Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Om feil telefon, men i håp om at det er noen tidligere brukere av omnia hd her så spør jeg allikevel. Det er nemlig ingen aktivitet i omnia hd tråden lengre:( Har i dag samsung galaxy S II, men tenkte jeg skulle sette den gamle omnia hd i bilen med tvillingkort. Det er jo så bra gps på den blandt annet:) Frågan er:

Jeg får ikke til å oppdatere omnia hd. Har aldri oppdatert den siden den var ny for to år siden, men ville gjøre ett forsøk nå. Bruker pc suite 7, og kobler til som vanlig. Når jeg går på den grønne pilen for software update, så starter server connection, men da jeg skal trykke neste kommer det opp at Your phone is not connected. Altså jeg kommer aldri til step 1 av 4, men stopper på 0/4. Noen som vet noe?

 

-og finnes det noen hard reset på omniaen?

 

Veit det, veit det, feil telefon men gjør ett forsøk da:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

okey,takker for svar begge to,da prøver jeg dem begge

 

Jeg vil også nevne dette med min klaging på batteriet

 

etter at jeg har begynt å slå av wifi , og den ikke kobler seg til d link, ja da virka tlf som en helt ny tlf rundt batteritiden

 

helt villt hvor stor forskjell det var på det

Lenke til kommentar

Noen som vet noe om oppdateringen kikka litt på nett og i UK har det kommet til ke7

og på min står det ke2???

 

lurer på det samme,finner det ingen steder

 

du har ikke flashet du heller nei?

Nei ser ikke poenget med det når nesten alt fungerer utmerket..bare lyssensoren som hakker litt

også var det snakk om enda bedre batteri tid:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123478

Flashet til denne

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1095274

.... og batteri drain er ikke noe problem lenger :)

Kan man fortsatt få oppdatering fra samsung hvis man gjør dette? og kan jeg gå tilbake til standard igjen?

Nei, ikke fra Kies, med mindre du flasher tilbake til orginalt Samsung firmware igjen.

Du kan lese mer om det her..

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278

Lenke til kommentar

Hvor kjøpe bilholder og dock lik disse? Tar jo evigheter før Komplett får inn, og har sett igjennom ørten andre nettbutikker uten å finne noe på lager. Kan kjøpes fysisk i butikk i Østfold om noen vet om et sted som garantert har. :)

 

Jeg klarte heller ikke å vente på Komplett og alle de andre. Bestilte hos clove.co.uk. Betalte ekstra frakt for å få bilholderen før jeg kjører på ferie. Ekstra hurtig frakt koster omtrent 200kr. Samlet pris på den standard bilholderen + frakt ble på 63£. De sendte varen dagen etter jeg bestilte. Frakten er med FedEx og skulle maksimalt ta 1-2 dager. Forventer å få den nå i helgen, ellers skal jeg klage. Betaler ikke ekstra frakt for ingenting.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123478

Flashet til denne

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1095274

.... og batteri drain er ikke noe problem lenger :)

 

Lenge hatt lyst på "Lite'ning Rom" selv, men har ventet med vilje en stund, så jeg er skikker på at bugs og drit er fjernet!

 

Fornøyd med alt, eller er det fortsatt ting som ikke fungerer som det burde?!

 

Og, får du norsk tastatur med swype?

Fungerer knirkefritt her (etter ett døgn moderat bruk). Jeg har også CF-rootet og fjernet unødvendige ting og tang.

Kan ikke svare på swype da jeg har avinstallert det. Bruker smart keyboard som jeg synes er suverent.

Lenke til kommentar

Noen som vet noe om oppdateringen kikka litt på nett og i UK har det kommet til ke7

og på min står det ke2???

 

lurer på det samme,finner det ingen steder

 

du har ikke flashet du heller nei?

Nei ser ikke poenget med det når nesten alt fungerer utmerket..bare lyssensoren som hakker litt

også var det snakk om enda bedre batteri tid:)

 

har du prøvd via kies i det siste du også? fortastt ke2?

Lenke til kommentar

Flashet til denne

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1095274

.... og batteri drain er ikke noe problem lenger :)

 

Lenge hatt lyst på "Lite'ning Rom" selv, men har ventet med vilje en stund, så jeg er skikker på at bugs og drit er fjernet!

 

Fornøyd med alt, eller er det fortsatt ting som ikke fungerer som det burde?!

 

Og, får du norsk tastatur med swype?

Fungerer knirkefritt her (etter ett døgn moderat bruk). Jeg har også CF-rootet og fjernet unødvendige ting og tang.

Kan ikke svare på swype da jeg har avinstallert det. Bruker smart keyboard som jeg synes er suverent.

 

 

Okey, takk for svar :)

 

Jeg får bare prøve! Liker jeg den ikke, er det jo bare å bytte til en annen..

 

Forresten.. er det TW på denne ROM'en?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123478

Flashet til denne

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1095274

.... og batteri drain er ikke noe problem lenger :)

 

Lenge hatt lyst på "Lite'ning Rom" selv, men har ventet med vilje en stund, så jeg er skikker på at bugs og drit er fjernet!

 

Fornøyd med alt, eller er det fortsatt ting som ikke fungerer som det burde?!

 

Og, får du norsk tastatur med swype?

Fungerer knirkefritt her (etter ett døgn moderat bruk). Jeg har også CF-rootet og fjernet unødvendige ting og tang.

Kan ikke svare på swype da jeg har avinstallert det. Bruker smart keyboard som jeg synes er suverent.

 

 

Okey, takk for svar :)

 

Jeg får bare prøve! Liker jeg den ikke, er det jo bare å bytte til en annen..

 

Forresten.. er det TW på denne ROM'en?

Yup, både TW og Launcherpro

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...