Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann!

 

Jeg får rett og slett ikke Kies til å oppdage telefonen min når jeg kobler den til lenger. Dette har vært slik siden siste FW-oppdatering som var til I9100XXKE7.

 

Jeg har prøvd å uinstallere Kies og installere på nytt igjen men problemet er det samme. Har også prøvd å slette filer med "long extensions" gjennom et program som søkte fram disse på telefonen min. Funker fortsatt ikke og det samme gjelder også Kies Air.

 

Uansett... jeg tror ikke jeg gidder styret med rooting/flashing osv men går det ann å bruke Odin eller hva det heter til å bare oppdatere FW uten å gå gjennom Kies?

Lenke til kommentar

Jeg får ikke sendt/mottat MMS/bilder, noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det? :D

jeg slet med den i mange dager, så jeg slo på "Bruk datapakke"

Da først kunne jeg sende og motta mms, så fremst det er også lagt inn info i tilgangspunktnavn, har bare en der, og den må hake grønn på.

Da skal mms virke

Lenke til kommentar

Til dere som ikkje fikk mms større enn 13kb,funker helt fint her.Får bilder fra 200kb til 296kb.Har testet og sent mms fra flere forskjellige mrk og opperatører.

 

Har bare en bug jeg ikkje finner ut av,når jeg bruker wi/fi på tlf så hender det jeg må slå av og på igjenn wi/fi for å være tilkoblet.Har ingen problem over 3g.

 

NOEN SOM HAR OPPLEVD DET SAMME EVT FIKS?????

Lenke til kommentar

k-sundvo

hva har du gjort og ikke gjort da? Aktivitet, etc? :)

 

Jeg har egentlig ikkje gjort annet enn svart bakgrunn,wi/fi på hele tiden,gps av,sync epost manuelt.Har surfet en del på nettet samt spillt litt og sett på tour de france :thumbup:

Endret av k-sundvo
Lenke til kommentar

Om du flasher etter den guiden der, kan du begynne å bygge hus. Du får den første mursteinen. :D

Finn en guide på xda-developers forum. Hvis du ticker re-partition I Odin, ødelegger du telefonen

Hehe ja. Jeg har kontaktet Samsung Norge om mine firmware problemer med KE7, men tar vel tid før de svarer...

Lenke til kommentar

Om du flasher etter den guiden der, kan du begynne å bygge hus. Du får den første mursteinen. :D

Finn en guide på xda-developers forum. Hvis du ticker re-partition I Odin, ødelegger du telefonen

 

En ting.. husker du i farten hvor jeg finner en guide på hvordan vi nullstiller den telleren som sier hvor mange ganger OS'et har blitt reinstallert...

 

Du vet.. hvis den skulle trenge en service av en slag så er det jo litt greit å nullstille den telleren ^^

Lenke til kommentar

Jeg får ikke sendt/mottat MMS/bilder, noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det? :D

jeg slet med den i mange dager, så jeg slo på "Bruk datapakke"

Da først kunne jeg sende og motta mms, så fremst det er også lagt inn info i tilgangspunktnavn, har bare en der, og den må hake grønn på.

Da skal mms virke

Hvor fant du det valget "Bruk datapakke" egentlig??

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...