Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nettop begynt å bruke telefonen, men føler at det er altfor mange apps som man ikke bruker.

Hvordan fjerner man de appene som man aldri kommer til å bruke?

 

Fjerne eller fryse med Titanium.

Du må først roote telefonen. Deretter kjøpe Titanium Backup Pro. Så kan du fryse de applikasjonene du ikke bruker. Vil imidlertid oppfordre deg til å undersøke litt før du begynner å fryse applikasjoner, da noen kreves for at telefonen skal være stabil. Tror det er en egen tråd om det på XDA.

Endret av Sveen
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan en kan lagre bilder på minnekort? Fekk til å lagre kamerabilder på minnekortet, men finner ikke ut hvordan jeg kan lagre på minnekortet når jeg får bilder via blåtann, mms og bilder fra nettet. De legger seg på telefonen.

Ingen som kan hjelpe med dette?

Funker det: http://forums.hardwa....php?p=57245094 ?

 

Slik ser mitt swiftkey tastatur ut.

 

 

Hmm, det var rart. Og du har lagt inn rom? Får du til å slå av ordlisten også da? Hva slags rom bruker du da?

Jeg har vanlig KE7 men rootet jeg, men swiftkey ser slik ut uansett. Du må inn i Innstillinger - språk og tastatur - velg inndatametode og velge swiftkey der, deretter tilbake til språk og tastatur og så inn i swiftkey innstillinger og ordne norsk språkmodul og velge norsk qwerty-tastatur for swiftkey. (language profile og theme and layout)

post-50678-0-77229000-1310389702_thumb.jpeg

post-50678-0-60334500-1310389719_thumb.jpeg

Lenke til kommentar

Hei er det normalt at ram statusen skal være på ca 300 mb av 837 mb når jeg har lukket alle programmene? regner med at widgets tar litt men trodde at det skulle være mindre enn det når ingen programmer er aktive.

Endret av gattuso
Lenke til kommentar

Hei er det normalt at ram statusen skal være på ca 300 mb av 837 mb når jeg har lukket alle programmene? regner med at widgets tar litt men trodde at det skulle være mindre enn det når ingen programmer er aktive.

Du er klar over at RAM ikke tømmer seg, selv om du lukker programmet?

Lenke til kommentar

Hei er det normalt at ram statusen skal være på ca 300 mb av 837 mb når jeg har lukket alle programmene? regner med at widgets tar litt men trodde at det skulle være mindre enn det når ingen programmer er aktive.

Du er klar over at RAM ikke tømmer seg, selv om du lukker programmet?

 

Er klar over det, men en ting jeg ikke skjønner når jeg trykker på "tøm minne" så står det 14-17 programmer som blir lukket. hvor kmr dem fra?

Lenke til kommentar

Slenger meg med på case-spørsmål... Er på utkikk etter en vanntett pose/case til mobilen. Må være vanntett og ikke vannavvisende for bruk til kajakking. Ser at hos iUtstyr har dem en "vanntett" sak for sykkel, men når jeg går på produsenten ser jeg at den er kun water resistant i spesifikasjonene.

 

Noen erfaringer og tips tas imot i bytte mot en stjerne på himmelen :thumbup:

 

Edit: Gjør ikke noe om casen ser ut som oldemor eller om den er altfor romslig.

Endret av gammalerik
Lenke til kommentar

Hjelp!

 

Hatt min telefon i noen dager nå, men sliter veldig med å få koblet meg til wi-fi.

Ser noen her klager over dårlige signaler, er litt enig, men står jeg nærme nok kan jeg få supert signal, så det er nok ikke det som er problemet.

Det som skjer er at jeg går inn på wi-fi menyen, finner det aktuelle netverket og trykker koble til. Skriver inn riktig passord og så står det "godkjenner" osv osv, men så plutselig popper passord-vinduet opp igjen og jeg trykker nok en gang "koble til" men den kobler seg aldri til. Den kan gå litt sånn i sirkler med "godkjenner", "skanner" og så videre, men da den slutter så står det bare "frakoblet" under wi-fi menyen. Og under selve nettverket står det bare "deaktivert, husket. Sikret med wpa/wpa2 (noe i den duren)". Altså, den nekter å bli tilkoblet. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor den ikke kobler seg til. Er det en innstilling jeg må fikse på? Har lett meg i hjel på både telefonen og nettet for å finne ut hva som er galt men jeg finner ingen verdens ting.

Håper noen kan hjelpe!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...