Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Vil noe av dette gjøre at man mister data på telefonen?

 

Nei.....

 

EDYT: Men husk å bruke 7-Zip til å pakke ut den stock kernel filen... Du vil av en eller annen grunn få en feil om du bruker WinZip eller WinRar..

 

Får bare feilmelding når jeg prøver å pakke ut mee 7-Zip jeg.

Jeg brukte winrar til og pakke ut alt. Funket utmerket :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil noe av dette gjøre at man mister data på telefonen?

 

Nei.....

 

EDYT: Men husk å bruke 7-Zip til å pakke ut den stock kernel filen... Du vil av en eller annen grunn få en feil om du bruker WinZip eller WinRar..

 

Får bare feilmelding når jeg prøver å pakke ut mee 7-Zip jeg.

Jeg brukte winrar til å pakke ut alt. Funket utmerket :thumbup:

Endret av exlan
Lenke til kommentar

jeg og dama impulskjøpte hver vår sgs2 på en netcom-sjappe i steinkjer i går :D FARSKEN for en telefon! vi hadde begge HTC Desire fra før.

Loading tid og skjerm og camera er jo overlegent!

 

uvant med nytt tastatur på SMS etc.

Skulle gjerne hatt HTC tastatur med f.eks. lang trykk på " K " blir " ? " osv med symbolene over tastene... om dere skjønner?

finnes det en app./keyboard layout for dette?

Lenke til kommentar

Må le litt for meg selv her, men mulig det kan hjelpe andre... Jeg skulle legge inn et telefonnummer på mobilen. Trykte på "telefon", men der var jo ikke noe tastatur å se, bare "logger", "kontakter", "favoritter" og "grupper". Startet telefonen på nytt da jeg trodde det var en bug eller at det hadde hengt seg, og da dukket "tastatur" opp. Så skjedde det samme nå. Men da gikk det et lys opp for meg... Man kunne skrolle sideveis på de ikonene, og da kommer "tastatur" frem... ;-)

 

Dette kunne du da for svingene ha funnet ut forrige uke, FØR jeg måtte ringe samsungs kundesupport??? :whistle:

 

Jeg slet også med dette nemlig. Skulle til ta en telefon, så fant jeg fa.. ikke nummertastene.

Jeg skjønte ikke bæret så jeg måtte legge inn samsungs supportnummer i kontakter for å ringe dem.

Jeg var temmelig spak i stemmen når jeg fikk liret frem ; " Ehhm... Jeg har kjøpt en sånn Galaxy s2, og jeg skjønner ikke hvordan jeg ringer med den"... Flaut!!!

 

 

Derfor man har brukermanualer ;) .

 

Hva er manual...? ;-)

For det første blir den sjeldent åpnet.

For det andre, jeg drar den ikke med meg i bilen...

Lenke til kommentar

Må le litt for meg selv her, men mulig det kan hjelpe andre... Jeg skulle legge inn et telefonnummer på mobilen. Trykte på "telefon", men der var jo ikke noe tastatur å se, bare "logger", "kontakter", "favoritter" og "grupper". Startet telefonen på nytt da jeg trodde det var en bug eller at det hadde hengt seg, og da dukket "tastatur" opp. Så skjedde det samme nå. Men da gikk det et lys opp for meg... Man kunne skrolle sideveis på de ikonene, og da kommer "tastatur" frem... ;-)

 

Dette kunne du da for svingene ha funnet ut forrige uke, FØR jeg måtte ringe samsungs kundesupport??? :whistle:

 

Jeg slet også med dette nemlig. Skulle til ta en telefon, så fant jeg fa.. ikke nummertastene.

Jeg skjønte ikke bæret så jeg måtte legge inn samsungs supportnummer i kontakter for å ringe dem.

Jeg var temmelig spak i stemmen når jeg fikk liret frem ; " Ehhm... Jeg har kjøpt en sånn Galaxy s2, og jeg skjønner ikke hvordan jeg ringer med den"... Flaut!!!

 

 

Derfor man har brukermanualer ;) .

 

Brukermanualer er for jenter :tease:

Lenke til kommentar

Må le litt for meg selv her, men mulig det kan hjelpe andre... Jeg skulle legge inn et telefonnummer på mobilen. Trykte på "telefon", men der var jo ikke noe tastatur å se, bare "logger", "kontakter", "favoritter" og "grupper". Startet telefonen på nytt da jeg trodde det var en bug eller at det hadde hengt seg, og da dukket "tastatur" opp. Så skjedde det samme nå. Men da gikk det et lys opp for meg... Man kunne skrolle sideveis på de ikonene, og da kommer "tastatur" frem... ;-)

 

Dette kunne du da for svingene ha funnet ut forrige uke, FØR jeg måtte ringe samsungs kundesupport??? :whistle:

 

Jeg slet også med dette nemlig. Skulle til ta en telefon, så fant jeg fa.. ikke nummertastene.

Jeg skjønte ikke bæret så jeg måtte legge inn samsungs supportnummer i kontakter for å ringe dem.

Jeg var temmelig spak i stemmen når jeg fikk liret frem ; " Ehhm... Jeg har kjøpt en sånn Galaxy s2, og jeg skjønner ikke hvordan jeg ringer med den"... Flaut!!!

 

 

Derfor man har brukermanualer ;) .

 

Brukermanualer er for jenter :tease:

Å ringe for hjelp er enda værre... :p

Lenke til kommentar

Noen andre som har trøbbel med å kjøpe FPse på Market? Får en grayed out box der man confirmer bankkortet, og ingenting skjer. Sjekker My Apps og ingenting der. Så testa jeg kjøpe via Market på PCn og samme der: etter alt var confirmed fra min side skjer det ingenting.

 

Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar

jeg og dama impulskjøpte hver vår sgs2 på en netcom-sjappe i steinkjer i går :D FARSKEN for en telefon! vi hadde begge HTC Desire fra før.

Loading tid og skjerm og camera er jo overlegent!

 

uvant med nytt tastatur på SMS etc.

Skulle gjerne hatt HTC tastatur med f.eks. lang trykk på " K " blir " ? " osv med symbolene over tastene... om dere skjønner?

finnes det en app./keyboard layout for dette?

Prøv dette du: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=663608

 

Er bare å laste ned Froyo versjonen der. Den funker på Galaxy S II da. Jeg bruker den selv så.

 

Og hvis du vil skinne dine egne HTC tastaturer, så kan du bare se her. Husk å skin dine tastaturer med Froyo versjonen der.

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke om Facebook komprimerer filmene man laster opp på samme måte som YouTube gjør. Men jeg har lastet opp et lite filmklipp i fra når jeg var ute å gikk meg en tur opp i skogen i sta.

 

Jeg synes kvaliteten var kjempe bra jeg. Kanskje jeg filmet med litt for mye farger da. Satte kameraet på Dagslys instillingen.

 

Ut på tur i skogen.

 

Hva synes dere om kvaliteten da?

 

Selveste film filen som er på telefonen min tar 174 MB. Og dette er på et lite filmklipp som varer i 1 minutt og 25 sekunder hehe.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...