Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det raskeste mikro-SDHC i dag er class 10. Med dette får man minimum 10MB/sek. (class 6 - minimum 6MB/sek, osv). I noen tilfeller vil man med class 10 oppnå burst på oppmot 25MB/sek, gjerne på mindre filer.

 

Har god erfaring med SanDisk sine kort. Disse gir en god del mer enn minimum garanterte hastighet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Får Galaxy S 2 til rundt 2000-2500, go or no go?

Tenkte fruen kunne ha den :-)

how? :dribble:

 

Eneste måten er å få til en sånn pris er å kjenne noen som jobber i en butikk som selger telefonen som får kraftig rabatt ved lansering (for å bruke telefonen selv), slik at den kan vises frem til potensielle kunder.

 

Desverre er det mange som utnytter systemet og selger telefonen videre.

Waddup :-)

 

Jaja, jeg får poste et bilde av kvitteringen vist jeg velger å gå for den telefonen.

En kollega kjøpte Galaxy tab for ca. 1500 av samme fyren :-)

Lenke til kommentar

Tjäna!

 

Er en tur i Stockholm nå og var innom en butikk i dag og de bekreftet at SGS2 kommer i butikk for salg den 12. mai her i sverige.

 

Regner vel ikke med norge er langt etter hvertfall...

 

..faen at jeg ikke skal väre lengre:-(

Endret av fluke2k
Lenke til kommentar

Tjäna!

 

Er en tur i Stockholm nå og var innom en butikk i dag og de bekreftet at SGS2 kommer i butikk for salg den 12. mai her i sverige.

 

Regner vel ikke med norge er langt etter hvertfall...

 

..faen at jeg ikke skal väre lengre:-(

Helvetes dritt det der ja. Mulig jeg skal til sverige snart, men ikke så langt inn, og tviler svinesund selger :p haha. Begynner å bli desperat her nå -_-;. Men får se, kanskje jeg venter til NFC i sommer.

Endret av johnd2407
Lenke til kommentar

Tjäna!

 

Er en tur i Stockholm nå og var innom en butikk i dag og de bekreftet at SGS2 kommer i butikk for salg den 12. mai her i sverige.

 

Regner vel ikke med norge er langt etter hvertfall...

 

..faen at jeg ikke skal väre lengre:-(

Helvetes dritt det der ja. Mulig jeg skal til sverige snart, men ikke så langt inn, og tviler svinesund selger :p haha. Begynner å bli desperat her nå -_-;. Men får se, kanskje jeg venter til NFC i sommer.

 

Så lenger klarer hvertfall ikke jeg å vente.. Jeg har hoppet over en generasjon (har HTC Hero) Tenkte å kjöpe meg Galaxy S når den kom, men klarte å motstå. Har ventet på toer'n (altså SGS2, og ikke det hårete alternativet;-) i flere måneder nå og klarer knapt å vente lenger..

Min Hero har problemer med skjermen slik at den ikke registrerer 100% hvor jeg trykker.. Du kan selv tenke deg hvor mye jeg lengter til denne kommer ut.

 

Nesten så jeg vurderte å kjöpe meg en "vente telefon" bare for å slippe frustrasjonen, men nå som jeg har klart meg så langt, skal jeg faen meg klare noen dager til....

Endret av fluke2k
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg lurte på en sak....

 

Jeg har i dag en HTC Galaxy Desire HD og en Samsung Galaxy Pad.

 

Jeg liker veldig godt samsungs skin, men er langt i fra misfornøyd med Desiren av den grunn...

 

Det som plager meg er batterilevetiden på desien.. Den SLUUUUKER strøm.

 

Hvor mye bedre baterilevetid er forventet på Galaxy s2 da?

Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg lurte på en sak....

 

Jeg har i dag en HTC Galaxy Desire HD og en Samsung Galaxy Pad.

 

Jeg liker veldig godt samsungs skin, men er langt i fra misfornøyd med Desiren av den grunn...

 

Det som plager meg er batterilevetiden på desien.. Den SLUUUUKER strøm.

 

Hvor mye bedre baterilevetid er forventet på Galaxy s2 da?

 

skal være en del bedre.

hvis du leser tester ser du at det går igjen at det er bra batteritid (til smartphone å være)

Desire Hd er jo kjent for å være dårlig på det da

Lenke til kommentar

Hvor stor forskjell er det sånn i vanlig bruk med dual core prosessor egentlig??

 

Er sånn Super Amoled skjermer bedre i solys?

 

Forskjellen er faktisk veldig stor, spesielt med tanke på krevende oppgaver som å filme i full hd, spille full hd, rendring av nettsider osv.

 

Super AMOLED-skjermer er greie i lys ute, men den nyste varianten på SGS II er helt rå ute.

Lenke til kommentar

Hvor stor forskjell er det sånn i vanlig bruk med dual core prosessor egentlig??

 

Er sånn Super Amoled skjermer bedre i solys?

 

Forskjellen er faktisk veldig stor, spesielt med tanke på krevende oppgaver som å filme i full hd, spille full hd, rendring av nettsider osv.

 

Super AMOLED-skjermer er greie i lys ute, men den nyste varianten på SGS II er helt rå ute.

 

Veldig flott informasjon det der da....

 

Deside HD'en er helt ubrukelig ute i sola.. ser jo ikke en dritt ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...