en gang per 24. time. Men moderatorene er ikke så nøye på det så lenge det kun blir bumpet en gang per dag.

 

Dette er helt normalt å gjøre. Fordi selv tre timer etter at jeg laget tråden min, så var min tråd på side 3 eller 4.

 

Så hvis bumping ikke er tillatt, så blir tråden borte over andre tråder. Spesielt når det er vanvittig mange brukere på forumet.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en Samsung S2 GT-I9100G. Dette er en telefon som vanligvis ikke selges i de nordiske landene. Har jeg mulighet til å få ICS på den? Jeg har nå 2.3.6 versjonen.

 

Samsung Norge Sa:

GT-I9100G er ikke tilgjengelig for salg i Norden, og er derfor ikke støttet av den nordiske Android 4-versjonen.

Dersom du har kjøpt telefonen i Norge kan det være at den er "gråimportert" - dette betyr at butikker tar inn telefoner som ikke er nordiske og selger dem i norden. Dette kan vi dessverre ikke kontrollere, og du bør kontakte butikken du kjøpte den av og høre om dette er tilfelle.

Endret av Mørkeblå
Lenke til kommentar

Mobilen min har begynt å sluke strøm nå noe helt vanvittig også! Da jeg tok den ut i dag kl 7 var den fulladet, deretter lå den hjemme til kvart på 10 ubrukt. Så snakker jeg i telefon i 4 minutter og ser ca. 3 korte videoer, og så er den tom for strøm klokken 12. Noen som har opplev det samme? Mobilen er bare et halvt år gammel, og dette er ikke første gangen den har slukt så mye strøm!

Lenke til kommentar

Jeg oppdaterte min S2 til ICS i går kveld og det ser greit ut.

 

Men en liten ting...

 

Det virker som om WiFi slår seg på av seg selv ("automatisk"). Kan det stemme at det er slik?

 

I Android 2.3 brukte jeg å slå av og på WiFi manuelt, for å spare batteri selvsagt;))

 

Dersom svaret er ja på "automatisk på", er det mulig å 'disable' dette?

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om en bra Gmail widget? Stock widget'en får jeg ikke til å fylle skjermen etter oppgradering til ICS.

Jeg har prøvd Gmail Widgets som er laget av katzoft, men der kan jeg ikke åpne mail direkte, samt at den ikke viser leste mail.

 

Etter du har lagt til den orignale 3x3 widgeten, "plukk den opp" som om du skal flytte på den, så tror jeg du skal få endret størrelsen når du setter den ned igjen. Går i alle fall med min launcher, og det er en feature i ICS :)

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om en bra Gmail widget? Stock widget'en får jeg ikke til å fylle skjermen etter oppgradering til ICS.

Jeg har prøvd Gmail Widgets som er laget av katzoft, men der kan jeg ikke åpne mail direkte, samt at den ikke viser leste mail.

Etter du har lagt til den orignale 3x3 widgeten, "plukk den opp" som om du skal flytte på den, så tror jeg du skal få endret størrelsen når du setter den ned igjen. Går i alle fall med min launcher, og det er en feature i ICS :)

 

Jeg prøver, men jeg får ingen mulighet til å endre størrelsen. Irriterende som f... Mente å ha lest det er en feature i ICS ja. Men muligens ikke i TouchWiz?

Endret av OV-103
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...