Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er meget spent på Engadget sin vurdering av SGS II! Siden de er så apple-vennlige så blir det vel nok en 8/10 bare. Dette er den mobilen som skal være nærmest full pott uansett epoke.

 

Klarer dere og forstå hvordan iPhone4 fikk 9/10 hos engadget? :

 


  •  
  • Svak antenne
  • Sensorproblemer som det holder
  • Kun 3,5" skjerm
  • Kan ikke sette opp homescreen på en enkel og brukervennlig måte etter ønsker og behov
  • Ikke fullverdig nettleser
  • Beskjedsystemet er irriterende og mindre godt
  • Mangel på kontakter på homescreen
  • kan kun synces opp mot en pc/mac
  • Trådløs synkronisering hvor?
  • Hvor lagrer du vedlegg som kommer på epost?
  • Hvor mye informasjon får du ved å se på lockskjermen?
  • Hvordan er prosessen for å legge inn en .avi fil på mobilen og trykke play med en gang?
  • Er det virkelig så tungvint at alle filer må konverteres i Itunes for å kunne brukes?
  • Hva med drag, drop and play?
  • Integrerte sosiale tjester er fraværende. (som forøvrig er de mest populære måtene å kommunisere på idag)

Lenke til kommentar

Vi tar ikke en iPhone-diskusjon her. Engadget har sitt syn, og du har ditt. For alt det du vet, kan de syntes 3,5 tommer er det beste ved hele telefonen. I det fall vil Galaxy SII få trekk for at 4,3 er for stort :-)

 

Hold disse diskusjonene til den artikkelen dere driver og spammer på nå istedetfor.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg er veldig spent på hvordan mobilen er å ha i bilen.

Er det noen som har noen erfaringer med følgende:

  • Streaming av musikk over Bluetooth. Er dette en funksjon som mange bil-stereoer har støtte for?
  • Bruken av "car home" interfacet i android. Det som gjør at alle knapper blir mer "bil-vennlig".

Jeg har lest litt rundt og skjønner det slik at det finnes applikasjoner som tillater at f.eks. bluetooth kan bli aktivert automatisk når mobilen dockes i bilen.

Lenke til kommentar

Det er noen / et par downside med SGS2 og. Som bare 1x flash til kamera, andre har to. Kunne vært litt bedre kamera iforhold andre mobiler. Kunne hatt samme oppløsing som topp modellen til htc, men det går vel utover hvor rask mobilen er, selv med den råe cpu'en.

MEN det er flisespikeri for meg. Men så har denne mye mer av det gode, som andre mobiler ikke har.

 

Det som plager meg litt mer er dem har "bare" 16gb ute foreløpig:-(

Endret av Ray001
Lenke til kommentar

Dette kommer til å bli min første smartphone derfor lurer jeg på følgene:

 

Hvilken case beskytter telefonen best? er gelcase det beste alternativet?

 

Er det lurt å vente en liten stund med å kjøpe telefonen, i tilfelle bugs osv?

 

Kommer prisene bare til å gå nedover fra nå? har sett at CDON har gått både opp og ned i pris. Dette blir kanskje bare spekulering, men kanskje noen har erfaringer fra å kjøpe telefoner rett rundt release date..

Lenke til kommentar

Vi får vel ta en Apple, og si at fraværet av høy oppløsning er en feature, fordi da går det hele smoothere ;-P

Men kameraet blir vel bare slått av N8? Og det virker som det er en diskusjonssak (eller personlig mening) hvilket kamera som er best av SII og Arc sitt?

Enig i flash... Og jeg merker at jeg er dypt skuffet over at det ikke er en kameraknapp på den.... Jeg synes det er direkte merkelig.

Lenke til kommentar

Ta en titt på ebay. Jeg har bestilt der. Søk etter dette : TPU Soft Plastic GEL Case for Samsung Galaxy S2 i9100

 

Hei!

 

Lurer på om du kan gi meg en direkte lenke til det coveret du bestilte fra ebay?

 

EDIT: Nevermind. Ser de har fått inn på iutstyr.no!

 

http://www.iutstyr.no/index.php?main_page=index&cPath=673_2800&zenid=ba7be695d62cec35188a517621611509

Endret av Magnetar
Lenke til kommentar

Det at den ikke har like høy oppløsning som iPhone 4 og HTC Sensation har ikke så mye å si egentlig. Den har 50% mer subpixel enn forrige generasjon SGS. Utifra det jeg har lest på reviews så er det ingen som klager over at den har for lav oppløsning. Ser bare finere ut på papiret tror jeg.

Lenke til kommentar

Vi får vel ta en Apple, og si at fraværet av høy oppløsning er en feature, fordi da går det hele smoothere ;-P

Men kameraet blir vel bare slått av N8? Og det virker som det er en diskusjonssak (eller personlig mening) hvilket kamera som er best av SII og Arc sitt?

Enig i flash... Og jeg merker at jeg er dypt skuffet over at det ikke er en kameraknapp på den.... Jeg synes det er direkte merkelig.

 

 

Hadde håpt eg kunne droppe n8'en til bilder og video til fordel for s2. Men ser at det kan bli vanskelig. Eneste s2 slår n8 på er selve bildekvaliteten under video opptak. 1080p og ingen hakking:)NICE:)

Men syns lyden er noe innestengt. Ikke så rart siden den kun klarer mono. Hadde s2 hatt bedre lyd og en ekte blits til bilder, hadde jo den blitt legendarisk. Men man kan ikke få alt, I GESS!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...