Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Fastburst camera det er en app men oppløsningen på bildene blir ikke så bra..

Sjekk på innstillinger på kamera på tlf det en bildemodus som heter action modus den tar mange bilder av noe i bevegelse..i samme bilde.:)

 

Hva med Pro HDR Camera...

 

 

takk for svar begge to

så denne funker som det jeg er ute etter viking?

 

ser den koster penger,så tenkte å høre om du har prøvd den først?

 

Har ikke prøvd det selv, men hva jeg har lest om det ser det ut til å være mer funksjonsrikt enn det standard kamera som følger med. Samt det eneste profesjonelle kamera applikasjonen jeg har funnet på Android market.

 

kjøpte den du nevnte,men jeg fikk bare til 2 bilder omgangen,og da tok kameraet en pause

 

så var litt merkelig det her :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flashet til denne

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1095274

.... og batteri drain er ikke noe problem lenger :)

Kan man fortsatt få oppdatering fra samsung hvis man gjør dette? og kan jeg gå tilbake til standard igjen?

Nei, ikke fra Kies, med mindre du flasher tilbake til orginalt Samsung firmware igjen.

Du kan lese mer om det her..

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278

da var den flashet..hmm veit ikke helt om jeg liker utseende..og fikk lavere score på quadrant:(

Lenke til kommentar

Oppdater til XWKE7 EU Generic ved å bruke linken MachineHead postet.

Og hvorfor ikke KF2? Er ikke den den siste?

 

Jeg tenkte på Lite'ning Rom v1.5 XXKF2 nå.

 

Og;

The Lite'ning Rom v1.0 will not wipe your apps and data and it's not necessary to root your SGS II before you can flash the Lite'ning Rom.

 

 

Dvs at det ikke vil bli noe mistet, skal da ta back up av det meste. Hva bruker dere til å ta back up med? Har Titanium Pro, men kan den ta backup av alt? Har 32Gb minne kort, bare legge backupen der? Og føre alt over etter ny installasjon av Lite'ning Rom v1.5 XXKF2?

 

Og slipper å root`e etterpå :whistle:

After flashing the Lite'ning Rom your SGS II will be rooted.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123478

Gikk in på xda for å prøve å flashe tilbake orginal fikk ikk til det men,fikk xxkf2 veit ikke hva det er men lightning rom er der fortsatt..det hakket under avspilling av videoer.. Kan jeg levere inn tlf å få den tilbakestilt????????

Om du vil tilbake til slik det var orginalt, laster du ned KE2 + KE2 stock kernel.

Flash firmware først (velg nordic) dereter flasher du med stock kernal... voila du er tilbake til utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Oppdater til XWKE7 EU Generic ved å bruke linken MachineHead postet.

Og hvorfor ikke KF2? Er ikke den den siste?

 

Jeg tenkte på Lite'ning Rom v1.5 XXKF2 nå.

 

Og;

The Lite'ning Rom v1.0 will not wipe your apps and data and it's not necessary to root your SGS II before you can flash the Lite'ning Rom.

 

 

Dvs at det ikke vil bli noe mistet, skal da ta back up av det meste. Hva bruker dere til å ta back up med? Har Titanium Pro, men kan den ta backup av alt? Har 32Gb minne kort, bare legge backupen der? Og føre alt over etter ny installasjon av Lite'ning Rom v1.5 XXKF2?

 

Og slipper å root`e etterpå :whistle:

After flashing the Lite'ning Rom your SGS II will be rooted.

 

Jeg mistet ingen ting da jeg flashet 1,5 heller..

Lenke til kommentar

Gikk in på xda for å prøve å flashe tilbake orginal fikk ikk til det men,fikk xxkf2 veit ikke hva det er men lightning rom er der fortsatt..det hakket under avspilling av videoer.. Kan jeg levere inn tlf å få den tilbakestilt????????

Om du vil tilbake til slik det var orginalt, laster du ned KE2 + KE2 stock kernel.

Flash firmware først (velg nordic) dereter flasher du med stock kernal... voila du er tilbake til utgangspunktet.

