Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Settings -> About Phone -> noe med batteri :p

 

Evt. last ned en app som viser det for deg, som feks andromax, simplistic text widget (eller hva det nå het igjen), and so forth :) .

 

Finnes det en widget som gjør at jeg kan toogle mellom auto-brightness off/on, altså at widgeten bare har enten auto-brightness på eller av. De fleste jeg har sett er "auto, low, high, custom", eller noe lignende.

 

Prøv andromax, deres "toggle" for det åpner en popupmeny som er lik den i Settings (huke av/på automatic brightness, med en slider under for å justere dersom du ikke har automatic på). Anbefales.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Settings -> About Phone -> noe med batteri :p

 

står ikke hvor mange % det er igjen, står bare hvor lenge batteriet har vært på, hvilke batterier som sluker mest batteritid osv

 

Jau, sant det. Da tar du valg nummer to: installere en app som viser det i prosent :)

Lenke til kommentar

Ok takk folkens :-)

 

har hatt mobilen i 1 dag nå.... ladet en gang altså

 

Nå har telefonen vært på i 17 timer og 1 minutt. Wifi har vært på hele natta, og det har også "bug village" (kjørt i bakgrunnen)

Android OS= 37 %

skjerm = 25 %

bug village = 11%

medie server = 9%

maps = 9%

 

er dette grei batteri tid?

 

edit: glemte å si at jeg har 11 % igjen :p

Endret av pmiddy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123478

Med "Quick Settings" får man både batteristatus og snarveier i samme app ;)

 

Har kjørt 2.3.4 versjonen i to dager nå, og det fungerer knirkefritt. Kan ikke si jeg merker de helt store forskjellene fra K3... hverken på hastighet eller batteritid. Batteriet var bra på K3, og er like bra på 2.3.4 Er bare å vente på chainfire's CF-root kernel til 2,3,4 nå da :p

Lenke til kommentar

hei!

 

Jeg kjøpte i går Samsung Galaxy S2 og softwaren som er på den nå er :

 

PDA:KE2/PHONE:KDJ/CSC:KE2(NEE)

 

Det står at ny software tilgjengelig og det er :

 

PDA:KE3/PHONE:KE7/CSC:KF1(NEE)

 

Er det trygt å laste denne nye softwaren? ( hatt dårlig erfaring med samsung wave og kies tidligere)

 

Hva slags forbedringer gjør denne softwaren?

Lenke til kommentar

ok, står også blant annet at mobilen bør være fulladet for å oppdatere, den er på 89% nå... noe jeg burde høre på eller bare vente til den blir fulladet?

 

Jeg oppdaterte akkurat min nå når den var på 12%, ingen problemer. De sier det vel for å ha ryggen klar, men tror ikke det ligger så mye i det :)

Lenke til kommentar

Jeg kjører KE2 uten problemer. Har byttet meldingstema til et jeg liker veldig godt, en mulighet de visstnok har fjernet i den nyeste versjonen. Ser ingen grunn til å oppdatere, iallfall ikke om muligheten til å bytte tema kommer tilbake igjen senere. Batteriet varer én dag med mye bruk, to med mindre. JuiceDefender hjelper mye.

Lenke til kommentar

Der var en Samsung Galaxy S II i posten. Blir herlig å bli kvitt min HTC Legend, som etter min mening har altfor liten skjerm.

 

Men det er en ting jeg lurer litt på. Jeg trodde Samsung Galaxy S II kom med NFC? Jeg ser enkelte anmeldelser sier at den første SGSII-modellen ikke hadde NFC-brikke. Er dette i9100-modellen som jeg har bestilt?

Lenke til kommentar

Dessverre ja, SGSII med NFC brikke kommer sent sommer (muligens til høsten). Dette er dog ubekreftet, men de som er i butikken har ikke NFC. Derfor venter jeg til den.

 

BTW; vet noen av dere en bra Blu Ray rippe program som dere kan anbefalle? Har haugevis med filmer hjemme som jeg har lyst å rippe.

Lenke til kommentar

Da var Lite'ning ROM kommet ut i versjon 2.0 som da er Android 2.3.4.

 

Du finner infoen her.

 

Men på grunn av at det er noen få bugs der nå, så skal jeg vente til dem er fikset før jeg installerer versjon 2.0.

 

Den ene bug'en er at den standarde web browseren lagger i Android 2.3.4 nå. Så vil ikke miste en nettleser som har GPU hardware akslerasjon.

 

Dette skjer kun på en ROM som er Deodexed. Installerer du stock Android 2.3.4, så er ikke browser bug'en der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...