Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en fra NetOnNet: Sum å betale 4719.00 = 4700 kr.

Også en fra Chess : NOK 4899.00 = 4900kr.

 

Oslo - Søndre Nordstrand

Kan også sendes som ekspress over natt (gratis).Men da blir det stress med overføring av penger + får ikke sendt de før Tirsdag.

 

Du fikk din telefon fra Chess? Jeg fikk beskjed om at de ikke hadde telefoner før den 19. mai for de som hadde forhåndsbestilt og dro derfor til Oslo og kjøpte en noe dyrere telefon der. :p jeje.

Lenke til kommentar

Cash er å foretrekke. Du kan sende meg nummeret ditt på PM så kan jeg sende en SMS på Mandag. Kan jo ikke garantere at jeg får de. Men begge er sendt.

 

Edit: jepp nattedyret, fikk mail om at den var sendt i dag.

 

Edit: Begge er tatt gitt. :)

Endret av Caliente
Lenke til kommentar

Blir helt varm i hodet av dette her. Idag fikk jeg denne mailen fra tele2:

 

"Hei og takk for din henvendelse.

 

Beklageligvis så er første partiet sendt ut og nytt parti forventes inn den 3. juni 2011, for spørsmål vedrørende din bestilling, kan du kontakte vår nettbutikk på 815 68 605 "

 

De sa også at jeg skulle få mail når min var blitt sendt men det har jeg ikke fått. Derfor tok det jeg som at jeg ikke ville få min før ut i juni.

 

Var derfor kjapp med å bestille fra dustinhome.no da jeg så at de hadde på lager. Ringte så for litt siden for å avbestille fra tele2, men da jeg snakket med de som var leverandøren til tele2 så sier de at jeg er nr. 20 på listen av de 240 mobilene tele2 fikk tilsendt idag. Uten at jeg fikk tenkt skikkelig gjennom det så avbestilte jeg derifra siden jeg hadde bestilt fra dustin. Men da måtte jeg samtidig bestille nytt sim kort fra tele2. Tenkte så at det ville jo være lettere å bare beholde den opprinnelige bestillingen, og bare avbestille fra dustin, men det gikk jo ikke når jeg allerede hadde kansellert ordren.

 

Har vært mange telefoner fram og tilbake her nå, men dustin sier min bestilling er sendt til plukkeliste og at den blir sendt idag, så jeg satser på at det stemmer. Hvis ikke ser jeg meg nødt til å knuse noe i veggen iløpet av neste uke... :hrm:

Lenke til kommentar

Bestillte nettopp fra NetOnNet, står fortsatt at dem har på lager.

 

Hadde egentlig tenkt å vente på HTC Sensation, er litt skeptisk til TouchWiz. Regner med det går greit å selge den på finn hvis det skulle være krise.

 

EDIT: Er vel for mye å håpe på at de sender i dag?

Endret av futtbucker
Lenke til kommentar

Lekte litt med div oppsett i går på telefonen og landet til slutt på dette.

Ble ganske fornøyd over resultatet:)

 

Lockscreen:

lockscreens.jpg

 

Desktop 1:

desktop1s.jpg

 

Desktop 2:

desktop2s.jpg

 

 

Noen andre som vil dele sine custom desktops?

 

(edit: woops, de ble vel store så la opp thumbs)

Anbefaler deg å sjekke ut denne tråden for temaer til WidgetLocker. Veldig mye stilig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Cash er å foretrekke. Du kan sende meg nummeret ditt på PM så kan jeg sende en SMS på Mandag. Kan jo ikke garantere at jeg får de. Men begge er sendt.

 

Edit: jepp nattedyret, fikk mail om at den var sendt i dag.

 

Edit: Begge er tatt gitt. :)

 

 

Fra Chess? Seriøst? Jeg er nødt til å ha vært en av de aller første til å bestille, men jeg har ikke fått mail om dette! :hmm:

 

Men men.. jeg venter tålmodig, og håper det skjer noe snart!

 

 

 

Forresten flere flotte hjemmeskjermer postet før her! Gleder meg til å tilpasse min sånn jeg vil- Android er herlig :)

Lenke til kommentar

Cash er å foretrekke. Du kan sende meg nummeret ditt på PM så kan jeg sende en SMS på Mandag. Kan jo ikke garantere at jeg får de. Men begge er sendt.

 

Edit: jepp nattedyret, fikk mail om at den var sendt i dag.

 

Edit: Begge er tatt gitt. :)

 

 

Fra Chess? Seriøst? Jeg er nødt til å ha vært en av de aller første til å bestille, men jeg har ikke fått mail om dette! :hmm:

 

Men men.. jeg venter tålmodig, og håper det skjer noe snart!

 

 

 

Forresten flere flotte hjemmeskjermer postet før her! Gleder meg til å tilpasse min sånn jeg vil- Android er herlig :)

Sjæl, jeg bestilte seriøst den samme timen som den dukket opp på nettsiden dems, og jeg har hørt ingenting. :p

Lenke til kommentar

Pga fare for overoppheting er lysstyrken redusert. WTF? Synes ikke noe om denne skjermen når den ikke er 100% maks..

 

Og i tillegg får jeg stadig vekk at lading må pauses pga batteriet er for varmt. WTF?? Utrolig dårlig førsteinntrykk av denne telefonen etter all utelukka positiv omtale. Har jeg fått en mandagstelefon???

Lenke til kommentar

Lekte litt med div oppsett i går på telefonen og landet til slutt på dette.

Ble ganske fornøyd over resultatet:)

 

Lockscreen:

lockscreens.jpg

 

Desktop 1:

desktop1s.jpg

 

Desktop 2:

desktop2s.jpg

 

 

Noen andre som vil dele sine custom desktops?

 

(edit: woops, de ble vel store så la opp thumbs)

Anbefaler deg å sjekke ut denne tråden for temaer til WidgetLocker. Veldig mye stilig!

 

Jo takk, men vil helst ha den svart da svart på amoled skjermer ikke trekker strøm;-)

 

Pga fare for overoppheting er lysstyrken redusert. WTF? Synes ikke noe om denne skjermen når den ikke er 100% maks..

 

Og i tillegg får jeg stadig vekk at lading må pauses pga batteriet er for varmt. WTF?? Utrolig dårlig førsteinntrykk av denne telefonen etter all utelukka positiv omtale. Har jeg fått en mandagstelefon???

 

What?

Dette har aldri jeg fått beskjed om. Høres jo nesten ut som en spøk at man må "pause" ladingen;)

Lenke til kommentar

Nå har jeg akkurat fått min galaxy i hendene. Er det noen andre som har reagert på grønnskjær ved fotografering i sentrum av bildene? Det er ganske tydelig! Er det en feil med min telefon, eller firmwaren? Da går den rett tilbake til elkjøp!

 

Kan du ikke laste opp et av bildene så ser vi bedre hva du mener..

 

Jeg kan hvertfall ikke si at jeg ser noe 'feil'skjær (haha) på min SGS2.

 

Jeg kan bekrefte at min tar IKKE slike bilder..

Det er nok noe feil på din ja, dessverre.

Det var min største frykt også, for man får jo ikke byttet den med en ny på en liten stund siden den er så lite tilgjengelig.

Har hatt min siden 9 mai og min har fungert utmerket. Du har rett og slett hatt jævlig uflaks:(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...