Takk prøver jeg det:)

Lenke til kommentar

Om det er noen her som ikke liker at du kan vekke opp telefonen med å trykke på Home knappen, så er det mulig å fjerne muligheten for å vekke opp telefonen med å trykke Home knappen. Det er bare å se her på hva du må gjøre for å forandre på det. Du må ha root tilgang da.

 

Også er Linpack kommet med en ny versjon som støtter dual-core CPU telefoner nå. For mere info så kan du se her.

 

Skal bli artig å se hva HTC Sensation klarer å få til nå mot Galaxy S II i Linpack.

Lenke til kommentar

Flere jeg har ringt til merker dårlig samtalekvalitet fra denne mobiltelefonen. Noen ganger mister de noen ord og lyden kan til tider være hul.

 

Bruker høyttaleren som oftest når jeg snakker i telefonen.

Noen som vet hvordan jeg kan få rettet på dette problemet?

 

Vet det finnes en fiks for å ordne lav mikrofonvolum på mobiltelefonen, men var ikke det kun hvis man prater utenom høyttaleren?

 

 

 

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Flere jeg har ringt til merker dårlig samtalekvalitet fra denne mobiltelefonen. Noen ganger mister de noen ord og lyden kan til tider være hul.

 

Bruker høyttaleren som oftest når jeg snakker i telefonen.

Noen som vet hvordan jeg kan få rettet på dette problemet?

 

Vet det finnes en fiks for å ordne lav mikrofonvolum på mobiltelefonen, men var ikke det kun hvis man prater utenom høyttaleren?

 

 

http://www.ctrlplusz.com/2011/06/fix-for-low-microphone-volume-on-the-samsung-galaxy-s-ii/

Lenke til kommentar

Flere jeg har ringt til merker dårlig samtalekvalitet fra denne mobiltelefonen. Noen ganger mister de noen ord og lyden kan til tider være hul.

 

Bruker høyttaleren som oftest når jeg snakker i telefonen.

Noen som vet hvordan jeg kan få rettet på dette problemet?

 

Vet det finnes en fiks for å ordne lav mikrofonvolum på mobiltelefonen, men var ikke det kun hvis man prater utenom høyttaleren?

 

 

http://www.ctrlplusz...ng-galaxy-s-ii/

 

Er dem fiksen jeg refererte til:

 

 

I first found out that turning off the noise reduction (by pressing the menu button while in call, and then pressing “Noise Reduction Off”) partially solved the problem
.

 

Støyreduksjonen er ikke aktiv ved bruk av høyttaleren. Så det er i alle fall ikke gjeldende, men jeg blir nok å prøve den guiden for å sjekke.

 

 

Lenke til kommentar

La nettopp inn "ClockworkMod Recovery 4.0.0.5". Det gikk greit. Men Nå har jeg fått en gul varseltrekant under oppstart. Hvordan får jeg den bort?

Den gule trekanten henviser til at du har en uorginal kernel, altså cwm. Du kan kvitte deg med trekanten, enten ved å flashe tilbake til en av de orginale kernelsene, eller ved å bruke en usb-jig, som er nevnt tidligere i tråden.

Lenke til kommentar

Er det liv her ennå? Jeg har solgt min Omnia HD.

 

Hva fikk du for den? Tror min blir å leve videre med HX-V8 fw, som backup.

Evt annen fw om noen har anbefalinger der, uten at vi skal gå for mye OT.

Fikk 1200 kr for den.

 

 

 

Edit;: Jeg sjekket nå klokken på mobiltelefonen mot klokka.no. Den går 2 sekunder bak. Er dette et problem med Netcom/Chess sin tidstjener, eller mobiltelefonen? 2 sekunder er da ikke så ille, men likevel, hadde vært kjekt om mobiltelefonen var like synkronisert som mine 3 PCer som alle viser eksakt samme tidspunkt som klokka.no.

 

Klokka.no bruker tidstjeneren på tid.uio.no, mens PCene mine bruker time.nist.gov.

Endret av DJViking
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...