Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tåler galaxy'n relativt en del? Si at en ikke setter stikkontakten skikkelig i, er det noe en kan forvente at telefonen tåler? Fikk enn feilmld. i dag som sa at jeg måtte skru av alle programmene. Det var jo gjort? Litt rart dette.

Lenke til kommentar

Her diskuteres telefonen!

 

Tusen takk for en flott førstepost! Nettopp ansakffet meg delikatessen ... thumbup.gif

 

Den førsteposten er ikke brukeren bmx123 sitt verk, men Ray001 i sin helhet. En smart moderator smeltet sammen to tråder og lot førstepost tilhøre en inaktiv bruker slik at den da høyst sannsynlig ALDRI vil bli oppdatert igjen...

 

Skikkelig smart... ^^

 

Var nok godt ment altså, men det ble jo bare helt feil :cry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilke spill anbefaler dere som ikke bruker masse batteri, men som likevel ikke har forferdelig grafikk eller er for kjedelig?

 

Ingen av de i førsteposten i tråden i signaturen min drar noe spesielt mongo med strøm ettersom jeg har opplevd.

 

Anbefaler spesielt Order & Chaos Online, men det drar kanskje endel strøm i forhold til feks "Battle Bears -1" (søk på market) som jeg nettopp lastet ned i går og ikke har testet spesielt mye, det er et skytespill med bamser, it seems pretty damn cool så langt.

Lenke til kommentar

Du kan bruke telefonen med en gang du tar den ut av esken, jeg har ingen batteriproblemer selv og det gjorde jeg. Ellers vil telefonen gi lyd fra seg når den er helt oppladet. Iallefall om den er påslått, vet ikke dersom den er slått av... :s

 

Apps finner du i "Programmer til Android" tråden her på forumet, burde ligge på førstesiden eller muligens andre.

 

Og som sagt i posten over: du finner litt spill i signaturen min :p .

Lenke til kommentar

Du kan bruke telefonen med en gang du tar den ut av esken, jeg har ingen batteriproblemer selv og det gjorde jeg. Ellers vil telefonen gi lyd fra seg når den er helt oppladet. Iallefall om den er påslått, vet ikke dersom den er slått av... :s

 

Apps finner du i "Programmer til Android" tråden her på forumet, burde ligge på førstesiden eller muligens andre.

 

Og som sagt i posten over: du finner litt spill i signaturen min :p .

 

så på tråden din!;D order & chaos så interessant ut !

 

Når det gjelder telefonen, har jeg allerede brukt den... Tok den rett ut av eska og stappet inn sim-kortet så fort som mulig:p så lurer på om den må lades mere enn vanlig, etter første utladning

 

 

EDIT: Står at en oppdatering er klar til nedlastning, burde jeg oppdatere eller ikke :D?

Endret av pmiddy
Lenke til kommentar

....deretter skal jeg flashe 2.3.4, har det lastet ned og backet opp smsene mine, så dette blir awesome :p .

Ikke for å være kjip, men dette har man sagt foran hver oppdatering. Helt tilbake i tid fra da SGS(1) var ny sist vår/sommer. Men når det skal sies så har jeg har trua jeg også :!: :thumbup:

Lenke til kommentar

Etter et lite uhell har jeg klart å knuse skjermen på min S2. Leste tidligere om noen andre som var like uheldig i denne tråden, så om vedkommende leser eller noen andre vet vil jeg gjerne vite hvor mye det kostet å få byttet skjerm og hvor det gjøres.

 

Om jeg ikke husker helt feil, mener jeg han snakket om 2800.- for skjermbytte, og dette ble gjort gjennom servicepartneren til butikken hvor han kjøpte telefonen (Moobi?)

Lenke til kommentar

Jeg måtte bytte skjerm etter å ha knust den allerede første dagen. Sendte den da inn via Elkjøp, hvor jeg hadde kjøpt den. De bruker en servicepartner jeg ikke kommer på hva heter ikke farten, men sjekk tidligere innlegg jeg har postet ved å gå via profilsiden min (klikk på nicket) . Husker jeg rett kom bytte av frontdeksel, inkludert skjerm på ca kr 1900 inkl mva. Fant også et par siter som solgte delene man trenger hvis man vil forsøke å gjøre jobben selv, men de må du eventuelt også finne via profilsiden min.

 

PS! Ser nå at profilsiden i mobilversjon på langt nær er like bra som i webversjonen.

Lenke til kommentar

....deretter skal jeg flashe 2.3.4, har det lastet ned og backet opp smsene mine, så dette blir awesome :p .

Ikke for å være kjip, men dette har man sagt foran hver oppdatering. Helt tilbake i tid fra da SGS(1) var ny sist vår/sommer. Men når det skal sies så har jeg har trua jeg også :!: :thumbup:

 

Du tenker på? Ser ikke for meg noen enorm revolusjon eller noe, bare greit med updates uansett :p .

Lenke til kommentar

Jeg måtte bytte skjerm etter å ha knust den allerede første dagen. Sendte den da inn via Elkjøp, hvor jeg hadde kjøpt den. De bruker en servicepartner jeg ikke kommer på hva heter ikke farten, men sjekk tidligere innlegg jeg har postet ved å gå via profilsiden min (klikk på nicket) . Husker jeg rett kom bytte av frontdeksel, inkludert skjerm på ca kr 1900 inkl mva. Fant også et par siter som solgte delene man trenger hvis man vil forsøke å gjøre jobben selv, men de må du eventuelt også finne via profilsiden min.

 

PS! Ser nå at profilsiden i mobilversjon på langt nær er like bra som i webversjonen.

 

1900,- er jo latterlig mye for å bytte skjerm. Hmm, dette var ikke helt med i planen min.

 

Så at du la ut linker til fire forskjellige skjermer tidligere en gang, men så er jo spørsmålet hvilken av disse en skal gå for, og ikke minst hvordan det skal byttes.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1299087&view=findpost&p=17896536

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

hvordan får jeg undertekster i videoer? haren video jeg gjerne vil ha undertekst på, har også .SRT fila, og den har akkurat samma navn som videoen, om man ser bort ifra ".srt". når jeg skal legge inn undertekst på videoen, så er "undertekster" knappen grå, så jeg ikke kan trykke på den. Noen som vet en fix?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...